いちごロリポップ
𝖈𝖎𝖑𝖊𝖐𝖑𝖎 𝖑𝖔𝖑𝖎𝖕𝖔𝖕
Bazen elimizde olan şeylerin değerini bile bilemeden boşluğa düşeriz, boşluğu hissdederiz. Yeni bir şeyler, yeni arayışlar, yeni uğraşlar ve hatta yeni hislerin arayışına geçeriz. Çoğu zaman da günlük işlerimizi yapasımız gelmez, hiçbirşey yapmadan öylece dolanmak isteriz.
İşte Lee Taeyong'un yaşadıkları tam olarak da buydu.
Uzun zamandır boşluğun derinliklerinde yüzerken bir şeylerin arayışındaydı. Çoğu zaman günlük işler bile kendisine zor geliyor, etrafta öylece dolanıp duruyordu.
Akşam üzeri olmasına sebep evinin yakınlarında bulunan boş oyun parkının kum alanlarında yürürken çilekli lolipop ile verdiği savaşın galibi olmuştu.
Evet, Lee Taeyong'un vazgeçemediği tek şey lolipoplardı.
Pembeye çalan kırmızı şekeri ağzına atıp sallanarak yürümeye başladığında bu sene başlayacak olan yeni okul dönemini düşünüyordu.
Büyük ihtimalle yine gruplaşmalar olacak ve daha ilk hafta bile olmadan sınıf birçok parçaya bölünecekti.
Taeyong ise kendini asla o grupların bir parçası gibi hissedememişti. Okulda kendi düşünce yapısına uyan bir tek kişiye bile rastlamamıştı. Yalnızlıktan çok şikayetçi değildi aslında. Küçüklüğünden beri hep olgun yapılı bir çocuk olduğu için pek fazla arkadaş edinememişti.
Bir nevi alışkındı yalnızlığa.
Akşam güneşi uçları pembeye boyanmış kahküllerinin arasından sinsice gözlerini acıttığında göz kapaklarını kalkan olarak kullanmaya çalışmıştı.
İlk bahar ve son baharın karışımı ile ortaya çıkan hava, Taeyong'un salaş bir şekilde giydiği gömleğinin altından tenine çarptığında üşüdüğünü hissetmişti oğlan.
Ani değişen hava bir dahakine üzerine bir ceket almasını öğütlerken adımlarını evin tam tersi yönüne çevirmişti.
Kısa mesafeli bir yürüyüşten sonra kendini her zaman geldiği kitapçının önünde bulduğunda dükkanın şirin yapısı tebessümüne sebepti.
İçeriye girip onu her zaman tatlı bir gülümseme ile karşılayan teyzeye kibar olduğunu düşündüğü bir tavır ile selam vermişti. Yaşlı kadın yeni gelen çizgiromanların yerini memnuniyetle gösterirken oğlanın arkasından kısık gözlerini daha da kısık gösterecek bir şekilde gülümsüyordu.
Her zaman çizgi romanlara bir ilgisi olan oğlan yeni gelen serilerde gözlerini hızlıca dolandırırken ilgilendiği romanın yeni sayısının çıktığını görmüştü. Mutluluğunu belli eden bir gülümseme dudaklarına hakimken çizgiromanı alıp hızlıca kasaya gitmişti.
Parasını ödeyip kasanın başındaki teyzeye kibarca veda ettikten sonra dış kapıya ilerleyip kapıyı açmıştı.
Yüzüne çarpan soğuk, tiremesini sağlarken adımlarını çabuk ve sık bir şekilde eve yönlendirmişti.
Iyi okumalaar.
Böyle bir giriş yapmak istedim. Bu hikaye için gerçekten çok güzel planlarım var ve motivasyonumu düşürmemeyi umut ediyorum.
Umarım beğenirsiniz
Love y'all
ŞİMDİ OKUDUĞUN
converse ❦ Lee Taeyong
Fanfictioncₒₙᵥₑᵣₛₑ❧ Taeyong'un hayatı, gördüğü bir çift converse ile değişmişti. ˢ̶ᵗ̶ᵃ̶ʳ̶ᵗ̶ ̶ˡ̶ᶤ̶ᶰ̶ᵉ̶ ̶°̶ ̶¹̶⁴̶ˑ̶⁰̶⁶̶ˑ̶²̶⁰̶