いち/1:𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐

279 24 4
                                    

いちごロリポップ
𝖈𝖎𝖑𝖊𝖐𝖑𝖎 𝖑𝖔𝖑𝖎𝖕𝖔𝖕

Taeyong dudaklarının arasından nefesini hafifçe bıraktığında uzun parmakları saçlarının arasında dolanıyordu.

Yeni boyattığı pembe tutamlar bir türlü şekil almadığında aynadaki yansımasına bıkkınca göz gezdirip saçlarını dağınık bırakmıştı en sonunda. Kravatının onu her geçen saniye daha fazla boğduğunu hissettiğinde oflayarak elini boynuna atıp gevşetmişti gereksiz kumaşı.

Göz ucu ile saate bakıp hareketlerine hız katarak daha fazla oyalanması gerektiğine kanaat getirmişti. Odasının köşesinde duran yarı boş sırt çantasını tek omuzuna asıp okul ceketini de çantasının koluna sıkıştırmıştı.

Kulaklıkları ile lolipoplarından iki tanesini cebine sıkıştırırken odasından çıkmadan görünüşüne bir bakış atmıştı.

Normal göründüğünü düşünüp ilk odasından, sonra da evden çıktığında durağın önünde onu okula götürecek olan otobüsü beklemeye başlamıştı.

Uzun süre bekleyişinin ardından sıkılıp kulaklıklarını taktığında irisleri rastgele bir yerlere çarpmaya başlamıştı.

Bakışlarını genelde boş olan parkta sabitlediğinde esen rüzgar kahküllerini gözlerine kadar taşımıştı. Bozulan saçını önemsemeyip gözlerini hafifçe kısarak parka doğru bakarken salıncakta hafif bir tempo ile sallanan bedene bakıyordu.

Üzerindeki üniformadan gittikleri okulun aynı olduğunu fark ederken önüne geçen otobüs tek taraflı göz temasını bozmuştu.

İstemeyerek de olsa otobüse binerken cam kenarında boş bir koltuğa oturduğunda irislerini tekrar genç kıza çevirmişti.

Otobüs hareket etmeye başladığında ise bakışlarının son hedefi olmuştu kırmızı Converseler.

iyi okumalar.

Bölümü tek seferde yazdım o yüzden kötü ise kusura bakmayın lütfen. Şöyleki mental olarak iyi hissetmediğim zor bir dönemden geçiyorum. Yaklaşık bir iki hafta bölüm atamayacağım ama yine de elimden geldiğinde bu süreyi kısa tutmaya çalışacağım. Buralara uğrayan varmı bilmiyorum ama sadece haber vermek istedim.

Kendinize iyi bakın lütfen.
Love y'all💛

converse ❦ Lee TaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin