ろく/6:𝖗𝖊𝖉

186 20 2
                                    

いちごロリポップ
𝖈𝖎𝖑𝖊𝖐𝖑𝖎 𝖑𝖔𝖑𝖎𝖕𝖔𝖕

İseul yüzüne değen gün ışığı ile kapalı gözlerini araladığında başını yasladığı kollarından kaldırmıştı.

Ders çalışayım derken saat gece yarısını bulmuş ve hatta geçmişti. Kendi masasının üzerinde, loş gece lambasının eşliğinde uyuyakalmıştı.

Oldukta geç uyumasına karşın sabahın arken saatlerinde uyandığını anlaması için de saate bakmasına pek gerek yoktu. Ağrıyan boynunu ovuşturmaya başlamışken görmüştü yeni doğan güneşi.

Kafasını çevirdiğinde kemiklerine gelen sesi duyup kollarının ise yeni uyuşmaya başladığını fark etmişti. Daha fazla oturmaya dayanamayıp ayağa kalktı.

Hala uykusundan uyanmaya çalışırken omuzlarına yaslanan saçlarını geriye atıp beline doğru sallanmasına izin vermişti.

Bomboş odasına son bir kez göz atıp mutfağa doğru yol aldığında guruldayan karnını susturmak için elinden geleni yapacağının farkındaydı.

Salonla bitişik mutfağa girer girmez sinyal veren karnına tezat iştahı yok gibiydi. Eli buzdolabına doğru giderken tezgahın köşesinde duran bitmiş lolipop paketini görmüştü.

Boş paket sanki gözüne parlamış gibi görüş açısına girer girmez hafif bir tebessüm sarmıştı yüzünü.

Buzdolabının kapağında asılı kalan elinin rotasını tezgaha çevirdiğinde beklemeden almıştı küçük, pembe paketi.

Yüzündeki tebessümle uzunca bir süre içindekiler kısmını okumuştu.

Kendini vererek okuduğu da söylenemezdi gerçi.

Pembe plastik paketi cebine atıp koşaradım banyoya ilerlemişti. Yüzünü yıkarken tenine değen soğuk su onu iliklerine kadar titretse bile, bu hissin onu rahatlattığını düşünüyordu İseul.

Banyodan çıkarken rotasını hiç bozmadan tezgahın üzerindeki anahtarı alıp çıkmıştı evinden.

Hava alacaktı.

iyi okumalar.

converse ❦ Lee TaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin