Hoofdstuk 2

364 18 0
                                    

heey hier part twee :-)

«Renee's POV»

De taxichaffeur zette ons af voor het appartement.

Djemo en ik zagen het beiden wel zitten morgen inkopen te doen om het wat gezelliger te maken in het appartement. Niet vandaag het was al bijna avond. Eerst pakte we onze spullen uit en toen we daarmee klaar waren belden we weer de taxi om ons naar de winkels te brengen om wat te gaan eten. En om de groote stad te verkennen natuurlijk!

Eenmaal in de stad keken we onze ogen uit, Ik zag zoveel eet tentjes dat we niet wisten welke we moesten kiezen.

Er liep een jongen naar ons toe.

"a problem ladies? you guys look like you need some help, let me help you?" zij de jongen. Ik schatte hem een jaar of 19 hij was erg knap, en aardig. Hij leek me heel gezellig. Hij zou vast een goede vriend van me kunnen zijn. "jeah, do you know a good places were we can eat something?" hoorde ik Djemo zeggen.

"jes of course, I think you guys will love this places."

zei de jongen enthousiast.

Hij wenkte ons dat we achter hem aan moesten lopen.

Het werdt al een beetje donker buiten maar het zag er super mooi uit met allemaal lichten overal.

Sommigen winkels hadden zelfs al Kerstverlichting hangen.

De jongen stopte voor een restaurant genaamd 'Nandos'.

'here it is! ' zei hij enthousiast.

Ze moesten hier wel lekker eten hebben.

We wouden naar binnenlopen toen de jongen ons beiden een knuffel gaf en goodbye zei.

Ik vroeg uit beleefdheid of die niet wou mee eten.

Hij zei dat het al laat was en dat ie een afspraak had.

Hij gaf ons zijn nummer en vertelde ons dat als we iets moesten weten we hem konden bellen.

Ook vroeg hij of we morgen iets te doen hadden, hij ging met wat vrienden afspreken en vroeg of we zin hadden om mee te gaan.

Ik vroeg wat ze gingen doen want Djemo en ik zouden gaan kijken voor spullen voor ons appartement.

Hij vertelde ons dat ie ons wou helpen, ik weet nou eenmaal de beste winkels hier zei hij.

Djemo vroeg of zijn vrienden dat niet erg vonden maar hij zei dat ze dat wel leuk zouden vinden.

Ik twijfelde, jongens die ons wouden helpen met het inrichten van ons appartement.

Tjaa het klinkt gewoon zo raar.

Nadat hij weg was gegaan gingen we 'Nandos' binnen.

Djemo bestelde een Pizza en ik wat taco's.

Ik moet toegeven dat het echt verukkelijk was.

Djemo dacht er blijkbaar het zelfde over, ze had een klein beetje rode saus van de pizza op haar kin zitten.

Ik schoot in de lach.

"wat is er?" vroeg ze.

Ik vertelde het haar en ze veegde het met een knal rood hoofd weg.

"heeft iemand het gezien?" vroeg ze nerveus.

Samen keken we rond.

Ik ving de blik op van een jongen in de verte hij keek meteen weer weg. Lachte hij nou verlegen naar Djemo?

voor dat ik iets kon vragen hoorde ik Djemo: "Oh nee die jongen heeft het gezien met dat kapsel van Niall ik weet het zeker"

Beiden schooten we in de lach.

"Ik dacht even dat het Niall was" bekende ik.

"Ik ook" zei ze

we lachtte nog een paar keer en aten onze Pizza en taco's op.

Toen we in het appartement aankwamen plofte we beiden op de twee bedden neer en vielen al snel in slaap.

let me love you...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu