Hoofdstuk 7

340 18 1
                                    

«Niall's POV»

Louis belde aan. Er werd niet open gedaan. Hij belde nog een keer. De deur werd open gedaan. Er verscheen een meisje in de deur opening. Ik herkende haar, zei zat gister naast dat meisje die ik de hele tijd in mijn gedachte had. "Heey Harry is dat niet je secret lover" Hoorde ik Zayn zeggen. "ja, dan moet Niall's lover er ook zijn" zei Liam.

Daniele lag dicht tegen hem op gekropen. Het drong pas nu tot me door. Zij is er waarscheinlijk ook! "laten we naar buiten gaan" hoorde ik Harry zeggen. Dat vond ik wel een goe idee. Ik zat nu vanaf me raampje te kijken. We liepen met zijn vieren naar buiten en namen plaats achter Louis. Daniele en Lana zaten nog in de limo.

Ik volgde de gesprekken niet meer. Iedereen was aan het praten maar ik keek alleen naar binnen, te zoeken naar haar. maar ik zag haar nergens. Ik was er helemaal niet bij met mijn gedachte tot ik Het meisje hoorde zeggen dat ze naar de wc ging. Ze vroeg of iemand van ons Djemo wou wakker maken. Ik mistte weer wat. Louis vertelde me dat ze Djemo heet. Djemo, mooie naam.

Iemand moest haar wakker maken. De jongens wisten dat ik haar leuk vond dus vonden dat ik haar moest wakker maken.

Wat moest ik zeggen?

Ik liep naar binnen toe de woon kamer in. Djemo lag op de bank te slapen. Ik maakte der wakker

Wat was ze schattig...

Ze schrok, en keek me verbaasd met slaperige ogen aan. "Hooi, ik moest je wakker maken van Renee, ze zit nu op de wc. Ik ben Niall"

Ik ging naast haar zitten op de bank.

"ja, ik weet wie je bent" ze lachte. "Ik ben echt een Super groote fan van je" We begonnen beiden te lachen. "sorry, ik was heel moe" verontschulde ze zich. "maakt niet uit joh" zei ik.

De telefoon ging. Ik pakte hem en gaf hem aan Djemo.

Na vijf minuten hing ze op met een glimlach. Ik vroeg wie er belde. Hoe onbeleefd van me. maar ze leek het niet te merken. "Het was een goede vriendin uit Nederland ze komt een weekje naar Londen" zei ze. "gezellig, we moeten der voorstellen aan louis" zei ik. "Ja , dat zou ze echt leuk vinden" antwoorde Djemo enthousiast. "wanneer komt ze precies?" vroeg ik. "Over drie dagen al!"

"wow snel maar wel leuk dan.is ze hier met kerst, we zouden met zn alle een film moeten gaan kijken ofzo" stelde ik voor.

"ja gezellig!"

We liepen samen gearmd naar buiten ik voelde dat ik bloosde. Deze dag kon niet meer stuk.

let me love you...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu