«Gwen's POV»
Het weekend kan beginnen! Renee en Djemo hadden een slaapfeestjes geregeld met drie vrienden van ze. Ik ben benieuwd ze zeggen dat ik een van de jongens echt super leuk zal vinden, ik vraag het me af.
We leggen de hapjes en drankjes al klaar. Djemo had drie films uitgezocht. Paranormal activitie drie, The Ring en de Exercist. Allemaal griezelfilms! Laten we hopen dat ze gelijk hadden dat de jongen echt leuk was, dan kan ik tegen hem aan kruipen op de bank. De bel gaat. Djemo doet open. Ik zie een jongen met blond haar op Djemo afstormen en haar een dikke knuffel geven. Hij leek erg veel op Niall Horan.
Wacht dat is Niall Horan! Is dit een of andere grap ofzo? Louis en Harry lopen ook naar binnen. Renee en Djemo, kijken me lachend aan. Dan geeft Louis me een knuffel. "Leuk je eindelijk te ontmoeten." Ik kijk verbaasd. "Wat kijk je verbaasd, niet verwacht ons te zien?" vraagt Louis. "Nee, ze hadden me verteld dat er drie leuke jongens kwamen maar niet dat er drie leuke jongens van One Direction kwamen!" lach ik.
"Wacht zeiden ze: Drie leuke leuke jongens? ze noemden ons leuk" Roept Louis kinderachtig.
Ik kijk naar Renee, die helemaal verdiept is in Harry. Die zitten samen al op de bank. Dan kijk ik naar Djemo, ze doet de laatste tijd een beetje raar. Je zou denken dat ze blij is met Naill zo in de buurt. Ik besluit zo ff met haar te praten.
Wanneer iedereen op de bank zit kiezen we een film uit. Ik noem ze op. "zozo allemaal griezelfilms" hoor ik Louis zeggen. Ik begin te lachen. "Djemo's keus" Ze kijkt me met een rood hoofd aan.
Niall gaat naast haar zitten.
Louis naast mij. We besloten Paranormal activtie te kijken. Bij de enge stukjes zag ik dat we alle drie dicht tegen de jongens aan gingen zitten.
De avond werd echt leuk. Rond een uur of een zag ik dat Djemo in slaap was gevallen op Niall's schouder. Aww. Na een tijdje viel Naill ook in slaap. Harry en Renee gingen naar Renee's kamer toe om te slapen. En louis en ik naar mijn Kamer. Met Niall en Djemo achterlatend. Hij gaf me een super groote knuffel. Na een tijdje vielen we inslaap.
JE LEEST
let me love you...
FanfictionDjemo en Renee verhuizen samen naar londen om daar te gaan studeren. Toen ze in de tweede zaten en rond de 13 waren, hadden ze de droom om One Direction te ontmoeten en naar Londen te verhuizen. Renee was altijd verliefd geweest op Harry en Djemo op...