heey guyss<3 hier komt part 5! ik hoop dat jullie het leuk vinden. er komt ook meer in over Niall<3 hoop you like it! vote and comment!
«Niall's POV»
Ik weet niet wat Steven opeens had maar hij doet raar.
Hij wist toch van te voren of die meekon eten bij Nandos? of niet. Nou ja het maakt niks uit.
Ik kan alleen maar denken aan dat meisje van net. Ze had blauwe ogen maar dan echt blauw en donkerblond lang haar. Ik ben nu al obsessed terwijl ik er pas een keer heb gezien, net buiten.
Ik had meteen naar der toe moeten lopen maar nee ik ben weer een scheitert hoor. Je zou denken dat sinds ik in One Direction zit meer durf, maar als het op meisjes aankomt ben ik echt een kluns. Nu zitten we wat te eten bij Nandos met Liam, Zayn, Harry en louis. Steven zou ook mee eten maar die moest blijkbaar een cadeau kopen voor zijn nichtje. Wat ben ik ook stom. De kans dat ik haar nu nog tegen zal komen ooit is super klein. Ik had net al actie moeten ondernemen nu is het te laat.
Ik bestelde een Pizza.
"heey is dat niet dat meisje waar je verliefd op bent?" vraagt Zayn. Ik draai me om. Daar zit ze. Samen met een vriendin zit ze te eten. Ze had blauwe ogen en blond haar. Haar vriendin bruine ogen en bruin haar. "OMG ze past echt goed bij je Niall!!" hoor ik louis enthousiast roepen. Ik kijk naar der. Ze had wat rode saus van der pizza op haar wang zitten. Ze werd knal rood. Aww wat schattig. "Ze eet net als jij, Niall!" hoor ik louis weet zeggen. "Alleen ze is te goed voor jou" hoor ik Harry grappen. "Maar ik hou wel van je hoor". Harry kijkt me aan met een grijns. nee, die grijns herken ik dit is geen goed nieuws Harry is ook verliefd. Ik volg zijn blik. Shit, hij kijkt haar kant op. ik merkte al snel dat de rest het ook door had. "Oh nee als dit maar niet op ruzie uitloopt om een meisje jongens. Harry is ook in lovee" hoor ik Liam zeggen.
"wees maar gerust ik kijk naar dr vriendin." zegt Harry. pfieuwww. Ik merk dat ik de hele avond aan haar denk.
Rond een uur of 9 gingen we naar het appartement van Harry en Louis toe.
Daar sliepen we die avond.
In de ochtend werd ik gebeld door Steven, we hadden afgesproken maar hij kon niet meer. Hij vroeg of we twee vriendinnen.van hem konden rondleiden hier in de stad omat ze net verhuist zijn. Ik vond het wel raar twee vreemden ophalen maarja. Steven vertelde dat we ze echt super leuk zouden vinden. Normaal zou ik het wel leuk hebben gevonden maar dit keer kan ik even niet aan anderen meishes denken. Het meisje van gister avond komt maar niet uit mijn gedachten.
De jongens stemden ermee in de Meiden op te halen.
Rond twee uur waren we bij het adress aangekomen.
Louis was de eerste die naar de bel liep en aanbelde.
JE LEEST
let me love you...
أدب الهواةDjemo en Renee verhuizen samen naar londen om daar te gaan studeren. Toen ze in de tweede zaten en rond de 13 waren, hadden ze de droom om One Direction te ontmoeten en naar Londen te verhuizen. Renee was altijd verliefd geweest op Harry en Djemo op...