-Harry's POV-
De taxi stop voor het park. Ik besloot dat de plannen die ik had mooier zouden zijn in de avond.
Eerst gingen we een wandeling maken. Het was al rond vijf uur dus over een half uurtje was het al donker. De tijd vliegt voorbij. Ik deed de deur voor Renee open en ze stapte uit. Ik betaalde de chauffeur en pakte Renee's hand en we begonnen te lopen. "En heb je al enig idee wat we zo gaan doen?" vroeg ik haar.
"Ik weet niet, misschien ergens eten of een film kijken?" ze lachte verlegen naar me.
"Bijna, je zult het zien"
Samen liepen we door.
"Dit park is zo mooi!" riep Renee enthousiast.
"Ik ben blij dat je het mooi vind. Ik kwam hier vaak toen ik klein was. Dit is ook naar het mooiste park van Londen genoemd. Mijn moeder vond dit park altijd geweldig. Daarom kwam ik hier zo vaak" "Mijn lijst met super mooie herinneringen aan dit park is net een stukje langer geworden" ik merk dat ik bloos.
Renee kruipt nog dichter tegen me aan. Ik sla mijn hand om haar heen.
Ik zie het eind van het park naderen.
Renee's POV
Het eind van het park nadert nu. Ik kijk naar de lucht. Het word al donker, romantisch!
Ik ben benieuwd wat we gaan doen. Zo het al officieel zijn? ik bedoel we lopen als verliefde stelletjes enzo. 'Nee, Renee, dat is gewoon wat je hoopt. Als je het wilt weten vraag het hem dan' Zeg ik tegen mezelf in mijn hoofd.
Maar ik besluit het nirt te vragen. Als hij mij leuk vind dan zou hij het mij horen te vragen.
We lopen het park uit.
"We zijn er.." hoor ik Harry zeggen.
Snel kijk ik waar we zijn. Een schaatsbaan! we gaan schaatsen! en niet zomaar een, een super mooie. Daarom wachte Harry tot het donker was, dan gaan alle lichten aan. Echt super mooi!
"Harry, Wat leuk!" roep ik enthousiast.
"Ik hoopte al dat je het leuk zou vinden"
Samen lopen we naar een van mensen die schaatsen verhuren.
Harry huurt de schaatsen en we trekken ze aan.
"Ik moet je bekennen dat ik hier niet zo goed in ben" Harry glimlacht.
"Dan kan ik het je leren.."
"Ik kan me geen leukere leraar voorstellen"
Ik bloos.
Hij pakt mijn handen vast en samen gaan we de schaatsbaan op. We schaatsen hand in hand.
Ik help Harry met niet te vallen.
Harry's POV
"Ik kan me geen betere leraar voorstellen" hoor ik mezelf zeggen.
Zei ik dat nou echt?
Renee helpt me overeind te blijven maar op een gegeven moment verlies ik toch mijn evenwicht. Renee probeerd me overeind te houden maar we vallen samen.
Daar liggen we dan op de grond.
Ik kijk Renee aan, en ee beginnen te lachen.
Ze helpt me overeind en we staan opeens dicht tegen elkaar aan. Ik kijk haar in haar ogen aan.
Vraag het dan Harry!
"Uhm... Wil je mijn vriendin zijn?"
Ik voel dat ik bloos.
"Ja.."
Samen buigen we voorzichtig naar elkaar toe en we zoenen.
Ik kan het nog steeds niet geloven! ze zei ja!
Ik hoor vuurwerk.
We draaien ons om en kijken naar super mooi siervuurwerk.
Ik vraag me af of een van de jongens op dit moment ook naar het vuurwerk kijkt.
Ik sla mijn arm weer om Renee en daar staan we dan een paar minuten lang naar het vuurwerk te kijken.
Renee's POV
De avond verliep snel, jammer genoeg. Het was echt super leuk!
Ik voelde dat ik wel elk moment weg kon zakken.
Ik was echt super moe.
De taxi bracht ons naar mijn appartement.
We liepen naar binnen, deden onze schoenen enzo uit, en liepen naar mijn slaapkamer.
Ik sprong op het bed, Harry kwam naast me en sloeg warm dekens over ons heen. Voordat ik het wist viel ik in slaap tegen Harry aan.
Harry's POV
Ik keek naar Renee. Ze viel inslaap. Tegen mij aan. Wat was ze lief als ze zo lag te slapen.
Ik probeerde ook te slapen.
JE LEEST
let me love you...
FanfictionDjemo en Renee verhuizen samen naar londen om daar te gaan studeren. Toen ze in de tweede zaten en rond de 13 waren, hadden ze de droom om One Direction te ontmoeten en naar Londen te verhuizen. Renee was altijd verliefd geweest op Harry en Djemo op...