Đina
- Konačno, poslednji ispit... Au čoveče, pa ja sam diplomiralaa!!! - osećaj je gotovo nestvaran i prvo što radim jeste da zovem mamu da je obradujem. Žena se pojela od brige, više nego ja, red je da joj javim.
- Halo mama, kaži dragička -rekla sam veselo, jedva skrivajući ushićenost.
-Halo Đina, ma nemoj da me mučiš, nego kaži odmah šta je bilo! - nestrpljiva je i čujem žamor oko nje.
-Daj telefon ovamo, da je i ja čujem - Veljkov mutirani bariton mi ispunjava uši..dosta mu se glas promenio, od onda kada smo se poslednji put videli.
-Čekaj dete, polako! - uzviknula je Sneška. Sada se sigurno otimaju oko telefona, jer čujem tupe zvuke premeštanja uređaja iz ruke u ruku. Glasno se nasmejem kada zamislim celu tu scenu.-Možeš slobodno da praviš tu tortu, jer ti je ćerka diplomirala! - kažem čilo, čekajući njenu reakciju.
-Dušo mamina, pa bravoo!
Joj, sad mi dođe iz puške da pucam koliko sam srećna - Sneška jedva dolazi do daha koliko se smeje.
-Ponosna sam na tebe, evo Milan i Veljko ti čestitaju. U nedelju pravim ručak, obavezno da si došla, očekujemo te. Pa ne diplomira moja Điki svaki dan!-Tvoj ručak ne propuštam ni u snu, ljubim vas puno sve, ćaoo - sa osmehom na licu se pozdravim sa njima i krećem ka svom stanu..ovo je bio dugačak dan.
***
Nemam puno prijatelja sa kojima bih mogla da proslavim ovo. Jednostavno ne volim da sam okružena sa 100 ljudi, koji se samo foliraju da su mi prijatelji. Rešila sam da pozovem Tijanu i Ninu, moje dve najbolje drugarice.
Kod mene u stanu smo proslavile, uz muziku, piće, hranu i uz ogovaranje muškaraca.- Jel te opet zvao onaj smarač ? - pitala me Nina sa dozom znatiželje.
-Jeste, ali se, naravno, nisam odgovarala na pozive- ne mogu da se bakćem sa bivšim dečkom sad.
-To ti je pametno, on je jedna neiživljena kretenčina - dobacila je Tijana, dok je jela ostatke roštilja.
-Nije znao šta ima, pa kad mu je došlo iz dupeta u glavu, sad bi sve na staro, e pa neće moći druškane! - priča punim ustima, dok joj parčad mesa ispadaju iz istih. Jedva sam uspela da se ne nasmejem.- Stefan je zaboravljena priča, ne brinite, nisam toliko glupa da se posle svega što mi je učinio vratim njemu - dok smo bili u vezi, varao me i ponašao se kao klinac. Kao razlog za raskid, rekao je da želi još da živi i da ne želi da se vezuje. Ja sam to prihvatila i završila s njim. Samo mi nije jasno, zašto me sada traži?
Pobogu, pa ti si mene ostavio, ne ja tebe..-Devojke, ja sam odlučila da završim s muškarcima, sada mi je bitna samo karijera- rekla sam to nakon par čaši vina
-Hvala vam što me podržavate, to mi jako znači.-Pa da nazdravimo tome, za Đinu i za njen uspeh u karijeri, živeliii !!
***Zdravo svim čitaocima, htela sam da vam se obratim. Ovo je moja prva priča i slobodno pišite svoja mišljenja ❤ Posle toliko godina čitanja, htela sam i ja da okušam sreću u ovim vodama, ne zamerite mi ako negde pogrešim...uživajte
Vaša Ellen ❤
YOU ARE READING
Ljubav i mržnja |završena|
RomanceĐina je skatka brineta veselog duha. Završava diplomske studije na Pravnom fakultetu u Beogradu. Kao jako strastvena i uporna devojka sa željom da postane ugledni advokat, ona kalkuliše, vaga i u životu sve planira sve do najsitnijeg detalja. Sve n...