Đina
U kupatilu sam, sušim kosu fenom i vršim poslednje pripreme pred odlazak. Ketrin se posvađala sa Lorencom, pa joj je potreban prijatelj. Rado se odazivam tom pozivu, jer i ona je meni pomogla kad mi je bilo teško. Ipak, ona mi je jedina prijateljica ovde...
Izlazim iz kupatila i ulazim u sobu. Andrej leži na krevetu, bez majice i gleda u telefon.
-Neću biti kući dan ili dva, znaš da su se ono dvoje posvađali. Nije u redu da Ketrin ostavim samu - ja pričam li pričam. On je spustio telefon, nakrivio glavu, nabacio kez i pomno gledao u moju figuru.
-Slušaš li ti mene uopšte ?!
-Pusti me da uživam u pogledu - na sebi sam imala samo beli peškir i bele gaćice ispod.
-Nije ni prvi, a ni poslednji put da su se oni posvađali, opusti se - prevrne očima.-Kako si samo bezosećajan...
Koračam kroz sobu i dolazim do kreveta, a on ne skida pogled s mene. Penjem se preko njega i sedam mu u krilo. Prstima prelazim preko njegovih dobro izvajanih trnušnjaka i zastajem tik iznad ruba bokserica. On oblizuje usne, kada su nam se pogledi sreli. Prislanja prst mojim ustima, a ja ga u trenu uzimam i zasisam ga.-Možda sam bezosećajan za ostale, ali prema tebi sam jako dobar, priznaj - podiže obrvu i vragolasto se smeši.
-Najbolji - ispravljam ga. Nagnem se prema njemu i grickam njegovu usnu, a on me steže za kukove. Vidim da uživa u ovome, isto koliko i ja.
-Ovo ti ne treba - u jednom potezu mi skine peškir i ja ostajem samo u gaćicama.
Zaranja glavu u moj vrat i sisa nežnu kožu. Iz grudi mi se oteo jedan uzdah. Vrlo dobro zna da mi je predeo vrata i predeo iza uha slaba tačka i namerno to sada radi. Osećam kako mu se osmeh širi, jer je izazvao ovu reakciju kod mene, ali ni on neće biti pošteđen.
Izvila sam svoje telo i pritom osetila njegov nabrekli ud ispod svoje zadnjice. Namerno sam se meškoljila, samo da bih ga provocirala.-Izazivaš mala, ha? Neću ti ostati dužan - okrene nas, tako da je sada on gore, a ja pod njim.
Kažiprstom i palcem protlja moje već natekle bradavice, a telom kao da mi prolazi struja. Potom ih je slasno zasisao. Iz grla mi izlaze uzdasi, ne mogu da kontrolišem ovo zadovoljstvo koje mi pruža.
Vlažnim jezikom prlazi preko mojih grudi, vrata, sve do predela iza ušiju, moje slabosti. Gricnuo je hrskavicu i nastavio.
Ruka mu je polako klizila preko stomaka, sve do mog središta vlažnosti. Previše sporo...mučio me je. Jecavim glasom sam ga molila da nastavi.
Taman kada je zavukao prste, naglo je ustao sa mene. Namerno ovo radi, samo da bi me izludeo.-E pa ne možeš sad da odeš i ostaviš me ovako vlažnu i napaljenu - ustajem na kolena i vučem ga za bokserice.
-Vrati se i dovrši započeto - naređujem mu, a on izvija usne u osmeh i gleda me sa visine tim sivim očima.-Želim da čujem magične reči - pravi se lud, ali pristajem na ovu igru.
-Andrej, preklinjem te - pričam mu u usne poluzatvorenim očima, dok se on požudno obrušava na mene, hvatajući me snažno za zadnjicu. Ne znam zašto, ali on obožava kada ga molim, preklinjem ili tražim nešto od njega, tokom vođenja ljubavi, valjda mu to podiže ego.
Jednim pokretom mi skida gaćice, tj. cepa ih i ubacuje prste u mene. Ja glasno zajecam, ispunjavajući sobu uzdasima.
Pomažem mu da skine bokserice i navlačim mu kondom. Gladno ljubi moje usne i ubacuje jezik unutra.
Trlja se o mene velikom silinom i najzad prodire u mene. Čujem kako uzdiše i psuje i to me dodatno pali.
Veliko zadovoljstvo mi se širi celim telom.
Na početku ritmično pravi pokrete, dok se ja njemu prilagođavam i uvijam se pod njim. Namerno izgovaram njegovo ime, jer znam da mu se sviđa kada to radim.-Đina, jebotee - stenje i osećam njegov dah na mojim usnama.
Postepeno ubrzava tempo, dolazeći do vrhunca. Vrelina me obuzima i baca u ponor zadovoljstva eksplozijom užitka.
Nokte mu zarivam u leđa, grebajući ih.
Taj osećaj koji se skuplja u kičmi, silovitom brzinom se spušta nadole i ja svršavam odmah posle njega.
Vuče me u zagrljaj, dok ja naslanjam glavu na njegovo rame, milujući mu grudi.
Osećam se tako spokojno i rasterećeno kada sam u njegovom naručju i taj osećaj ne bih nikada menjala ni za šta...
أنت تقرأ
Ljubav i mržnja |završena|
عاطفيةĐina je skatka brineta veselog duha. Završava diplomske studije na Pravnom fakultetu u Beogradu. Kao jako strastvena i uporna devojka sa željom da postane ugledni advokat, ona kalkuliše, vaga i u životu sve planira sve do najsitnijeg detalja. Sve n...