3. Andrej

809 26 0
                                    

Đina

Budim se uz dobro poznat miris kafe, čujem kako ptičice cvrkuću, osećam kako mi sunce mazi lice...kao da sam u raju. Uživanje u buđenju mi prekida mama. Kaže da je došao taj mladić koji me tražio. Bože sačuvaj, al' se njemu žuri, nije imao strpljenja da dođe malo kasnije.

Ustajem, perem zube, češljam se. Na trenutak sam podigla glavu i videla svoj odraz u ogledalu. Au bokte, gledam i ne verujem kako sam naduvena,kao da me poplava izbacila, kako ću ovakva ispred njega, ko god da je.

-Baš je morao sad da dođe uhhh - nebitno, uredila sam se koliko je to moguće i izlazim napolje.

-Dobro jutro Đina - reče mi visok crn mladić, muževnim glasom.

-Dobro jutro- rekoh malo sluđena od njegovog prizora i odmah zažalim što nisam nešto drugo obukla.
-Da li se mi znamo? - prvi put vidim ovog čoveka, ne bih ga nikako zaboravila da sam ga još koji put videla. Nosio je svetlo plavu košulju sa sakoom i teget pantalone. Preko košulje su mu se ocrtavali dobro izvajani mišići.
Je l' ja sanjam?

-Ne prepoznaješ me, nije ni čudo, prošlo je skoro petnaest godina- to je rekao uz blag osmeh .

-Nemoguće....- izdahnula sam, da li je to on? Moja simpatija iz detinjstva
-Andrej?

-Taj sam, dugo ti je trebalo. Očigledno ti ne radi mozak ovako rano - nasmejao se
On se to meni smeje?!

-Radi on savršeno, ali tek nakon kafe.... nisam stigla ni da je popijem - to sam rekla više za sebe, ali je on očigledno čuo.

- Izvinjavam se što sam došao ovako rano, treba da obavim nešto, pa sam hteo i ovo usput da završim.

-Ma da, put do moje kuće je baš dug - on živi pored nas tj. kad dođe na odmor iz Švajcarske, Italije, gde god da je.

-Ostala si tako slatka, kao pre, samo sa bolje naoštrenim jezikom - bocnuo me je.

-Baš ti hvala- trepnem par puta i nabacim sarkastični osmeh uz to.
- Pa izvoli, kako mogu da pomognem? - nakon ovoga se uozbiljio.

-Ovo što imam na umu da ti kažem, sada će ti doći kao hladan tuš, tako da ako želiš, možemo večeras uz neko piće da porazgovaramo - pristisak je počeo da mi skače. Šta je to toliko bitno, svi su nešto tajanstveni i on i moja mama...sigurno nešto mute...

-Dakle?

- Šta je to toliko bitno, ne razumem?

- Objasniću ti sve, samo pristani - nisam imala izbora i rekla sam: "dogovoreno".

- Objasniću ti sve, samo pristani - nisam imala izbora i rekla sam: "dogovoreno"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


***Naš Andrej ❤

Ljubav i mržnja |završena|Where stories live. Discover now