Đina
Subota je moj dan za čišćenje, obožavam to da radim uz muziku, opušta me i čini me srećnom. Neko bi rekao da nisam normalna, paaa uglavnom mi to i kažu, jer nekad stvarnom preterujem. Ali, za to je kriva moja mama...
Tijanu i Ninu sam sinoć kasno ispratila. Iako sam predložila da prespavaju kod mene, nisu htele. Ipak je Tijana novopečena udavača, mora nazad kod muža, sprdale smo je.
Na radiju ide neka stara Sverinina pesma, verovatno s početka njene karijere, a ja čistim u ritmu muzike.
"...kakav je to krivi spoj,
da si njen, a da si mooooj" . Potpuno sam se uživela u pesmu i mlataram krpom i rukama u vazduhu, oponašajući korake koje sam nedavno naučila uz pomoć mog trenera salse.
Sutra idem na dogovoreni ručak i jedva čekam da vidim porodicu.Čišćenje sam završila i počela sam da razmišljam šta ću sa životom, moram da nađem posao. Mogla bih da radim kao prevodilac, jer jako dobro baratam engleskim i francuskim jezikom, dok ne nađem posao u struci. A možda bih kasnije otvorila svoj privatni advokatski kabinet i budem sam svoj gazda. A ne bi bilo loše da radim i na fakultetu...ufff od tolikog razmišljanja i planiranja me zaboli glava.
Batalim sve to i napunim kadu toplom kupkom, da odmorim mozak.***
Danas oblačim kratku belu lepršavu haljinicu sa dubljim dekolteom na preklop, u skladu sa mojim raspoloženjem. U auto sam spakovala neke poklončiće i krenula na put.
Posle sat vremena vožnje, stigla sam u rodno mesto, u svoju kuću.
Čim sam povikala: "Gde ste Miloševići" , svi su izašli na terasu.
Obasipali su me čestitkama i komplimentima.-Konačno i ti da završiš taj fakultet, nisam mislio da će taj dan uskoro doći - bocnuo me je Veljko mangup mali. Ja sam mu se nakezila i zagrlila ga.
-Gde su Tanja i deca, uželela sam ih se.
-Ma tu su, otišli su da prošetaju. Nego, seko moja draga, čestitam ti, sad si diplomirani advokat. Taman sam mislio da te sačekam da diplomiraš, pa da tužim komšiju, ti me nećeš odrati toliko, rod smo- Milan mi se nakezi i svi počnemo da se smejemo.
-Čestitam Đina - uozbiljila sam se .
-Hvala tata -pružam mu ruku i formalno odgovaram, sa ocem nemam neki odnos. Dok smo bili mali, maltretirao je nas troje i mamu uz pomoć svojih roditelja. To je trajalo sve dok nismo odrasli i dok Milan nije lupio šakom o sto. Od tad je malo bolje, ali stare rane ne zarastaju tako lako.
Ručak je protekao u najboljem redu, šalili smo se, smejali, ovo mi je baš falilo. Mami sam pomogla da počisti sto tj. ja sam čistila, jer je ona morala da telefonira.
- 'Alo ženo, diplomirala, diplomirala moja Đina, jeste... 'Ajde dođi na čast, otvorila sam pelinkovac. Ma tu smo mi, samo ti dođi, ćao - moja mama je već krenula da se hvali.
-Je li, bre, s kim si to pričala, odmah moraš da javljaš vesti.
- Ma nek popucaju svi od muke, moja ćerka najpametnija, zapušila si svima usta, sad nek priča ko šta hoće...ufff dođi da te izljubi majka - počela je da me ljubi, a ja pokušavam da je odgurnem od sebe, ali ne ide .
-Aman, Snežana, pusti me da dišem - o Bože, žena je poludela skroz.
-Nego da ti kažem nešto, umalo da zaboravim. Tražio te je jedan dečko.
- Mene? Sigurno mu treba neka usluga, čim se mene setio. Reci mi kako se zove - ona mi je samo namignula i izašla iz sobe uz reči: "Doći će on sutra, pa ćeš videti"
Pitam se, ko bi to mogao biti?
*** Naša Đina❤
YOU ARE READING
Ljubav i mržnja |završena|
RomanceĐina je skatka brineta veselog duha. Završava diplomske studije na Pravnom fakultetu u Beogradu. Kao jako strastvena i uporna devojka sa željom da postane ugledni advokat, ona kalkuliše, vaga i u životu sve planira sve do najsitnijeg detalja. Sve n...