Andrej
Da me nije zaustavila, onog skota bih ubio na mestu i ne bih žalio zbog toga. Kada sam ušao u njenu kancelariju i video onaj prizor..ona vrišti i otima se u pocepanoj košuljici, dok on pokušava...
Bes me u potpunosti obuzima kad se setim, iako je prošlo par dana od toga.Đina još uvek spava, ne želim da je budim, već sam odlazim na tuširanje. Skidam se i puštam da mi hladna voda ohladi usijanu glavu.
Tada, osetih njene ruke na svojim leđima. Nežno se naslonila i počela da ih ljubi tim malim usnama. Okrećem se prema njoj i čvrsto je hvatam za struk.-Što ne spavaš ? - pitam tihim glasom.
-I da propustim jutarnje razgibavanje, noo, noo- nakezila mi se.
-Zašto me nisi probudio? - pućila je usta.-Nisam imao srca - teatralno stavljam ruku na srce kako bih dočarao. Ona se smeje.
-Ućuti i poljubi me - gleda u moje usne i oblizuje svoje.
-Đavolice mala - kažem i jače je stegnem za zadnjicu, a ona se podiže na prste da bi mogla da me poljubi.
Grizem je za usnicu i hvatam za dojku, dok ona cvili od uživanja. Obožavam kad to radi.
Verovatno oseća moj odgovor na njenu nagost, čitavo telo mi je očvrsnulo i ukrutilo se.
Pohotno je ljubim po vratu, sisajući nežnu kožu. Ona se trlja i nabija u mene pomerajući kukove. Od toga, momentalno osetim nalet vreline, divlji požar koji se razbuktavao mojim venama i širio celim telom. Uvek je tako, ta strast koju osećam prema njoj uopšte ne jenjava. To je strast zar ne.. ili ipak nešto drugo? Možda se plašim da priznam sebi da je ovo s njom više nego strast i požuda...-Šta mi to radiš? -kažem šapatom. Produbljujem poljupce, dok me ona hvata za ud, dovodeći me do ludila.
Voda je već postala baš hladna, ko zna koliko smo ovde.
Ona me gleda tim plavim okicama i naslanja glavu na moje grudi, ljubeći ih sitnim poljupcima.-Jesi đavolica, ali si moja, samo moja - kažem sebi u bradu.
***Konačno, završavam ovaj posao s Rusima. Biće naši sponzori, ali držim distancu što se njihovih poslova tiče.
Moja sekretarica ulazi u kancelariju i baca mi brdo papira ispod nosa. Izludeću, Ostroga mi!-Šta je sad ovo? - pitam, vidno iznerviran.
-Ovo su zahtevi za dobijanje poreznih kartica za nove članove naše kompanije. A uskoro treba da stignu i novi ugovori. Samo potpiši na odgovarajuća mesta - prstom mi pokazuje i naginje se preko stola, kako bi joj grudi ispale. Obukla je neku kratku haljinu sa jako dubokim dekolteom.
-Od kad smo mi to na "ti"? - upitno podignem obrvu, naslanjajući glavu na ruku.
-Kakvo je to pitanje? Pa od onog dana kad smo..znaš - seda na moj sto i prekršta noge, a haljina joj se još više podigla.
-Ne sećam se - kažem hladno i ne obraćam pažnju na otvoreno nabacivanje.
-Izvolite Vaše zahteve, slobodni ste - kažem i guram papire na drugu stranu.
YOU ARE READING
Ljubav i mržnja |završena|
RomanceĐina je skatka brineta veselog duha. Završava diplomske studije na Pravnom fakultetu u Beogradu. Kao jako strastvena i uporna devojka sa željom da postane ugledni advokat, ona kalkuliše, vaga i u životu sve planira sve do najsitnijeg detalja. Sve n...