||BAKUGOU KATSUKI||

13K 287 517
                                    

Zaznaczę od razu, że są to headcanony jedynie do tego jak Katsuki sprawuje się w łóżku, a nie do całego związku. Żeby nikt nie poczuł się jak zabawka do seksu :^

A - anal (jego zdanie na ten temat)
Katsuki nie ma nic przeciwko, dopóki ty się zgadasz. Jeśli nie, to nic się nie stanie bo blondyn ma wiele innych sposobów na sprawianie wam obu przyjemności.

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, którą uwielbia przytulać)
To jest prosty człowiek. Uwielbia twoje uda. Lubi też kiedy masz na sobie zakolanówki. Szczególnie uwielbia kiedy zaciskasz je wokół jego bioder.

C - chcica (jak często ma ochotę)
Cóż... Skłamałabym gdybym powiedziała, że jest to rzadko. Ma ochotę dość często, czasem spowodowane twoim ubiorem a czasem potrzebą wyładowania frustracji.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Konto premium na Pornhub powie wam więcej niż ja. Jednak godziny spędzone na tej stronce nie poszły na marne.

E - erotyczne zabawki? (Jego osobiste preferencje względem gadżetów)
Uważa, że jego penis jest wystarczający by sprawić ci przyjemność i, że nie potrzebujecie wydawać na to pieniędzy.

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Uwielbia gdy mówisz do niego tatusiu i nie oszukując się cieszy się gdy go chwalisz podczas stosunku bo to podwyższa jego i tak już wygórowane ego.

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Nie licz na coś więcej niż to że będzie mruczał ci do ucha. Co najwyżej może sapać z wycieńczenia, ale nie będzie jęczeć. Woli słuchać jak ty to robisz.

H - higiena (ile wysiłku w nią wkłada)
Zmuszasz go do dokładniejszego mycia się niż przed waszym związkiem. Dlatego Katsuki goli się regularnie.

I - intymność (jak zachowuje się gdy jesteście sami)
Kiedy zostajecie sami to staje się o wiele bardziej romantyczny niż przy ludziach. Jednak do perfekcji temu Tsundere daleko.

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Z reguły to on wykonuje pierwszy ruch, ale jeśli chcesz łatwo go nakręcić to wystarczy przemycić do rozmowy drobne sugestie. Nie przepuści okazji.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Kiedy Katsuki się z kimś kłóci, najczęściej z Todorokim, używa ostatecznego argumentu jakim jest ,,ja przynajmniej zaruchałem"

L - lokacja (gdzie lubi się bawić najbardziej)
Nie ma oporów by przelecieć cię w szkolnej toalecie lub nawet w sklepie w przymierzalni. Miejsce nie ma znaczenia, ważne byś się zgodziła.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Zanim byliście razem robił to myśląc o tobie lub do twoich zdjęć. Teraz skoro ma twoja oryginalną wersję w 3D to już nie potrzebuje ręki.

N - nie (coś do czego w życiu go nie przekonasz)
Trójkąciki. On nie będzie się tobą dzielić z kimkolwiek. Jesteś tylko jego a on nie zamierza dawać w łóżku swojej atencji komukolwiek innemu.

O - oral (jak dobry w tym jest i czy woli dawać czy dostawać)
Umiejętności mu nie brakuje choć mimo wszystko woli otrzymywać. Niestety jego ulubioną do tego pozą jest ta lordozowa z pornoli gdzie widzi i twoje oczy i twój wypięty tyłek więc ma szczęście, że umie ci to potem wynagrodzić.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Wspominanie wcześniej konto premium nadal jest aktywne. Jakoś musi sobie radzić jak nie ma cię w pobliżu dłuższy czas.

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Uwielbia próbować nowych rzeczy a szczególnie BDSM. Miej się na baczności.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Skrycie marzy o tobie w stroju pielęgniarki. Uważa, że idealnie byś w tym wyglądała. Może kiedyś zbierze się na odwagę i ci powie.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
To chyba oczywiste, że ten się w tańcu nie pierdoli. Szybko, stanowczo, może nieco brutalnie, ale mimo wszystko z uczuciami.

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Klasyczna pozycja mu wystarcza. Jest prosta, ale ma wszystko to czego Katsuki potrzebuje. Widzi twoją czerwoną twarz kiedy bez skrupułów wbija się w ciebie nie myśląc o tym, że będziesz mieć problemy z chodzeniem. Dodatkowo w tej pozycji możesz obejmować go udami wokół bioder więc wszystko już jest jasne.

W - włosy (każdy ma inne preferencje)
Uważa, że mokre są najseksowniejsze i nie ważne czy od wody, czy od potu po miłosnych igraszkach w jego łóżku. No i dodatkowo lubi gdy je spinasz spinkami bo wtedy nie lecą co do oczu a lubi w nie patrzeć.

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Długość jest ponad średnią, ale co zwraca główną uwagę to grubość, która kiedy ją zobaczyłaś za pierwszym razem cię przeraziła. Myślałaś, że rozerwie cię na pół.

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Powtarza, że jesteście za młodzi by mieć dzieci w liceum, ale mimo wszystko nie włoży zabezpieczenia dopóki go nie upomnisz. Więc jeśli nie chcesz bachora upominaj go, bo inaczej skończy w tobie.

✧・゚: *✧・゚:*    *:・゚✧*:・゚✧
Pierwszą postacią w książce okazał się Bakuś. To moje pierwsze podejście do takiego formatu i mam nadzieję, że nie jest tragiczne.

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz