||AIZAWA SHOTA||

7.7K 195 379
                                    

Lud chciał by reader była uczennicą więc reader jest uczennicą. Do wszystkich, którzy na to czekali, spotkamy się w piekle.

»----------- ♡ -----------«

A - anal (jego zdanie na dany temat)
Raczej nie będzie chciał tego próbować dopóki nie skończysz szkoły. Uważa, że jesteś zbyt krucha.

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Uwielbia robić sobie z twoich ud poduszkę po ciężkim dniu. No i kocha to jak miękkie i pulchne są.

C - chcica (jak często ma ochotę)
Nie wyróżnia się on na tle innych. Jednak jest już po trzydziestce, dlatego jego libido nie skacze tak często.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Jest już dorosły, więc dziwne by było gdyby nie ogarniał co robi.

E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
Nie widzi potrzeby w posiadaniu czegoś takiego. Uważa, że on sam ci w zupełności wystarczy.

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Mów na niego daddy i spraw sobie kocią opaskę i ogonek. Będzie wniebowzięty.

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Jego jęki są miarę ciche, w przeciwieństwie do twoich, ale twój ulubiony tatuś, uwielbia prawić ci komplementy i mówić jakim grzecznym jesteś kotkiem.

H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Stara się dbać o dolne części ciała, ale chodzi tak zmęczony, że zdarza mu się czasem zapomnieć. No może częściej niż czasem, ale się stara.

I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
To oczywiste, że przy innych ludziach nawet cię nie przytuli bo boi się wylania z roboty i problemów z prawem za pedofilię, dlatego kiedy zostajecie sami zamienia się w istny rzep i nie chcę cię puścić.

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Miauknij. Usiądź mu na kolanach, otrzyj się o jego krocze i miauknij. Powinno wystarczyć.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Kiedy pierwszy raz zobaczył cię w kocich uszkach, czyli na szkolnej wycieczce, myślał, że rzuci się na ciebie przy wszystkich.

L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Wasza relacja jak na razie musi zostać ukryta, dlatego jak na razie jedynym miejscem gdzie się bawiliście był jego dom.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Oj zdarza mu się, choć nie tak często jak kiedyś gdy miał szesnaście lat.

N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Nie zrobi nic co wiązałoby się ze sprawianiem ci bólu i czymś co jest zbyt ryzykowne. Boi się, że mógłby zrobić ci krzywdę.

O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Uwielbia kiedy po ciężkim dniu w pracy wynagradzasz mu jego cierpienie robiąc mu loda. Choć jemu też nie najgorzej wychodzi sprawianie tobie przyjemności.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Ten rozdział w jego życiu już dawno jest zamknięty. Może jako nastolatek odwiedzał takie stronki, ale teraz nie ma takiej potrzeby.

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Dopóki są bezpieczne dla twojego zdrowia to nie ma nic przeciwko.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Chciałby abyś pewnego dnia to ty dominowała podczas stosunku. Jednak jesteś strasznie nieśmiała a on boi się, że mogłabyś poczuć się niekomfortowo gdyby to zaproponował, dlatego czeka aż sama na to wpadniesz.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Aizawa preferuje delikatne i zmysłowe oraz uczuciowe sprawianie ci przyjemności i to nie dlatego, że jest leniwy. To zależy od jego samopoczucia gdyż są dni, w których niemal wgniata cię w materac.

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Klasyczna, dlatego, że ma najlepszy dostęp do twoich ud i wtedy najwygodniej mu się je trzyma.

W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Jego głównie interesuje to by były w nie wpięte kocie uszka.

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Jest już dorosły a co za tym idzie już urósł do granic możliwości. I w ten oto sposób możesz podziwiać aż dwadzieścia i pół centymetra. Tak... Zawsze dodaje to pół gdy mówi o swojej długości.

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Oboje bylibyście w ciemnej dupie gdybyście wpadli dlatego zawsze używa gumek.

·☆゚.*・。゚♡˖.。*♡·✧。

Co ja napisałam, cożem uczyniła z każdym dniem oddalamy się od Boga coraz bardziej. Jeszcze trochę i zaczynamy zbiórkę na moją terapię.

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz