||MIRIO TOGATA||

2.3K 85 48
                                    

A - anal (jego zdanie na dany temat)
Może chciałby kiedyś spróbować ale na pewno nie na trzeźwo

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Kocha twoje dłonie bo w porównaniu z jego dłońmi są takie malusie.
I uwielbia twoje obojczyki. Tak.

C - chcica (jak często ma ochotę)
Mocne 5/10. Popęd seksualny jest normalny, nie za duży nie za mały. Ale ogólnie kocha spędzać z tobą czas w jakiejkolwiek formie.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Z jakiegoś powodu ma słaba wiedze teoretyczną, ale jak ze sobą spaliście byłaś pod wrażeniem. Chociaż on nie miał pojęcia co robi to sprawiał wrażenie eksperta.

E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
Nie widzi w nich sensu. Woli te pieniądze wydać na jedzenie dla ciebie lub jakiś ładny prezent.

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Straszny z niego chuj. Zanim przejdzie do rzeczy będzie czerpać ogromną przyjemność z denerwowania i drażnienia się z tobą.
(Tak raz nawet błagałaś go mega długo by w końcu cię należycie wyruchal a nie bawił się w grę wstepną a on w ostatniej chwili przez ciebie przeniknął. O mało nie dostał w ryj)

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Głośny. Głównie rzuca pochwały w twoją stronę.

H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Czasem zapomina bo się przepracowuje i musisz siłą ciągnąć go pod prysznic bo ten typ czasem zapomina o pójściu spać nie mówiąc o innych rzeczach.

I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Wielki z niego romantyk ale czasem potrafi przegiąć i powiedzieć coś głupiego lub nie na miejscu.

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Odnoszę wrażenie że Mirio wpada w jedno z tego. Albo ma 10 tysięcy fetyszy albo prawie żadnego i za dużo mu nie trzeba. Jedno jest pewne lubi eksperymenty.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Raz chciał zaflexować i kupił jakieś nowe kondomy o rozmiarze dużym które okazały się za duże i zsunęły się z niego podczas stosunku a on w połowie zorientował się, że zgubił gumkę gdzieś w tobie. Musieliście przerywać by ją znalazł i wyjął.

L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Raczej wasz pokój lub opuszczone miejsca gdzie nikt was nie zauważy.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Stara się tego nie robić bo czuje się stało tym źle, ale to nie przeszkadza mu by czasem ukraść ci jakaś rzecz np. Koszulkę by sobie ulżyć mając przy sobie twój zapach.

N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Trójkąt odpada. Mirio się nie podzieli z nikim. I nigdy by cię nie skrzywdził więc cokolwiek co może sprawić ci większą krzywdę niż malinka lub pojedynczy siniak odpada.

O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Byłby idealny w seksie oralnych gdyby nie robił co jakiś czas numeru z przenikającym przez ciebie językiem gdy najbardziej go potrzebujesz.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Oglądał wielkie ilości jako nastolatek. A teraz mu przeszło. Raczej.

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Zależy czego. Nowe miejsca? Tak.
Nowe pozycje? Oczywiście!
Cokolwiek chcesz pod warunkiem że oboje czujecie się komfortowo.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Zawsze marzył o tym byś siedziała na nim tak by znajomi wokół was nic nie zauważyli (tzw. Cockwarming). Najlepiej kiedy z kimś rozmawiacie np. Na jakimś spotkaniu w czyimś domu.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Zależy od samopoczucia. Kiedy czuje się świetnie stara się być kochany i skupić się na twojej przyjemności ale są dni gdy czuje się tak sfrustrowany, że nie masz nic do gadania i przyjmujesz na siebie wszystko co ci zaoferuje.

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Jakakolwiek byle wygodna. A on jest na tyle wysportowany że nie ma z niczym problemu więc to już zależy od ciebie.

W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Osobiście uważa, że włoski na nogach są urocze, naturalne i nie ma się czego wstydzić więc jeśli nie chcesz się golić lub nie masz na to siły w pełni popiera tę decyzję!

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Nice cock! Nie za dużo nie za mało idealne 15,5 cm o stosownej grubości. Nie ma na co narzekać.

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Dzieci? Tak ale nie teraz. Dopóki nie będziecie pewni że chcecie kaszojadka będzie się starał dbać o zabezpieczenie.

Haha nie bijcie mnie miałam gorączkę jak Jj joker (ʘᴗʘ✿)

Jak wam mijają wakacje?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 16, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz