Ludzie chcą Tamakiego, Dabiego i Shoto tymczasem ja klaun
A - anal (jego zdanie na dany temat)
Raczej nie, choć w sumie kiedy się upije to nigdy nie wiadomo na co wpadnie.B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Thicc Tighs! Nasz nauczyciel angielskiego uwielbia uda i nie ważne jakiego rozmiaru, lub kształtu są. Według niego i tak będą thicc.C - chcica (jak często ma ochotę)
Powiedzmy sobie szczerze, okej? Będąc z nim w związku zastanawiasz się jakim cudem jeszcze jesteś w stanie chodzić.D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Był co prawda popularny w liceum, ale potrafi łatwo zepsuć atmosferę więc jego pierwszy raz był z tobą.E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
W sumie zależy to od jego nastroju. Są takie dni, w których torturuje cię tym wszystkim do granic możliwości a są dni kiedy staje się niesamowicie zazdrosny i zaborczy i wtedy uważa, że tylko on ma prawo sprawiać ci przyjemność, a nie jakieś tam kurwa dildosy czy wibratorki.F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Blondyn ma wiele fetyszy i jest z tego dumny. Co prawda niektóre stara się ukryć, ale ten, na który jest najbardziej podatny już sama odkryłaś. Kiedy tylko czegoś chciałaś wystarczyło powiedzieć do niego tatuś i już robił co chciałaś.G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Z jego quirk to jest cud, że ktoś nie zadzwonił na policję, bo zakłócaliście ciszę nocną.H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
W porównaniu do innych mężczyzn to w sumie nie jest źle. Serio mogło być o wiele gorzej.I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Ma taki przełącznik gdzie kiedy jesteście sami staje się o wiele bardziej romantyczny i odrobinę cichszy ( tylko odrobinę). Tylko ciężko go oduczyć rzucania sucharów i mówienia ponglishem.J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Pan nauczyciel lubi uda a co za tym idzie lubi zakolanówki, krótkie spódniczki i każdy jego ciuch, który mu ukradłaś.K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Raz przesadził i nie mogłaś chodzić przez trzy dni, za co oberwał najpierw od ciebie a potem od Aizawy, który wkurzył się, że opuszczasz z jego powodu treningi.L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Wszędzie. Serio wszędzie byleby była choćby ściana lub coś do oparcia się lub siedzenia. Jeśli tylko masz ochotę zrobić to w przymierzalni, w szkolnej toalecie lub nawet na ławce w parku to nie ma problemu.M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Jest już dorosły więc jego libido nie skacze tak często jak kiedyś, ale mimo wszystko ma jakieś twoje zdjęcia tak na wszelki wypadek.N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Generalnie jest wyrozumiały i nic mu nie przeszkadza, ale myśl o tym, że mógłby cię jakoś skrzywdzić go przeraża, dlatego też stara się unikać BDSM. Chyba, że ładnie poprosisz.O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
On się stara, okej? Mimo wszystko tobie jednak wychodzi lepiej niż jemu. Ale stara się.P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Nie jest fanem hardcore, preferuje softcore, ale i tak wszyscy wiemy, że to ty jesteś celebrytką jego fap folderu.Hardcore - głównie filmy i wideo
Softcore - obrazki
(Lemosia uczy i bawi)R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Ryzyko to jego drugie imię. Jest ryzyko jest zabawa nawet jeśli jest spore prawdopodobieństwo, że ktoś może wejść i was zobaczyć.S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Blondyn zawsze chciał mieć własnego liska. Jeśli chcesz dorzucę się do ogonka i uszek.T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Oh boi. Już chyba wspominałam, że raz nie mogłaś chodzić przez tydzień? To z reguły masz takie zakwasy w udach, że jedyną drogą już jest tylko przyzwyczajenie się.U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Yamada nie ma ulubionej. Grunt by było z tobą.W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Po seksie zawsze bierzecie wspólny prysznic gdzie pomaga ci umyć głowę a ty pomagasz mu ułożyć włosy następnego dnia.X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Raz znalazłaś jego linijkę gdzie było zaznaczone aż 18 centymetrów. Potem dowiedziałaś się, że to z liceum. Więc teraz ma pewnie jeszcze więcej. (To chyba tak miało pasować długością do jego włosów i guess)Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Gumki lub w ostaczności tabletki. Z resztą każda opcja lepsza niż dzieciak. Oczywiście na razie.---
Umieram pozdro
CZYTASZ
𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀
Fanfiction↳˳⸙;; Tyle ile liter alfabetu, tyle headcanonów z jakąś postacią ↳˳⸙;; Kill me