||HITOSHI SHINSOU||

6.8K 204 433
                                    

A - anal (jego zdanie na dany temat)
Raczej się nie zgodzi. Po prostu uważa, że dupa służy do srania.

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Kocha twoje oczy. Mógłby w nie patrzeć godzinami.

C - chcica (jak często ma ochotę)
Dość rzadko. Ale kiedy już zrobi się napalony to potrafi wciągnąć cię do łóżka na całą noc.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Wasz pierwszy raz był całkowicie nieporadny, dlatego, że oboje się uczyliście na sobie. No i ciężko jest ogarnąć wszystko jak się jest zamkniętym w szkolnej ubikacji.

E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
Dla żartów kupił ci na urodziny dildo. Potem był o nie zazdrosny więc kazał ci je wyrzucić.

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Kocie uszka. Koci ogonek. No i całkowita dominacja nad tobą.

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Raczej kontroluje odgłosy jakie wydaje, ale przy trzeciej rundzie już ma to gdzieś i jęczy razem z tobą.

H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Jest leniwy na tyle, że nie robi tego regularnie. Dopiero wtedy kiedy zaczyna wyglądać jak Tarzan się ogarnia.

I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Z reguły jest nieco oschły choć stara się jak może by w chwilach przeznaczonych tylko dla was być mniej oziębły i choć w najmniejszym stopniu romantyczny.

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Afrodyzjak. Najlepiej truskawki. Boże jak on kocha truskawki.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Przy waszym pierwszym razie nakrył was jego kolega z klasy, ale Hitoshi użył na nim swojego quirk i wmówił mu, że to co zobaczył to jego zboczona wyobraźnia.

L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Zwykle nie lubi tego robić w miejscach publicznych,(wiadomo po tym jak wypadł wasz pierwszy raz w szkole) ale po jego przegranej z Izuku na turnieju sportowym musiałaś go jakoś pocieszyć.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Czasami ma ochotę kiedy nie ma cię w pobliżu dlatego wiadomość o treści "send nudes" nie jest ci obca.

N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Trójkąt? Zapomnij. Anal? Nie pytaj. Chcesz być na górze? Zabawne, nie wiesz nawet ile musisz się nawysilać by ci pozwolił. Przywyknij do tych faktów. Nie zmienisz ich.

O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Nie jest fanem czegoś takiego, ale jeśli będziesz chciała zrobić mu loda to się nie obrazi, a czasem nawet odpłaci tym samym.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Tylko raz odwiedził taką stronę, żeby mieć jakiekolwiek pojęcie na ten temat przed waszym pierwszym razem. I tak nic to nie dało.

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Nie ma nic przeciwko nowym rzeczom dopóki nie wydadzą mu się odpychające lub zbyt niebezpieczne.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Oh boy. Szkoda czasu aby wymieniać. Ale jego największym łóżkowym marzeniem jest posiadanie kociej pokojówki.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Z reguły jest niezwykle ostry i ma takie tempo, że masz problem normalnie oddychać, ale są dni kiedy chce cieszyć się każdą sekundą stosunku i wtedy jest niezwykle romantycznie i zmysłowo

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Klasyczna bo uważa, że piękno tkwi w prostocie.

W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Przeczesuje je dłonią kiedy ty zasypiasz po seksie a on leży i wgapia się w ciebie jak ksiądz w ministranta.

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Nie wiem czego się spodziewałaś, ale jego sprzęt na pewno pobił twoje oczekiwania. Jest tak duży, że czasem się zastanawiasz czy aby na pewno naturalny.

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Na razie nie chce mieć dzieci, wolałby kota, więc używa gumek, bo łatwiej się je sprząta.

--------
Nie umarłam, jeszcze żyję.
Amane_Ichiro mam nadzieję, że się cieszysz rozdział z myślą o tobie.

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz