A - anal (jego zdanie na ten temat)
Uważa, że mogłoby to być dla ciebie zbyt bolesne więc odmawia spróbowania tego. Zbyt się boi o twoje zdrówko i samopoczucie.B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Zdecydowanie jego ulubionym elementem twojego ciała jest twój nosek. Uwielbia go naciskać robiąc boop.C - chcica (jak często jest napalony)
Jego ochota na cimcirimci jest ponad normą jednak skubany jest dobrym aktorem i udaje, że nie jest aż tak często napalony.D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Byłaś jego pierwszą, więc polegał jedynie na intuicji. Ale nie możesz powiedzieć, że nie wiedział co robi. Choć fizycznie był prawiczkiem to mentalnie był na to przygotowany.E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja co do gadżetów)
Nie widzi potrzeby w posiadaniu czegoś takiego. Choć gdybyś go ładnie poprosiła to pewnie by się zgodził.F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Lubi być na górze choć raczej jest switchem. No i jest twoim męskim tatusiem. Bardzo męskim tatusiem.G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Wbrew pozorom Kirishima nie jest najcichszą osobą podczas stosunku. Jęczy i chwali cię za to jak dzielnie znosisz nawet cztery rundy.H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Ma farbowane włosy dlatego tam na dole są innego koloru, ale to nie ma znaczenia gdyż dla ciebie goli się regularnie.I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Wiele się nie zmienia kiedy zostajecie sami bo i tak traktuje cię niczym boginię. Nie boi się pokazywać przy innych, że bardzo cię kocha, choć kiedy już jesteście sami staje się trochę bardziej perwersyjny.J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Najprostszym sposobem na nakręcenie Eijiro jest delikatne głaskanie jego ud i nazywanie go męskim, dopóki nie wytrzyma i sam się na ciebie nie rzuci.K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Nienawidzi żartów na temat jego quirk w sypialni, dlatego kiedy Bakugou dowiedział się, że już ze sobą spaliście i rzucił żart o tym, że nie miał problemów z utwardzaniem penisa, czerwonowłosy prawie go spoliczkował.L - lokacja (gdzie lubi bawić się najbardziej)
Woli miejsca gdzie raczej nikt nie powinien was przyłapać. Jednak uważa, że twoje nagie ciało tylko on powinien oglądać.M - masturbacja (czasem trzeba sobie jakoś radzić)
Przecież takie coś jest niemęskie! No może zdarzyło mu się raz czy dwa, ale tylko do twoich zdjęć, kiedy akurat byłaś bardzo daleko.N - nie (coś do czego w życiu go nie namówisz)
Nie ciągnie go w stronę BDSM gdyż nie chciałby zrobić ci krzywdy. Nie licz na to, że będzie cię podduszał lub dawał klapsy.O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Mówi, że woli robić ci minetę niż gdybyś to ty robiła mu loda, ale wiesz, że kłamie. To nie zmienia faktu, że robi to cudownie.P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Zdarzyło mu się zerknąć na takie stronki, ale raczej z ciekawości a nie z potrzeby.R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy?)
Jeśli będziesz chciała to spróbuje nowych rzeczy w łóżku chociaż raz, no chyba, że to ma związek z robieniem ci krzywdy.S - sekretne fantazje (każdy jakieś ma)
Nie powie ci tego bo trochę się boi, ale uważa, że pokojówki mają jeden z najseksowniejszych uniformów. Dokończ sobie sama.T - tempo (szybko i ostro czy wolno j zmysłowo)
Zwykle jest w miarę szybkie ale zarazem zmysłowe. Kirishima wie dokładnie gdzie są twoje słabe punkty dlatego często je wykorzystuje.U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Nie próbowaliście zbyt wielu, ale uwielbia każdą, która wymaga ściany. Proszę go nie oceniać.W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Po stosunku nawija je sobie na palce i bawi się nimi często robiąc ci różne fryzury, kiedy ty wyczerpana śpisz.X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Rozmiar jego członka jest kilka centymetrów ponad normą, i dodatkowo jest dość gruby. Narzekać nie masz na co.Z - zabezpieczenie (jego podejście do tematu)
Na razie nie zamierzacie mieć dzieci, dlatego używa gumek.Ta książka żyje. Miałam drobne problemy z rozdziałami do czegoś innego i zapomniałam o tej książce, przepraszam. Mam nadzieję, że trafiłam w charakter Eijiro UwU.
CZYTASZ
𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀
Fanfiction↳˳⸙;; Tyle ile liter alfabetu, tyle headcanonów z jakąś postacią ↳˳⸙;; Kill me