Ąąąą przestańcie mi robić span proszę
----
A - anal (jego zdanie na dany temat)
W dużym skrócie to po prostu nie.B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Brzuszek. Lubi sobie na nim leżeć jak czyta lub słucha muzyki.C - chcica (jak często ma ochotę)
On prawie nigdy nie ma. Tak więc to ty inicjujesz większość zbliżeń bo on boi się zapytać.D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Buba nie ma żadnego doświadczenia. Nawet z całowaniem. Strasznie się tego wstydzi, pomimo tego, że mówiłaś mu tysiące razy, że kochasz go bez względu na wszystko.E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
On ma problem płynnie założyć prezerwatywę. Proszę was to jest zbyt niewinne na takie rzeczy.F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
M a c k i.G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Stara się nie jęczeć zbyt głośno, ale mimo wszystko musicie zamykać drzwi i okna bo on by nie wyszedł z otchłani wstydu gdyby ktoś was usłyszał.H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Bardzo zadbane i wysportowane słoneczko.I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Przy znajomych traktuje cię jak królewnę, ale jak zostajecie sami staje się trochę bardziej bezpośredni. (Ale nadal strasznie nieśmiały)J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Ciężko jest wprawić go w nastrój, ale warto się pomęczyć. Momenty spędzone z Tamakim są wyjątkowe i niepowtarzalne.K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Wasz pierwszy raz miał miejsce, kiedy zmusiłaś go do wejścia w strój pokojówki, bo przegrał zakład i aż tak bardzo go cisnęłaś i się z nim droczyłaś, że coś w nim pękło.(Zrobić takiego Lemona?)
L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Tylko tam, gdzie wie, że będziecie sami. Nie chciałby by ktoś widział was w takim stanie. Chyba by się zabił gdyby ktoś do was wszedł.M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Nie. Duże nie. Kwestie moralne odrzućmy na bok. On nawet nie wie dokładnie jak to się robi.N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Seks w miejscu publicznym. Adrenalina by go zabiła.
Trójkącik też raczej nie. Jesteś tylko jego.O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Woli robić ci minetke, gdyż czuje się trochę niezręcznie patrząc na ciebie jak robisz mu loda.P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
On ma prawo rzucić kondomem. Niewinne kochane słoneczko. Jedyne co wie na ten temat to z tego co powiedział mu Mirio gdy się dowiedział, że zostaliście parą.R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
On i ryzyko? Ehe następne pytanie.S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Ty w stroju króliczka. Bo w końcu jesteś jego uroczym króliczkiem.T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Z reguły jest wolny, ale stanowczy. Zależy w sumie od jego humoru, ale z reguły jest wolny chyba, że ty przejmiesz inicjatywę.U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Z reguły to ty jesteś na górze z powodów oczywistych. Ale są dni, kiedy pozwalasz mu wyładować na sobie frustrację lub gniew i wtedy kończysz przywiązana do ramy łóżka. To samo dzieje się jak przekraczasz jakąś granicę na przykład w droczeniu się z nimW - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Woli kiedy jego partnerka nie goli się za często. Lubi naturalność.X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Ma takie 17 centymetrów około.Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Z jednej strony nie chce dziecka, ale z drugiej strony kocha widok jego nasienia wyciekającego z twojej kobiecośc, więc lecisz albo na spiralce albo na tabletkach.---
Zyje
CZYTASZ
𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀
Fanfiction↳˳⸙;; Tyle ile liter alfabetu, tyle headcanonów z jakąś postacią ↳˳⸙;; Kill me