Miałam dodać to wczoraj ale nie zdążyłam, brzydzę się sobą. (Spóźnionego najlepszego z okazji uro best boi)
A - anal (jego zdanie na dany temat)
Nie jest fanem seksu analnego, i to używając delikatnych określeń.B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, którą uwielbia przytulać)
Iida należy do grupy tych osób, które zachwycają się stopami. Uwielbia je masować i całować.C - chcica (jak często ma ochotę)
Jego libido skacze częściej niż by chciał, ale boi się, że to za często dlatego stara się to ukrywać. W relacji nie zależy mu aż tak na seksie i nie chcę byś się czuła jako obiekt seksualny. Dlatego to ty inicjujesz większość zbliżeń.D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Kiedy doszło między wami do pierwszego razu był szczęśliwy ale też szczerze przerażony. Nie miał zielonego pojęcia co powinien robić, i w sumie nadal się uczy.E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
Kategoryczne nie. Uważa, że to jest intymny akt między dwoma ukochanymi osobami i żadne gadżety nie są potrzebne.F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Musiałaś odkrywać to sama, bo Iida w życiu by ci nie powiedział, że lubi być twoim "nauczycielem" i kiedy zamiast jego imienia używasz słowa "master" lub "sensei".G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Jednak dobrze się kontroluje, gdyż zbyt głośne jęczenie uważa za niezwykle krępujące. Ale to tylko w jego przypadku gdyż uwielbia słuchać twojego głosu.H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Nie masz na co narzekać gdyż pan idealny zawsze, ale to zawsze jest czyściutki i trzyma dolne partie ciała w ładzie.I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Chodź już przy znajomych traktuje cię jak księżniczkę to w chwilach przeznaczonych tylko dla was obu staje się bardziej bezpośredni i o wiele bardziej romantyczny.J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Musisz się trochę wysilić i go podrażnić by coś w nim pękło, ale uwierz warto.K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Jeszcze zanim wykonaliście taki odważny krok w związku, bałaś się, że granatowowłosy będzie zdolny do wysłania ci pisemnej prośby o stosunek. Ale za to go kochasz.L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Tylko w waszych domach, gdy jesteście sami. Adrenalina ze stosunku w miejscu publicznym prędzej by go zabiła niż dodała ekscytacji.M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Zrobił to tylko raz kiedy pojechałaś na dwutygodniowy obóz, ale czuł się z tym bardzo, bardzo źle, dlatego obiecał sobie, że więcej tego nie zrobi.N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Może nie jest to coś czego on nie zrobi, ale ty na pewno nie powinnaś nazywać go w łóżku Sonic. Po prostu tego nie rób bo nawet jeśli uważasz, że to do niego pasuje... No cóż... Sonic jest szybki a przewodniczący w tych sprawach ma wytrzymałość godną podziwu.O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Do tej pory nie wiesz jakim cudem, ale chłopak mistrzowsko opanował strzelanie minety. To jednak nie przeszkadza ci w zrobieniu mu od czasu do czasu loda.P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Tylko raz, ale czystym przypadkiem. Kiedy skonfiskował Minecie telefon i go odblokował, ujrzał stronę z pornografią z którą od razu wyłączył, ale niesmak pozostał.R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Woli trzymać się tego w czym czuję się pewnie, ale jeśli ładnie go poprosisz to powinien się zgodzić.S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Jemu dużo do szczęścia nie potrzeba. Choć wie, że teraz jest za wcześnie to chciałby mieć kiedyś z tobą dzieci. Ale to są plany na później. (Serio jest coś takiego jak breeding kink :0)T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Jest raczej spokojnym typem w łóżku do czasu gdy nie jest zazdrosny. Wtedy to zupełnie inna bajka.U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Klasyczna oraz taka, w której go ujeżdżasz. Iida według humoru jest albo delikatnym dominującym seme, albo uległym uke. (Mam nadzieję, że mi się coś nie pojebało nie rozróżniam seme i uke)W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Lubi widok twoich włosów przyklejających się do twojego czoła, szyi i pleców kiedy całe twoje ciało błyszczy od potu.X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Przewodniczący ma się czym pochwalić albowiem posiada sprzęt godny podziwiania. Nie mierzyłaś go linijką, ale mogłaś swobodnie stwierdzić, że ma ponad osiemnaście centymetrów.[EDIT] - właśnie sobie przypomniałam, że ktoś fajny mi kiedyś wysyłał tiktoka na którym była informacja, że podobno Iida ma 12 cali a to jest kurwa 30 cm nie wiem ile w tym prawdy, ale kuurwa jak przystawiłam linijkę do ciała to stwierdziłam że umrę.
Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Jest niezwykle odpowiedzialny, dlatego zawsze zakłada zabezpieczenie. Woli to niż opcję z tabletkami gdyż nie jest pewien czy nie wpłynęły by one na twoje zdrowie..。*.。*♡★*.✧° ~
Okay to kto następny w kolejce do przeruchania?
Wy piszcie a ja idę fangirlować do kąta. Jeśli chcecie możecie ze mną :D
CZYTASZ
𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀
Fanfiction↳˳⸙;; Tyle ile liter alfabetu, tyle headcanonów z jakąś postacią ↳˳⸙;; Kill me