||NEITO MONOMA||

6K 164 223
                                    

A - anal (jego zdanie na dany temat)
Raczej nie ciągnie go w te klimaty. Choć jeśli będziesz chciała spróbować to pewnie się zgodzi.

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Populacja mężczyzn podzielona jest na zwolenników piersi i wyznawców pośladków, a Neito należy do tej drugiej grupy. Często kiedy idziesz korytarzem klepie cię po tyłku niczym zawodowy siatkarz.

C - chcica (jak często ma ochotę)
Raczej nie wychodzi poza normę, choć podobno i tak każdy facet to nimfoman.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Nawet jeśli nie wiedział do końca co robi, to w życiu by się nie przyznał. Na jego szczęście miał dobrą intuicję więc się nie domyśliłaś, że psychicznie wymiękał.

E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
Ma kajdanki, gdyż lubi patrzeć jak ma nad tobą całkowitą kontrolę.

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
No to usiądźcie bo to długa lista. Kręci go BDSM, ma słabość do fetyszu tatusia, bezsprzecznie musi dominować, uwielbia pochwały i chętnie wypróbowałby podział na role.

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Jego godność nie przeżyłaby gdyby głośno jęczał, dlatego mruczy i ciężko oddycha, ale nic poza tym.

H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Stara się dbać o dolne partie ciała, choć nigdy nie depiluje się do końca, bo uważa, że to pedalskie.

I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
On nie wie co to wstyd, dlatego nawet przy ludziach mówi ci co ci zrobi jak zostaniecie sami. Zero wstydu.

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Wystarczy, że nawet nieświadomie usiądziesz zbyt blisko jego krocza.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Nie zniósłby myśli o tym, że to ty byś dominowała. Gdybyś chociaż spróbowała tak by się z tobą rozprawił, że nie mogłabyś chodzić przez dwa tygodnie. (Szkoda mi w tym momencie osób, które nie znoszą być bottom)

L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Stosunek w miejscu publicznym to dla niego żaden problem. Gorzej jednak już z twoją zgodą, choć kiedy jest bardzo napalony to w sumie nie masz nic do gadania.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Nie ma wstydu jak wcześniej wspomniałam, dlatego kolekcjonuje twoje zdjęcia i trzyma je w tajnym folderze na czarną godzinę.

N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Nie zgodzi się w życiu na dzielenie się tobą z kimkolwiek. Nawet z jakąś dziewczyną.

O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Tatuś uwielbia seks oralny a szczególnie wtedy kiedy to on ma okazję podziwiać twoje zdolności.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Nie lubi oglądać czegoś takiego. Woli twoje zdjęcia.

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Czasem ty coś zaproponujesz a czasem on. Jeśli wam obu to pasuje to na pewno choć raz to wypróbujecie.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Bardzo chciałby byś po waszym ślubie  codziennie witała go na kolanach, nago gotowa by zrobić mu loda, jednak od razu wybiłaś mu to z głowy.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Zależy od jego humoru. Częściej jest energiczny i niezwykle dokładny a kiedy chce cię podrażnić potrafi być niezwykle wolny.

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
No cóż. Jakakolwiek, ważne, żeby był na górze.

W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Lubi cię za nie ciągnąć i bawić się nimi po seksie.

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Wielkie ego wymaga wielkiego i grubego penisa.

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Jego pull out game, jest niezwykle silne, dlatego rzadko kiedy używa gumki. Choć musisz przyznać, że zawsze wyciągnął na czas i za to należą mu się brawa.

˖♡~。☆

Jestem chora więc mam czas by w końcu coś wrzucić :³ proszę się nie bać nie mam korony

Jeśli jednak ktoś zna jakieś dobre sposoby na katar to ja przyjmę chętnie bo mam już dość.

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz