||MINETA MINORU||

4.5K 119 304
                                    

Robiłam pół żartem pół serio.
Chciałam wziąć to na poważnie ale kurwa nie potrafiłam xD

A - anal (jego zdanie na dany temat)
Zadziwiające, ale nawet go to nie kręci.

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Oczywiście, że...
Twój pas. Bioderka. Kładzie na nich rączki i głaszcze je powolnymi ruchami kiedy się stresujesz.

C - chcica (jak często ma ochotę)
Za często. Aczkolwiek wbrew pozorom on nie jest horny 24/7. A jak powiesz że nie masz ochoty to grzecznie schowa siura w spodnie i zrobi ci herbatki.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Ma wiedzę teoretyczną. Tylko.

E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
Ma ich trochę. Ale jednak najbardziej lubi sklejać cię tymi kulkami co mu rosną na głowie.

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Jest switchem i ekshibicjonistą. I to tyle serio jemu za dużo nie potrzeba do szczęścia.

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Głośny w chuj.

H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Zaczął o siebie dbać gdy tylko zaczęliście chodzić. W końcu samica nie może narzekać na swojego faceta.

I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Jest Simpem. 100% Simp. Chcesz pić, leci po coś do picia, chcesz jeść już coś zamawia. Chcesz by uklęknął pod biurkiem byś dała sobie na niego nogi, już klęczy.

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Cokolwiek. Spytaj się czy chce się ruchać, a on już stał nierdzewna.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Wbrew pozorom on nie jest taki zły. Raz jakaś cyknięta i pod wpływem alkoholu baba zaproponowała mu szybki numerek. Powiedział jej, że może jest zbokiem ale nie jest zdrajcą i ja spławił.

L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Jego pokój. Lub twój. Jest Simpem i nie pozwoli innym na przyłapanie was.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Ma twój folder na specjalną okazję. Posiada tam zdjęcia, które jednak sama mu dałaś.

N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Nie przegadasz go, ok swojej kolekcji playboyów nie wyrzuci. Ma tam edycję limitowaną.

O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Mistrz. Potrafi doprowadzić cię do płaczu samym językiem.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Ma gazetki, plakaty, foldery, ale jednak korzysta z tego o wiele mniej od kiedy jest w związku.

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Kocha nowe rzeczy. To jak próbowanie nowych smaków.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Trójkącik z jakąś twoją koleżanką, ale tak żebyś nie czuła się zazdrosna.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Z reguły to nie stara się aby było wyjątkowo romantycznie. Lubi kiedy sprawy nabierają tempa.

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Jakakolwiek, byle nie była zbyt męcząca.

W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Kocha naturalność, nie pozwala ci golić miejsc intymnych. Jak to ujął, podziwia kobiece piękno tak jak stworzył kobiety Bóg.

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Mały ale wariat. On ma około 120cm nie oczekujcie cudów.
( Ale serio wariat)

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Zna się na tym i zawsze ogarnia jakieś gumki lub coś innego. Na dziecko przyjdzie czas.

---

Co ja napisałam lol

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz