||DABI||

6.5K 212 407
                                    

Eat up my children

------

A - anal (jego zdanie na dany temat)
Raz po pijaku się tam dobierał. Od ciebie zależy czy mu wtedy pozwoliłaś.

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Dabi należy do drużyny facetów, która ubóstwia dupcię. Chociaż uważa cycki za piękny widok to jednak do dupci nie mają one podjazdu.

C - chcica (jak często ma ochotę)
Zależy. Im bardziej jest najebany tym bardziej chce mu się ruchać.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Jakieś doświadczenie ma, ale nie za duże gdyż bardzo ciągnie go w ostre BDSM i ciężko mu było znaleźć do tego partnerkę.

E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja do do gadżetów)
Liny, kajdanki, bicze, wszystko co może sprawić ci ból oraz zabawa ze zmysłami. Lubi zakrywać ci oczy lub zatykać uszy.

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
BDSM, emanuje od niego top energia, lubi też zastrzyk adrenaliny w formie stosunku w miejscu publicznym.

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Nie wydaje z siebie żadnego jęku. Jedyne co słyszysz to pochwały bądź obelgi.

H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Wbrew pozorom nawet się stara. Musi dbać o swoje blizny, i ogólnie o całe ciałko.

I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Przy lidze złoczyńców traktuje się jak księżniczkę. Natomiast gdy jesteście sami jesteś jego kochaną dziwką.
Jeśli nie lubisz degradacji to mam złe wieści.

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Ładnie poproś, nigdy nie odmówi.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
Tak. Jak wiadomo Dabi ma wszędzie blizny po oparzeniach. Tak. TAM też jest oparzony. Nie. Nie przeszkadza to wam ani trochę.

L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Miejsca publiczne są okej, tak samo jak wasz pokój. Ale robienie tego w pokoju Shigarakiego wiedząc, że w każdej chwili może wrócić? Co innego kiedy przyłapie was jakiś random, ale Tomura nie będzie już taki miły. Adrenalina skacze jak chuj.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Ten facet nie ma wstydu. Jak mu odmówisz bo dajmy na to boli cię głowa, bez skrupułów zacznie robić to przy tobie dopóki albo nie wyjdziesz albo nie dołączysz.

N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Nie lubi roleplayów, uważa że to troszkę cringowe.

O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Jest w tym tak samo dobry jak ty, ale jest leniem. Częściej to ty kończysz między jego nogami.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Ogląda, ale dla fabuły.

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Oczywiście. On kocha ryzyko. Zrobi wszystko co będziesz chciała.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Jeszcze nie udało mu się ciebie namówić na seks, kiedy nie byłabyś w stanie nic widzieć, słyszeć oraz mieć możliwość go dotknąć, ale ma nadzieję, że kiedyś się zgodzisz.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Jest zwierzęciem w łóżku. Mrau. Nie umiesz chodzić następnego dnia.

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Ta zwykła, bo łatwo cię wtedy związać i ma widok na twoją twarz kiedy dochodzisz.

W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Będzie cię molestował abyś goliła regularnie nogi, bo uwielbia jeździć dłońmi po gładkiej skórze.

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Daddy long dick. Tyle mam do powiedzenia.

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Leniwy jest. Z reguły się zabezpieczy, ale jak wyjdzie coś spontanicznie między wami nie będzie przerywał aby pobiec do sklepu.

----

Hej siema mam dobry humor ostatnio loluwa

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz