||SERO HANTA||

5.5K 145 208
                                    

A - anal (jego zdanie na dany temat)
Just no!

B - bodypillow (czyli coś co uwielbia w twoim ciele, część ciała, które uwielbia przytulać)
Uwielbia ukrywać swoją twarz w zagłębieniu twojej szyi. Tak samo kocha zostawiać na niej malinki i ślady po ugryzieniach.

C - chcica (jak często ma ochotę)
W skali od jeden do dziesięć mocne pięć. Czasem jednak woli się tyko poprzytulać.

D - doświadczenie (czy wie co robi?)
Jedyne informacje jakie posiada w tym temacie są nagromadzone z dość częstych opowiadań Minety. To jednak wystarczyło by wasz pierwszy raz był niezapomniany.

E - erotyczne zabawki? (osobista preferencja co do gadżetów)
Nie robicie tego za często więc nie widzi potrzeby. Z resztą ma przecież swoje taśmy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

F - fetysze (coś co tygryski lubią najbardziej)
Jego taśmy dość często oplatają cię w pasie i unieruchamiają twoje ręce oraz nogi. Uważa to za coś niezwykle pociągającego.

G - głośność (hamuje się czy wyraźnie daje znać jak mu się podoba)
Sąsiedzi nienawidzą was za to, że oboje krzyczycie i jęczycie na całe gardło.

H - higiena (ile wysiłku w to wkłada)
Rzeczą, której u niego zupełnie nie rozumiesz jest to, że chłopak uwielbia naturalność i nie musisz się golić tak często. Ale w sumie to wygodne dla was obu.

I - intymność (jak zachowuje się gdy zostajecie sami)
Choć przy innych jest śmieszkiem to w takich intymnych chwilach jest bardzo romantyczny. (Choć nadal rzuca sucharami)

J - jego motywacja (coś dzięki czemu łatwiej go nakręcić)
Wystarczy drobny sygnał taki jak ugryzienie w szyję i zrobienie mu malinki lub delikatne dotykanie go od ud po krocze.

K - karta pułapka (randomowy headcanon)
NIGDY nie przegrał NNN. Wytrwałość godna podziwu.

L - lokacja ( gdzie lubi się bawić najbardziej)
Nie robicie tego za często a jeśli już to tylko u kogoś w domu.

M - masturbacja (czasem trzeba sobie radzić w taki sposób)
Kilka razy zrobił to do twoich zdjęć, ale nie jest to coś co robi jakoś często.

N - nie (coś do czego go w życiu nie przekonasz)
Podduszanie. Uważa to za zbyt niebezpieczne i ryzykowne.

O - oral (jak dobry w tym jest i woli dawać czy dostawać)
Nie ma nic przeciwko byś to ty się nim zajęła, choć szczerze woli robić tobie dobrz, bo umie, oj umie.

P - porno (niech osoba, która nigdy nie widziała pierwsza rzuci kondomem)
Meh. Woli twoje zdjęcia. Uważa, że skoro już jest z tobą w poważnym związku to nie będzie cię zdradzać z kimkolwiek nawet jeśli to tylko zdjęcie lub film.
(Znajdzie sobie właśnie takiego faceta, drogie dzieci)

R - ryzyko (czy lubi próbować nowych rzeczy)
Raczej tak o ile nie wyda mu się to dziwne lub niestosowne.

S - sekretna fantazja (każdy jakieś ma)
Ma słabość do widoku ciebie w swojej koszuli.

T - tempo (szybko i ostro czy wolno i zmysłowo)
Jest czymś pomiędzy albowiem zależy to od jego humoru.

U - ulubiona pozycja (czy to trzeba tłumaczyć?)
Taka w której jesteś związana, jego taśmami. Zdecydowanie nadużywa quirk w łóżku, ale w sumie nie przeszkadza ci to.

W - włosy (każdy facet ma inne preferencje)
Wplata w nie palce i pociąga za końcówki by wylądować jakoś napięcie.

X - x ray (zerknijmy pod ubranka)
Pozwól, że zaprezentuję ci osiemnaście centymetrów.

Z - zabezpieczenie (podejście do tematu)
Z reguły używa gumek choć czasem zdarza wam się akcja bez. Wtedy kończysz ze spermą we włosach i generalnie na całym ciele.

━☆゚.*・。゚*.✧ .。*♡

Jejku mam nadzieję, że nie zepsułam tej postaci ansjx i love this man so much to jest kolejna niedocenia postać.

𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀𝐁𝐄𝐓 - 𝐁𝐍𝐇𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz