𝐖𝐄 𝐂𝐀𝐍 𝐃𝐎 𝐈𝐓

28 7 3
                                    

pov.Natalia

Minęło kilka dni a ból nie ustępował. Nadal czułam się okropnie a dziewczyny zaczęły się zamartwiać. To już na pewno nie było zatrucie.

-Pójdę po test ciążowy- oznajmiła Ula która skierowała się do wyjścia. Zatrzymała ją Oliwia łapiąc ją za nadgarstek.

-Nigdzie nie idziesz- powiedziała dziewczyna a blondynka tylko wyrwała rękę i założyła buty. Wyszła bez słowa.

-Dobrze że poszła- dodała Klaudia do całej sytuacji. Popatrzyłam na nią z niedowierzaniem. Przecież to nie może być ciąża- Lepiej sprawdzić niż żyć w niepewności.

Żadna  z nas nie odpowiedziała a ja zaczęłam się martwić. A co jeśli wyjdzie pozytywny? Nie jestem gotowa. Mam szkołę , marzenia. Nie mogę rzucić tak wszystkiego.

pov.Ula

Weszłam do apteki i podeszłam do lady.

-Poproszę test ciążowy- rzuciłam szybko a ekspedientka zmierzyła mnie wzrokiem. Miała ona na oko 50 lat. - To nie dla mnie

Ona bez słowa podała pudełeczko a ja zapłaciłam. Wyszłam z tamtąd szybciej niż weszłam. Czułam jej wzrok na plecach.

pov.Agata

Siedziałam w moim domu gdy ktoś zapukał do drzwi. Nie spodziewałam się dzisiaj gości. Otworzyłam drzwi w których stał sam Finn Wolfhard. Bez żadnego przywitania wszedł do kuchni.

-Może jakieś Hej- zamknęłam drzwi i poszłam do niego. Usiadłam na przeciw a loczek spojrzał na mnie zdenerwowany- Co się stało?

-Dlaczego usunęłaś ciążę- chłopak od razu przeszedł do sedna. Zestresowałam się w jednej chwili.

-Skąd to wiesz?- nie odpowiedziałam na pytanie. Bardziej ciekawiło mnie skąd on to wie.

-A czy to ważne?- on tak samo jak ja odpowiedział pytaniem. Spojrzałam na podłogę. - Dlaczego to zrobiłaś. Nawet mi nie powiedziałaś o dziecku. Chcę z tobą dziecko a ty po prostu je usunęłaś?

-Zerwałeś ze mną bo wolałeś moją przyjaciółkę- odpowiedziałam krótko a on wyjął telefon. Puścij mi nagranie z ich rozmowy. Zamurowało mnie- To w takim razie dlaczego ze mną zerwałeś?

-Sam nie wiem- brunet wstał i zaczął chodzić w kółko. Bez słowa przytuliłam się do niego.- To znaczy że mi wybaczyłaś?

-Tak- powiedziałam a chłopak się uśmiechnął. Z trudem odeszłam kawałek a Finn się na mnie popatrzył- Ale to ma się więcej nie powtórzyć , a teraz idziemy oglądać film

pov.Iza

Siedziałyśmy w salonie czekając aż Natalia wyjdzie. Drzwi do łazienki otworzyły się a w nich zapłakana dziewczyna. Pierwsza podbiegła Oliwia i ją obieła.

-Co się stało?- zapytała od razu a brunetka jeszcze bardziej się rozpłakała. Trzymała w ręku test. Reszta dziewczyn w tym ja popatrzyłyśmy się na siebie- Pokaż to

Zabrała test i na niego popatrzyła. Rzuciła nam go i przytuliła z powrotem Natalię.

Spojrzałyśmy na test i ujrzałyśmy dwie kreski. Ucieszyłyśmy się a  Ula nawet zaczęła piszczeć ze szczęścia.

-Poradzimy sobie- rzuciła Klaudia i dołączyliśmy do uścisku. - Damy radę. Pomożemy ci jak tylko umiemy

-Tylko jak ja to powiem Gatenowi- mówiła przez łzy Natalia. Nie martwiła się ciążą tylko tym jak zareaguje jej chłopak.

- Jak cię rzuci to skopiemy mu tyłek- uśmiechnęła się Maja i usiadłyśmy na kanapie wszystkie. - Zamówię jedzenie żeby atmosfera się rozluźniła

 ━━𝐌𝐘 𝐂𝐑𝐀𝐙𝐘 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃𝐒.  𝐑𝐆𝐈𝐊.Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz