Dziewczyny szły do klubu, gdzie miała się odbyć wielka impreza urodzinowa dla Natalii.
Agata wszystko idealnie zorganizowała z Gaten'em, który miał specjalną rolę w dzisiejszym dniu. Szatynka, która dopiero zerwała z chłopakiem, weszła do klubu, który był jej wujka, tylko, że w Los Angeles.
Dziewczyny mieszkały na spokojnym osiedlu, oddzielonym od innych. Agata wiedziała jacy są ludzi i sąsiedzi nie daliby jej żyć. Szczerze, mówiąc to było 'pustkowie', ale wszędzie można było szybko się dostać.
Dziewczyna uśmiechnęła się, widząc bawiące się przyjaciółki. Podeszła do nich, siadając obok Uli, która piła swojego drinka.
Natalia zaś nie piła, gdyż była w ciąży, która rozkwitała w jej brzuchu. Jej brzuszek był już widoczny, a ona nadal nie kupywała ubranek.
Dziewczyny zauważyły, że coś się stało. Spojrzały się na nią martwiąco, a ona zignorowała ich wzrok. Ula westchnęła cicho z dziewczynami.
Po chwili Finn, Gaten, Noah z Moonbyul oraz Jack weszli do pomieszczenia. Ula zarumieniła się lekko, widząc Jack'a, który puścił do niej oczko. Zuzia przewróciła oczami, sama chciała kogoś spotkać.
Finn przytulił wszystkich oprócz Agaty i usiadł obok Maji, a Agacie podniosło się ciśnienie. Odliczała powoli do dziesięciu, aby uspokoić się. Gaten usiadł obok Natalii i pocałował ją w usta, a drugą rękę położył na lekko wypukłym brzuchu. Grazer usiadł obok Ulii i objął ją ramieniem, po czym pocałował w policzek.
Noah dosiadł się z Moonbyul, a Agata uśmiechnęła się lekko do Koreanki.
Dziewczyny zaczęły rozmawiać i pić drinki, a Agata załatwiła swoje sprawy. Nowe filmy, nowe sesję, nowe kosmetyki, nowe zakupy, nowe zdjęcia na Instagrama i instastories. Pokazywało to jak szybko sława potrafi wciągnąć i niszczyć.
Finn rozmawiał z Mają, której się to podobało. Gaten wysłał szatynce wiadomość na Instagramie, a ona ją szybko odczytała. Uśmiechnęła się szybko do siebie. Wstała i ruszyła w nieznaną stronę, nie mówiąc nikomu.
Piętnaście minut później Gaten wstał i ruszył w tą samą stronę co Agata. Finn i Natalia trochę się przerazili. Co jeśli oni mają romans?
Tego się obawiali. Finn mimo to, że zerwał z Agatą nadal żywił do niej uczucia. Po chwili wszystkie światła zgasły. Natalia złapała Zuzie, która miała pod ręką. Przestraszyła się lekko.
Dym uwolnił sie z maszyn, a światła powędrowały na scenę, na której nikogo nie było. Pierwsza wyszła Agata, trzymając mikrofon w ręku.
- Witam wszystkich serdecznie zgromadzonych - zaczęła. - Dzisiaj jest imprezka mojej kochanej przyjaciółki - Natalii! Zaśpiewajmy dla niej!
- STO LAT! STO LAT! NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM! NIEEEECH ŻYJE NAM! A KTO? KLAPEK! - każdy zaśpiewał, a po chwilii wyjawił się Gaten w stroju syrenki. Każdy płakał ze śmiechu, widząc jego strój.
Zaczął tańczyć makarene, a wszyscy zwijali się ze śmiechu. Później wypiął dupe i nią zatrząsł. Podszedł do Agaty, która oddała mu mikrofon i zeszła ze sceny.
- Kocham Cię, Natalia. Jesteś moim wszystkich. Cieszę się, że Cię spotkałem, bo inaczej moje życie byłoby nudne i szare. Kocham Cię, całym moim sercem, umysłem, całym sobą. Kocham nasze dziecko, kocham was dwie.
Zuzia uśmiechnęła się lekko, a Oliwia z Agatą nagrywały to. Natalia miała łzy szczęścia w oczach. Gaten rzucił mikrofon i z trudem podbiegł do Natalii z syrenim ogonem. Pocałował ją mocno w usta. Natalia oderwała się od niego, po czym wytarła łzy.
- Chcę wam coś powiedzieć - zaczęła. - To będzie dziewczynka.
- AAAAAAAAAAAAA!!! - zaczął piszczeć Gaten z resztą. Matarazzo rzucił się z pocałunkami na jej brzuch.
CZYTASZ
ââðð ððððð ð ðððððð. ðððð.
Teen Fictionââ ðð ððððð ð ðððððð. Dzieci z róŌnych paÅstw i miast zaÅoÅŒyÅy kiedyÅ wspólnÄ grupkÄ, gdzie pisali o wszystkim i o niczym. Kontakt siÄ urwaÅ, gdy podroÅli. Po pewnym czasie piszÄ do siebie w sprawie szkoÅy. OkazujÄ siÄ, ÅŒe spotkajÄ siÄ...