pov.Agata
Westchnęłam ciężko, przeczesując moje jasnobrązowe włosy, które były rozpuszczone. Dzisiaj była premiera najnowszego serialu, który miał zapewnić dużą karierę.
Wreszcie mogłam spełniać marzenia.
Spojrzałam jeszcze raz w lustro. Miałam sobie białą sukienkę na ramiączka, która sięgała mi do połowy uda oraz białe szpilki. Włosy były kręcone, a z tyłu spięte perłową opaską.
Zauważyłam w lustrze, że Finn stał oparty o framugę moich drzwi. Odwróciłam się w jego stronę, po czym się uśmiechnęłam. Podeszłam do niego, po czym go przytuliłam.
- Jak się czujesz? - zapytał, patrząc mi prosto w oczy.
- Jest okej, ale czuję lekki stresik. Sama nie wiem czemu - odpowiedziałam mojemu chłopakowi.
- Nie ma się czym stresować. W końcu to nie twoja pierwsza i nie ostatnia premiera - uśmiechnął się lekko, po czym pocałował mnie w czoło.
- Masz rację - odsunęłam się od niego. - Pomożesz mi wybrać naszyjnik?
Podeszłam do mojej nowej, ogromnej toaletki, gdzie znajdowały się różne rzeczy.
Po przeprowadzce miałam więcej miejsca i swobody. Czułam się lepiej.
- Może ten - mruknęłam, wyciągając jeden naszyjnik z pudełka. - Albo ten...
- Może jednak ten? - zapytał Finn, a po chwili poczułam coś zimnego na mojej szyi. Spojrzałam w lustro, a Finn zapinał mi nieznany naszyjnik. Gdy go zapiął, złapałam go do ręki, oglądając go. Była to ćwiartka księżyca z diamencikiem. Z tyłu było wygrawerowane moje imię.
Uśmiechnęłam się szeroko, odwracając się w jego stronę. Pocałowałam go w usta, co odwzajemnił. Oderwałam się od niego.
- Dziękuję, ale to musiało być drogie - mruknęłam w jego stronę.
- Nie przesadzaj - powiedział, bawiąc się moimi kolczykami, po czym spojrzał na mnie. - Dla ciebie mógłbym wydać cały mój majątek.
- Jesteś przeuroczy, Finnie - zaśmiałam się, a on wraz ze mną.
pov.Ula
- DZIEWCZYNY RUSZAĆ DUPY, ZARAZ PREMIERA "PATH THE HELL" - goniłam dziewczyny, które ociągały się z jedzeniem. - NO SZYBCIEJ!
- No właśnie! - krzyknęła Iza, włączając telewizor. Zaczęła szukać odpowiedniego kanału.
- No, już, już - powiedziała Klaudia, która usiadła koło mnie. Pisnęłam, to było ekscytujące.
- Ten serial będzie zajebisty, mówię wam - powiedziała Oliwia. - Obsada była tak ukrywana, że to szok, więc musi być to zajebiste!
- Szykujcie instagramy, dziewczyny! - krzyknęła Maja, biorąc swój telefon do ręki.
Iza znalazła odpowiedni kanał, a po chwili ukazała nam się baba z mikrofonem. Trafiliśmy w ostatniej chwili.
- Witamy państwa dzisiejszego wieczoru. Dzisiaj premiera najbardziej wyczekiwającego serialu 'PATH THE HELL'. Za chwilę poznamy postacie, a najpierw czas na rozmowę z reżyserami.
- No jezu, pokazywać mi tą obsadę! - krzyknęła zirytowana Maja.
- Nie zesraj sie - powiedział klapek. Maja wystawiła jej język.
- Teraz nasza najbardziej wyczekiwana obsada.
- NIE WYTRZYMAM! - pisnęłam.
- Główna postacią serialu jest Agata Ambreys! - krzyknęła kobieta, a nasze szczęki odpadły. Co kurwa? Kamera pokazała Agate, która uśmiechnięta pozowała do zdjęć. - Szesnatoletnia dziewczyna zagrała główną rolę w "PATH THE HELL". Z tego co nam powiedzieli reżyserzy ma wielki talent do aktorstwa.
Kamera zmieniła miejsce. Nasza przyjaciółka stała już kompletnie innym miejscu wraz z mężczyzna.
- Jak się czujesz z tym, że odebrałaś taką ważną role w tym serialu?
- To było dla mnie bardzo ciężkie, gdyż to była moja pierwsza poważniejsza produkcja. Musiałam dużo czasu poświęcać na nagrywki, czasami nie spałam nocami, ale warto było.
- Chcielibyśmy z tobą jeszcze porozmawiać, ale idzie kolejna osoba. Ostatnie pytanie. Chciałbyś kogoś pozdrowić?
- Jasne, że tak - uśmiechnęła się szeroko do kamery. - Pozdrawiam całą moją rodzinę, przyajciół z planu i przyajciółki oraz mojego chłopaka!
- Widzę, że twój Instagram zaraz wybuchnie. Follow lecą jak szalone, a fani czekają! Więc powiesz nam, kto jest tym szczęściarzem?
- Narazie, nie chcemy tego ujawniać.
- Rozumiem. Teraz przeprowadzimy bardzo krótki wywiad z Dylanem!
- Ona wygląda jak księżniczka - mruknęłam.
- Teraz ciągle będzie tak wyglądać - prychnęła Maja. - Każdy ciuch, biżuteria, perfumy, kosmetyki od najlepszych, najdroższych firm oraz projektantów. Też mi coś.
- Ej! Mamy ją wspierać! - powiedziała Klaudia.
- A czy ona wspierała Natalię?! A czy ona nam powidziała, że gra w tym serialu? Nie! Wszystko woli ukrywać!
- Ja tam rozumiem jej decyzję - wzruszyła ramionami Iza, na co Maja skarciła ją wzrokiem.
- Z pięciu milionów przeszła na trzydzieści. Czy to możliwe?! - krzyknęła Natalia. - To cały czas rośnie!
- No co, dziwisz się? - zadała pytanie Oliwia.
- A co jeśli o nas zapomni? - zadała pytanie Klapek.
- To jest zwykłą kurwą - odezwała się Maja, na co dostała przez łeb. - Ał!
- Nie ma takiej mowy - odezwałam się.
☂︎☂︎☂︎☂︎☂︎☂︎☂︎☂︎☂︎☂︎
nie mialam pomysłu na rozdzial
Agata:
*jutro go poprawię*
CZYTASZ
ââðð ððððð ð ðððððð. ðððð.
Genç Kurguââ ðð ððððð ð ðððððð. Dzieci z róŌnych paÅstw i miast zaÅoÅŒyÅy kiedyÅ wspólnÄ grupkÄ, gdzie pisali o wszystkim i o niczym. Kontakt siÄ urwaÅ, gdy podroÅli. Po pewnym czasie piszÄ do siebie w sprawie szkoÅy. OkazujÄ siÄ, ÅŒe spotkajÄ siÄ...