3- I do everything for my little girl

3K 103 72
                                    

"Üzerindeki elbiseden kurtul ve beni yatak odamda bekle." dedi dudaklarıma bir öpücük kondurup evden çıkmadan önce. Göz yaşlarım yanağımdan süzülürken, kırık kalbimle yatak odasına ilerledim.
------------

" Çocuklar gerçekten mükemmeldiniz. Uzun zamandır kaliteli ses duymamıştı bu kulaklar." dedi Ocean kulaklarını fil gibi açarken.

Çocuklarla beraber kulisteydik. Performansları olağanüstüydü. Şimdiden bir çok hayranları vardı.

" Beni şımartıyorsun Ocean." dedi Calum kız gibi elleriyle hayali saçlarında oynayarak.

Michael onu kalçasıyla kenara ittirip karşımda durdu.

" Alyssa ya sen?"

" Ben ne?" dedim şaşkınca çünkü biraz önce Ashton'u izliyordum ve şimdi Michael önümü kapatıyordu.

" Sen beğendin mi?" dedi Ashton bana doğru yaklaşırken.

Kafamı salladım.

"B-Bayıldım." Ah, kekelemiştim. Ocean bana Ashton'un arkasından saçma sapan hareketler yaparken, Luke onun ellerinde vurdu. Ocean onun saçını çekince ikisi kavga etmeye başladı. Ashton'un ela gözleri yüzümde gezindi.

" Sevindim." dedikten sonra yanımdan ayrıldı ama ben hala erkeksi parfümünün kokusunu alabiliyordum.

" Alyssa'nın bize şans getireceğini biliyordum." dedi Michael kırmızı saçlarını sola yatırıp, kulisteki eski siyah koltuğa otururken.

Gözlerimi devirip, onun yanındaki sandalyeye oturdum.

" Şakanın sırası değil. Haftalardır prova yapıyordunuz. Bence bunun benimle bir alakası yok." dedim omuz silkerek.

Calum diğer koltuğa otururken beni de belimden tutup yanına çekti ve ikimiz de aynı koltuğa sığdık.

" Hayır var." dedi birasından bir yudum almadan önce. Yüzümü buruşturunca güldü.

" Sigara içerken de aynısını yapmıştın, bira da mı içmiyorsun?" dediğinde kafamı iki yana salladım.

" Sağlığım için zararlı olan şeylerden uzak duruyorum Calum." dedim ona tiksinerek baktıktan sonra. Ocena gelip, kendini üstümüze attı.

" Calpal, bizim deyişimizle eğlenceli olan her şeyden uzak duruyor bayan prenses." dedi Ocean bize dönerek.

Calum bacaklarını hareket ettirip, onun yere düşmesini sağladı. Ocean yerde Calum'a bağırırken Ashton bir elini uzatıp onu yerden kaldırdı.

Onları asla anlamayacaktım.

" Neyse bu kokuşmuş saçma kulisten ne zaman çıkıp, gerçekten eğleneceğiz?" dedi Ocean Luke'un yanındaki sandalyeye otururken.

" Eğlence anlayışın, sabaha kadar içmekse şimdi." dedi Michael ayağa kalkarken.

" Ben eve dönsem iyi olacak çocuklar." dedim onlara bakıp. Hepsi uzaylı görmüş gibi bana bakıyordu.

" İstersen ben seni eve bırakayım?" dedi Calum.

" Hepimiz eve gidiyoruz. Herkes arabaya. Sabah sizi barlardan toplamayacağım." dedi Ashton sert bir sesle. Bu ses sanki daha çok baba sesiydi.

Hepsi surat asarken ben ceketimi almaya gittim. Ama onu oturduğum sandalyeye asmıştım. Kuliste değildi.

Onlara ceketimi alıp geleceğimi söyledim sonra kulisten çıkıp, barın olduğu kısıma ilerledim. İçerisi az öncenin aksine bir sürü adam dolmuştu. Arsızca bakan sarhoş adamlar... İçimi bir korku kaplamıştı.

Will you be my daddy? | IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin