11- Daddy

3K 70 42
                                    

" Umarım yemeği beğenmişsindir."

Olduğum yerde inleyerek ona baktım.
Ashton çok güzel yemek yapıyordu. Eğer hergün, bana böyle yemek yapacaksa altına yatabilirdim.

Yüzüne bir sırıtma yayılırken, yemeğini yemeye devam etti.

"Adımı unutturacak kadar güzel yemek yapıyorsun. Yemeklerine aşığım."

Omuz silkti.

" Ne diyebilirim, Alyssa. On parmağımda on marifet. Ve onları yakından tanıyorsun,çok yakından."

Gözlerimi devirdim.

Bardağıma uzanmışken, Ashton'un elini bacağımın iç kısmında hissettim.

" Sen az önce bana göz mü devirdin?"

Dudaklarımı ısırıp ona baktım.

" Soru sordum Alyssa?"

Büyük eli bacağımdan yukarıya doğru okşamaya başladı.Kafamı evet anlamında salladım.

" Bu bir cevap değildi, Alyssa."

Yeniden göz devirdiğimde, sandalyesini geri itip, beni kucağına çekti.

Dudaklarımızı buluşturdu. Sert öpüyordu. Bir yandan aletinin baskısını hissediyordum. Ellerim saçlarının arasına gireceği zaman, onları tutup sırtıma koydu.

Bir eli yanağımdayken diğeri sırtımda ellerimi tutuyordu. Çok sert öpüyordu, hareketleri de sertti ama karşılık vermeye çalışıyordum.

Beni kalçamdan tutup kendine daha sert bastırdığında ve sürtünmeye devam ettiğinde dudaklarının arasına boğukça inledim. Oksijen yetersiz geliyordu ama Ashton geri çekilmiyordu.

Kucağında hareket etmeye başladım. Nefes almak istiyordum. Ama Ashton ensemden öyle sert tutuyordu ki, geri çekilemiyordum.

Kucağında resmen zıpladıktan sonra beni bıraktı ve yanan ciğerlerimle geri çekilip, nefes nefese ona baktım. Gayet de normal duruyordu. Nefesleri hafif hızlanmıştı.

Ben ise nefes alamıyordum. Ellerimi sertçe tutarken kalçamı sertçe sıkıp, vurduğunda inledim.

" Evet, inlemeye devam et Alyssa. Babacık için inle!"

Kalçama büyük eliyle her vurduğunda ağzımdan bir çığlık dökülüyordu. Acıdığı kadar da zevk de veriyordu.

Gözlerimi kapatıp, belimi onun istediği şekilde hareket ettiriyordum. Altımdaki baskı sürekli büyüyordu ve ben hep daha fazlasını istiyordum.

Dudaklarımı ısırıp, kapattığım gözlerimi açarak Ashton'a baktım. Resmen bir adamın kucağında ona sürtünerek boşalacaktım.

" Ashton!" Sonunda adını inlediğimde, beni son kez kendine sertçe bastırdı ve kucağında benimle beraber yatak odasına doğru çıkmaya başladı.

Serbest bıraktığı, sızlayan kollarımı onun etrafına doladım. Sıcak dudakları boynuma ıslak öpücükler kondururken, merdivenleri çıkmaya çalışıyordu. Arada duvara beni yapıştırıp, öpüyor sonra yola devam ediyordu.

Birkaç kere düşme tehlikesi atlattıktan sonra sonunda odaya gelmiştik. Beni yere indirmek yerine yatağa yatırdı ve öpücüklerine devam etti.

" Şu küçük bedenin, sanki benim için yaratılmış, Alyssa. Şimdi uslu bir kız ol ve babacığını dinle." dediğinde kafamı salladım.

" Seksi kalçanı kaldır güzelim!"

Göz devirmemek için kendimi tutup, onu dinledim. Sonunda kadife pantolonum yeri boylamıştı.

Will you be my daddy? | IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin