9- the kiss

2.4K 76 93
                                    

" Kimse görmeyecek, sen babacığını dinle Alyssa." Büyük eli kırmızı elbisemin fermuarına gitti ve onu yer ile buluşturdu.

" Bu camlar dışarıyı göstermiyor. Endişelenmeyi kes artık." Sırtımı cama yaslayıp, bacaklarımı iki yanına aldı.

" Unutma ki, sen benimsin küçüğüm."

------------

Smut alert!!!!

rahatsız olan atlasın canlarım daha doğrusu rahatsız olanın burada ne işi var? Daddy kurgusu¿

1930 kelime arkadaslr iyi okumalar

Ashton ile son olanların üzerinden neredeyse iki hafta geçmişti. Onu sadece sabahları ve akşamları görüyordum,eğer şanslıysam.

Onun dışında zamanımın çoğunu Calum ile beraber geçiriyordum. Sabah geliyor ve neredeyse ben uyuyana kadar burada kalıyordu.
Ashton ile aralarının pek iyi olduğunu düşünmüyordum. Çünkü eğer birbirlerini görürseler kavga ediyorlardı. Hâlâ nedenini tam olarak bilmiyordum.Ama Calum ona bolca küfür ediyordu.

Ashton gitmeden önce uyanmışsam, gelip dudaklarıma dudaklarını bastırıyordu. Sonra yine gidiyordu. Bazı sabahlar evden çıkmadan önce, ya da geceleri uyumadan önce alnımı öpüyordu. Uykum hafif olduğu için hissediyordum.

Okulumu dondurmuştuk. Aslında bu rehber öğretmenimin tavsiyesiydi. Ashton benimle velim olarak okula gelmişti. Arada sırada çocukları görüyordum. Onlar genelde okulda olduğu için pek sık görüşemiyorduk.
Ocean'ın enerjisini, Michael'ın komik şakalarını, Luke'un şefkatini özlemiştim.

" Yine ne düşünüyorsun minik kuzucuk?"

Kafamı kaldırıp Calum'a baktım.

" Hiçbir şey." dedim hızlıca, Calum ile konuşmak bazen beni geriyordu.

Yine mutfak tezgahında oturuyordum. Üzerimde yine Ashton'un bana elbise gibi olan siyah tişörtü vardı. Ayağımda ise üzerimdekiyle zıt düşecek beyaz çoraplar. Ayaklarım çok fazla üşüyordu.

Dışarıda yağmur yağıyordu bu yüzden içeriyi o bilindik kapalı havanın getirdiği sıkıntı kaplamıştı.

Bulaşıkları yıkamayı bırakıp, elinden sarı mutfak eldivenlerini çıkardı. Üzerinden gri önlüğü çözüp arkamızdaki masaya attı. Yanıma yaklaştığında derin bir nefes aldım. Beni geriyordu.Hem hava hem de Calum.

Ellerini iki yanıma koyduğunda birbirimize olması gerekenden fazla yakın duruyorduk. Ah bu da beni germişti. İçimdeki sıkıntı gittikçe büyüyordu.

" Bir sorun olduğunu anlayabiliyorum, Alyssa." Eliyle saçımın bir tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdı.

Gözlerimi gözleriyle buluşturdum. Sonra pişman olup, yeniden kucağıma indirdim. Calum olması gerekenden fazla derin bakıyordu.

Ellerimle oynarken, Calum'un sıcak nefesini hissedebiliyordum.

" Sorunun ne olduğunu anlatmamı bekliyorum Alyssa." dedi yumuşak bir sesle. İç geçirip, sesimi bulmaya çalıştım.

"Hayatım."

Gözlerini devirip bana baktı.

" Bize sahipsin. Luke'a, Ocean'a, Mike'a,bana."

Ashton'un ismini saymaması içimde bir şeylerin kırılmasına sebep oldu.

" Size çok minnettarım ama boş hissediyorum. Daha doğrusu bir şey hissedemiyorum."

Will you be my daddy? | IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin