ASHTON
" Lanet olsun! Harry bana onu bul! Sikeyim 1 hafta oldu bana onu bul!"
Harry derin nefesler alarak önündeki kağıtları karıştırdı ve telefonuyla konuşmaya devam etti. Sinirle odanın içinde yürümeye devam ettim. Ah bir de Gemma vardı tabii, koltukta kurulmuş şarabını yudumlayan, Gemma.
Hepimizin aksine, benim aksime fazla rahattı. Masa üzerinde olan araba anahtarını alıp çıktım.
Onu bulmaya ihtiyacım vardı, küçük kızını bulmaya...
Söz vermiştim sana Alyssa, seni koruyacaktım ve sen sadece benim olacaktın...
------
Yağmur damlaları yüzüme düşüyor, botlarımın çamurda batmasına sebep oluyordu. Hışımla arabaya döndüm. Sağanak yağan yağmur bana onu getirmeyecekti. Alyssa ben senin adını güneşle yazmıştım çünkü yağmur hiç gelmemişti. Ama şimdi yağmur gelmişti ve sen yoktun.
Balçık gibi olmuş yol bittiğinde, ve asfalta çıktığımda işlerin yoluna girmesi gerekirken daha da beter bir hal aldı. Karşıdan gelen araba farları gözümu alırken,direksiyonu yana kırdım.Düşünemiyordum nereye gideceğimi bilmiyordum, Alyssa. Seni nerede bulacağımı bilmiyordum. Tek bildiğim şey senin benim olduğundu...
Ama belki de onda da yanılıyormuşum.
----------
7 yıl sonra,18 Ekim
Ellerimi ceketimin cebine sokup, fransanın insani sinir eden havasında ilerlemeye devam ettim. Günlük rutin hayatımı yaşıyordum. Onsuz. Her gün sigara almaya geldiğim dükkana ilerledim.
Ama bir sorun vardı. Sigara aldığım tekel yerine, boş bir dükkan duruyordu. Ve eşya taşıyan insanlar, küçük bir kız çocuğu elindeki misketlerden birini düşürdü. Yola ilerleyen misketin arkasından o da koşunca tutup, onu kenara çektim.
"Heey! Sakin ol! Bir şey olmadı. Ben misketini alacağım."
Kollarını birleştirip beni izledi. Yolun karşısına geçip misketini aldım ve küçük kıza uzattım. Gözlerimiz buluştuğunda, gözlerinde kendimi görmüş olmam beni ürküttü.
O genç adam değildim artık, 31 yaşında olan ama 40 yaşında gözüken bir orta yaşlıydım.
Kız annesinin sesini duymasıyla panikledi ve koşarak içeri gitti. Ben ise bildiğim başka bir tekele doğru yola koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will you be my daddy? | Irwin
FanfictionBir ebeveyni olmayan çocuklar için, annesi yoksa "bu çocuk duygusuz olur, annesi yok." Babası yoksa "bu çocuk güçsüz olur çünkü babası yok." Ve evet, belki benim babam ben doğduğumda ölmüştü, güçsüzdüm ama beni her şeyden koruyacak bir daddy'e sahip...