Discutia

112 10 0
                                    

Am urmarit-o indeaproape, nu stiu de ce, probabil doar din cauza ca vreau sa aflu ce s-a intamplat mai devreme. La dracu' nu-mi pasa daca plange sau nu, nu stiu ce naiba s-a intamplat cu noi. Imi parchez motocicleta la intrarea in parc si incep sa merg pana in locul in care ea sta. Imi mai verific o data buzunarul sa vad daca am la mine ceea ce imi trebuie iar apoi, imi repet in minte motivul pentru care ma duc la ea.

'Nu o voi rani! Vreau doar sa stiu de ce am simtit aceea apropriere! NU O VOI RANI! '

Ma asez pe banca, si o aud suspinand.

- Tu esti fata de la psiholog.

- Iar tu esti un necunoscut.

- Nu chiar, nu mi se pare ca sunt atat de nefamiliar.

- Ce vrei sa spui cu asta?

- Depinde ce vrei sa intelegi.

- Ma poti lasa singura te rog?

Ii ignor intrebarea si nu ezit sa ii spun:

- Am ceva ce te poate face sa uiti de motivul pentru care plangi. Aratandu-i buzunarul gecii mele de piele. Dar nu iti pot da aici.

- Cred ca ma descurc si singura.

- Uite, nu stiu si nici nu imi pasa de ce naibii plangi, ok? Dar fetita, amandoi stim ca atunci cand te-am atins din greseala pe mana, am simtit ca si cum am fi facut schimb de ganduri. Vrei sau nu, trebuie sa discutam despre asta.

- Nu-mi pasa cine esti, ce ai de gand sa faci dar te asigur ca o minte mai criminala ca a mea nu mai gasesti nicaieri.

- Minte criminala, zici? Ai omorat in viata ta pe cineva? Huh, ai omorat?!

- Nu vorbi cu mine ca si cum tu ai fi profesionist in asa ceva!

      Mi-am strans degetele mai tare decat puteam crede ca sunt in stre. E imposibil sa rezist atat. In orice moment sunt in stare sa o pocnesc, singurul lucru care ma opreste e ca vreau sa aflu ce dracu a fost intre noi.

- Ok, atunci, daca nu ma crezi haide cu mine.

- Nu am de gand sa merg nicaieri cu tine.

- Realizezi ca ii spui unui criminal  ca iti este frica de el?

- Nu am spus ca imi este frica de tine, iar tu realizezi ca ii spui ca esti criminal unei psihopate nebune care are in geanta doua cutite, nu?

- Nu iti cer decat sa-mi spui care-i faza cu ce s-a intamplat in cabinetul psihologic.

- La naiba, nu stiu!Nu am de unde sa stiu!

Am plecat de acolo nervos, mai nervos ca niciodata. Asa a decurs prima mea discutie cu ea.


Gânduri criminaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum