'KORKU'

603 99 204
                                    

 

"Sırada kim var, merak ediyorum." Dedi Riddle kendi kendine. Ne olursa olsun onu ezip geçmeliyim. Buradan kurtulmamın tek yolu olabilir.

  Öfke miydi acaba? Vayahut yine zayıf düşürücü bir duygu olan sevgi?

  "Ruh... Ruh... Ruh..."

  Tom zihnindeki fikirleri dağıttı ve kafasını kaldırdı. Kaşlarını çatarak tüle baktı, ses oradan gelmiyordu.

  "Ruh... Ruh... Şanssız Ruh..."

  Arkasındaydı.

  "Ortaya çık," çocuk açıkça emretti.

  "Korkmuyor musun? Sana... istediğim her şeyi yapabilirim. Buna iznim var."

  İç titreten bir his... yaklaşıyordu.

  Marvolo sinirle kıpırdandı, belki de bu iyi bir fikir değildi. "Gelme."

  "Neden?" Ses merakla sordu. "Endişeli misin? Sana dokunacağımı mı düşünüyorsun? Deneyelim mi, ha?"

  Tom kaskatı kesildi. Lanet şey, diye içinden geçirdi. "Kimsin?"

  "Sence? Kim olabilirim?" Bundan zevk alıyordu. "Belki de senin sonundurum, Ruh."

  Bu yaklaşım... genç çocuk gözlerini kapattı. Biliyordu...

  "Boş laflar." yumruklarını hafif denebilecek şekilde sıktı. "Sadece içi dolu olmayan tehditlerle beni rahatsız etmeye çalışıyorsun. Sen, Korku'sun."

  "İçi 'boş' tehditler mi?" Buram buram tehlike kokan sözler Marvolo'nun kulaklarını okşadı, tereddüte düşmesine sebep oldu.

  "Ruh, Ruh, Ruh. Güzel Ruh." Korku, bir şarkıyı mırıldanırcasına genç çocuğa sesleniyordu. Onun bedenini uyuşturuyor, hareket etmesinin engelliyordu. "Senin canını acıtabilirim. Delirmene sebebiyet verebilir, o küçük zihnini karmaşaya sürükleyebilirim."

  "Ben korkmam," kelimeler Riddle'dan çıktığı anda yalanın acı tadını ağzında bırakmış, aklına yalnızca tek bir şeyin gelmesini sağlamıştı; Ölüm.

  "Kendi dediğine sen inanıyor musun?" Ses artık daha ciddiydi. "Herkesin korkuları vardır. İstisnasız, herkesin. Aşk ve Nefret'i dizginlersin ama ya beni? Depremler yaşatırım sana, daha önce hiç olmadığı kadar titrersin. Başını döndürür, yerle temasını keserim... yok olmak istersin."

  Sadece seninle oynuyor, dedi Marvolo içinden kendine. Gerçekten bir şey yapamaz, korktuğun şey-

  Istırap çığlığı kendi düşüncelerini pençelerken göğsündeki sıkışma ve içindeki ağrı doruk noktasındaydı. Bu, Korku'nun etkisi miydi yoksa verilen acının yansıması mıydı?

  "Dokunma, dokunma, dokunma." Diyebildi. Gerçekten yapıyordu, Korku Marvolo'ya dokunuyor ve onu tüketiyordu.

  "Bu senin sınavın," dedi ses merhamet belirtisi göstermeden. "Ne kadar süre dayanabilirsin, bunu test ediyorum."

  Ah.
 
  Amaç onun hayatta kalıp kalamayacağını ölçmek değildi.

  Kaç dakika daha yaşayacağını öğrenmekti.

UNCERTAINTY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin