-VEDA KONUŞMASI-

440 35 63
                                    

Bu kitap için bir son yazmak benim için neredeyse her şeyden zordu.

Günlerce neyi beklediğimi bilemedim, kafa karışıklığımın sebebi Uncertainty'e bir veda vermenin benim için üzücü olması mı, yoksa uygun finali yazamama endişesi mi olduğunu bilmiyorum. Bu kurgu şu vakte kadar hayatımda yazdığım en iyi şey olabilir, geceler boyunca onun yüzünden geç saatlere kadar uyumadığım, fakat bunu hak ettiğine inandığım tek hikaye. İlham karanlıkta ve sessizlikte geliyordu, bu sebeple gündüzleri yazdığımda bile perdeleri çekip yorganımın içine girdim, odayı kapattım ve tıpkı o geceler gibi olmasını sağladım. Benim için ilham kolay gelen bir şeydir ve Uncertainty tamamen 'doğaçlama' bir kurgu üzerinden ilerlediği için bu daha basit olmalıydı, fakat yazımımın yoğunluğundan mı bilinmez, istediğimi yakalamak ince anlara bağlıydı.

Bir yazma şevki geldiğinde günlük aktivitelerimi terk ettim, kurguyla ilgili çalıştığım sürelerde başka şeylere kafa yormamaya çalıştım.

Sonunda bu noktaya geldiğimizde, yine de emeklerimin yaptığım her şeye değip değmediğini düşünüyorum ve her ne kadar kusursuz bir kitap oluşturamasam da kurguya gelen çokça olumlu eleştiryi görüyorum, sevinç duyuyorum. Uncertainty kendimi geliştirmemi ve bakış açıma farklı perspektifler eklememi sağladı, yazımıma katkıda bulundu.

Bu kitabı yayımladığım için gerçekten mutluyum.

Okunmalar bir noktadan sonra sekteye uğrasa da sizin desteğiniz ve cesaretlendirmeniz paha biçilmezdi, yeterli özgüveni bulmamda yardımcıydınız. Bu kurguyu daha iyi hâle getirmeme katkıda bulunan herkese teşekkürler, seviliyorsunuz.

Merak ettiklerim mevcut. Uncertainty okuduğunuz süre zarfı boyunca size ne hissettirdi, yapabileceğiniz yorumlamalar neler ve hakkı olan sona kavuştu mu?

Ve şimdi, sizden de bir veda konuşması alabilir miyim?

Not: Hepinizi diğer çalışmalarıma da beklerim. Fanfiction kategorisinde yayımlanmış birçok eserim var, Uncertainty kadar tatmin edici olmasalar da sevilebilecek kitaplar. İlk müjdeyi de size vereyim bu arada: Yakında çıkarmayı planladığım özgün kurgumda tamamen bana ait bir evren yer alacak, yıllardır kafamın içinde büyüyen bir dünya söz konusu ve yapmam gereken tek şey onu sizlerle paylaşmak.

Kitap İthafı;
Marvolo'ya. Bu kurgu ona ait.

7 Ekim, 2020.
Elena Bluove.

UNCERTAINTY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin