Part-0.0

12.9K 462 10
                                    

တိမ္ေတြကိုသေဘာက်လား?
အျပာေရာင္ ေကာင္းကင္မွာ အျဖဴေရာင္ တိမ္ေတြပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေရြ႔လ်ားေနတာကို ၾကည့္ရတာ ကြၽန္ေတာ္ ႏွစ္သက္တယ္..
တစ္ေန႔ ကြၽန္ေတာ့္ ရဲ႕ ဘဝထဲကို ကို တိမ္ေတြနဲ႔တူတဲ့ လူတစ္ေယာက္ ဝင္လာ တယ္..
သူက ဖမ္းဆုပ္ရခက္တယ္..တိမ္ေတြ လို အေရာင္ေတြ ပံုစံေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းတယ္
ကြၽန္ေတာ့္ ဒဏ္ရာေတြ ကို သူက ကုစားေပးတယ္
ဒါေပမဲ့ သူက ပဲ ကြၽန္ေတာ့္ ကို ဒဏ္ရာအသစ္ေတြထပ္ေပးတယ္..
တိမ္ေတြနဲ႔တူတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္ရတဲ့ သူနာမည္က Zhan တဲ့...

Wang Yibo

တိမ္ေတြက လြတ္လပ္တယ္..ကိုယ္က တိမ္ေတြလိုပဲ ေလႏွင္ရာ လႊင့္ ေမ်ွာသြားခ်င္တဲ့သူမ်ိဳး ..ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ ဘယ္ေနရာရာလႊင့္ေမ်ွာသြားသြား..မင္းက ကိုယ့္ရဲ႕ ေကာင္းကင္ႀကီး ျဖစ္တဲ့အတြက္ မင္းဆီမွာပဲ ႐ွိေနမွာပါ..

Xiaozhan

(A.N_ဒီ Ficက အရမ္းေရးခ်င္ေနတဲ့ Fic ပံုစံမ်ိဳးပါ..ဇာတ္လမ္း အဆံုးထိ ႀကိဳစဥ္းစားထားၿပီး သား Ficပါ..အေရးအသားေတြပံုစံေတြက အရင္ Ficေတြနဲ႔ မတူဖို႔ မ်ားပါတယ္..♥♥)

Unicode.

တိမ်တွေကိုသဘောကျလား?
အပြာရောင် ကောင်းကင်မှာ အဖြူရောင် တိမ်တွေပုံစံအမျိုးမျိုးနဲ့ ရွေ့လျားနေတာကို ကြည့်ရတာ ကျွန်တော် နှစ်သက်တယ်..
တစ်နေ့ ကျွန်တော့် ရဲ့ ဘဝထဲကို ကို တိမ်တွေနဲ့တူတဲ့ လူတစ်ယောက် ဝင်လာ တယ်..
သူက ဖမ်းဆုပ်ရခက်တယ်..တိမ်တွေ လို အရောင်တွေ ပုံစံတွေ အမျိုးမျိုး ပြောင်းတယ်
ကျွန်တော့် ဒဏ်ရာတွေ ကို သူက ကုစားပေးတယ်
ဒါပေမဲ့ သူက ပဲ ကျွန်တော့် ကို ဒဏ်ရာအသစ်တွေထပ်ပေးတယ်..
တိမ်တွေနဲ့တူတဲ့ ကျွန်တော် ချစ်ရတဲ့ သူနာမည်က Zhan တဲ့...

Wang Yibo

တိမ်တွေက လွတ်လပ်တယ်..ကိုယ္က တိမ်တွေလိုပဲ လေနှင်ရာ လွှင့် မျှောသွားချင်တဲ့သူမျိုး ..ဒါပေမဲ့ ကိုယ် ဘယ်နေရာရာလွှင့်မျှောသွားသွား..မင်းက ကိုယ့်ရဲ့ ကောင်းကင်ကြီး ဖြစ်တဲ့အတွက် မင်းဆီမှာပဲ ရှိနေမှာပါ..

Xiaozhan

(A.N_ဒီ Ficက အရမ်းရေးချင်နေတဲ့ Fic ပုံစံမျိုးပါ..ဇာတ်လမ်း အဆုံးထိ ကြိုစဉ်းစားထားပြီး သား Ficပါ..အရေးအသားတွေပုံစံတွေက အရင် Ficတွေနဲ့ မတူဖို့ များပါတယ်..)

A boy who like Cloud (Completed)Where stories live. Discover now