Part-4

3.2K 414 13
                                    

ရင္ခြင္ ထဲကေန မထြက္ေတာ့တဲ့ ေကာင္ေလး ေၾကာင့္ Xiaozhan က အသာထုတ္လို႔ ကိုယ္ေပၚဝတ္ထားတဲ့ ဂ်ာကင္ ကို ခြၽတ္ကာ ေကာင္ေလးေပၚအသာ ျခံဳေပးလိုက္တယ္..တုန္ေနတဲ့ ပခံုးေလးေတြကို အသာ ေထြးဖက္ၿပီး ျပန္မယ္လုပ္ေတာ့..

"သူ႔ကို ေခၚခဲ့မယ္."

ရင္ခြင္ထဲ မွာေပြ႔ထားတဲ့ ေၾကာင္ေပါက္ စ ေလးကို Xiaozhan ကို ျပၿပီး ေျပာတယ္..

"မင္း အဆင္ေျပ ပါ့မလား "

"ကြၽန္ေတာ္ အဆင္ေျပ ပါတယ္"

....

တိုက္ခန္း ေလးရဲ႕ ေထာင့္မွာ ထီး အနီေလးက ေရ စလက္ နဲ႔..
ဆိုဖာေပၚ မွာေတာ့ ေကာင္ေလးက ေၾကာင္ေလးကို ေပြ႔ၿပီး ထိုင္ေနတုန္း..

"Yibo..."

အသာ ေခါင္းေမာ့ ၾကည့္လာေတာ့ Xiaozhan က Yiboလက္ထဲက ေၾကာင္ေလးကို ယူကာ..

"သူ ခ်မ္းလို႔တုန္ေနၿပီ..Yiboလဲ ဖ်ားဦးမယ္..အဝတ္လဲေတာ့"

ေရစိုေနတဲ့ ဆံႏြယ္ေတြကို အသာ ဖြကာ ေျပာၿပီး ေၾကာင္ေလးကို ေရသုတ္ေပးၿပီး Xiaozhan က ေစာင္နဲ႔ ပတ္ထား ေပးလိုက္တယ္..

သူ Yiboအနား ျပန္ေရာက္တဲ့အထိ Yiboက ဒီတိုင္း ထိုင္ေနတုန္း..လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ နားကို ပိတ္ထားၿပီး မ်က္လံုး ေတြကို အတင္းဖိ မွိတ္ ထားတယ္..

အျပင္မွာ မိုးေတြ ခ်ိမ္းေနဆဲပဲ..

"Yibo..Yibo..မင္း အဆင္ေျပရဲ႕လား "

"Xiao...Xiaozhan "

မ်က္ရည္ေတြ နဲ႔ သူ႔ကို ေမာ့ကာ ၾကည့္လာၿပီး ရင္ခြင္ထဲ ကို အတင္းတိုး ဝင္ လာတယ္..

"ေၾကာက္တယ္..ကြၽန္ေတာ္ အရမ္း ေၾကာက္ေနခဲ့တယ္"

"မေၾကာက္နဲ႔..ကိုယ္႐ွိတယ္..ကိုယ္က Yiboအနားမွာ ႐ွိေနေပးမွာမို႔ မေၾကာက္နဲ႔ေနာ္"

....

ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ေန ေခါင္းမသုတ္ပဲ ထြက္လာတဲ့ Yiboကို အသာဆြဲကာ Xiaozhan က ဆံပင္ ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေလးေတြကို Dryerနဲ႔ အသာမႈတ္ေပးတယ္..

"Xiaozhan "

"ဟင္."

လက္ကို ဆြဲကာ ေခၚလာတာေၾကာင့္ Xiaozhan က Dryerကို ခဏ ပိတ္လိုက္တယ္..မ်က္လံုး ဝိုင္းဝိုင္းေလးေတြဟာ သူ႔ကို ၾကည့္ၿပီး..

A boy who like Cloud (Completed)Where stories live. Discover now