Part-7

2.7K 370 29
                                    

Xiaozhan ရဲ႕စကားအဆံုးမွာ Yiboရဲ႕ႏွလံုးသားဟာ ေပါက္ထြက္မတက္ က်ယ္ေလာင္စြာ ခုန္လာတယ္..ေကာင္းကင္ေလးတဲ့..သူက Xiaozhan ရဲ႕ ေကာင္းကင္ေလးတဲ့...

တစ္စံုတစ္ေယာက္က Yiboကို ေကာင္းကင္နဲ႔ တင္စားၿပီး ေျပာလာတာ ပထမဆံုးပဲ..ၾကည္ႏူးမႈ့ေၾကာင့္ မ်က္ရည္ေတြက မဖိတ္ေခၚပဲ ပါးျပင္ေပၚ ကို အလုအယက္ ခုန္ဆင္းတယ္..

"Yi. .Yibo"

Xiaozhan ကို မ်က္ဝန္းညိဳေတြ ဝိုင္းစက္သြားၿပီး သူ႔ကို စိုးရိမ္တႀကီး ၾကည့္လာတယ္..

"ဘာလို႔ ငုိတာလဲ..ကိုယ္ေျပာတာကို မႀကိဳက္လို႔လား..ကိုယ္ မေျပာေတာ့ဘူး..မငုိနဲ႔ေတာ့ေနာ္"

သူ႔ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးၿပီး Xiaozhan က ျပာျပာသဲသဲနဲ႔ ေခ်ာ့သည္..

"မင္း မ်က္ရည္က်တာကို ကိုယ္ မၾကည့္ရက္ႏုိင္ဘူး..မငုိနဲ႔ေတာ့ေနာ္"

Xiaozhan ကို ၾကည့္ေနရင္း Yiboက ေတြးမိတယ္..ပထမဆံုး အႀကိမ္ အျဖစ္ ႏွလံုးသားဆနၵကို လက္ခံ လိုက္လို႔ ရတယ္မလား..Xiaozhan ကို ခ်စ္ခဲ့မိလို႔ တစ္ခ်ိန္မွာ သူ နာက်င္ ရမယ္ဆိုရင္ သူခံစားႏုိင္ပါတယ္..ေလာေလာဆယ္ ေၾကာက္ရြံံစိတ္ေတြ ေရာ က်န္တဲ့ အရာေတြ အားလံုးကို ပါ မစဥ္းစားပဲ Xiaozhan ကို မိုက္မိုက္မဲမဲ ခ်စ္ ပစ္လို႔ ရတယ္မလား..

အေတြးေတြအဆံုးမွာ အေ႐ွ႕မွာ႐ွိေနတဲ့ Xiaozhan ကို Yiboက ႐ုတ္တရက္ ထဖက္လိုက္မိတယ္..

"Yi. .Yibo"

"ခ်စ္တယ္ Zhan. .ခင္ဗ်ားကို ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္တယ္"

Xiaozhan ရဲ႕ လက္ေတြက ေက်ာျပင္ကို တင္းက်ပ္စြာ ေပြ႔ဖက္လာတယ္..

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ Yiboရယ္."

"Zhanက ကြၽန္ေတာ္ ့ကို တစ္ခ်ိန္မွာ ထားခဲ့ရင္ ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္ Zhanကို ခ်စ္မိတဲ့အတြက္ ေနာင္တရမွာ မဟုတ္ဘူး."

"ကိုယ္ မင္းကို ဘယ္ေတာ့မွ ထားခဲ့မွာ မဟုတ္ဘူး Yibo"

ကိုယ္ခ်င္း ခြာလိုက္ၿပီး Xiaozhan က သူ႔ေမးဖ်ားေလးကို ဆြဲေမာ့ကာ မ်က္ဝန္းေတြကို စိုက္ၾကည့္ၿပီး

"ကိုယ္က တိမ္တိုက္..မင္းက ေကာင္းကင္..တိမ္တိုက္ နဲ႔ ေကာင္းကင္က အျမဲတမ္း တူတူ႐ွိေနမွာ"

A boy who like Cloud (Completed)Where stories live. Discover now