Egy aranyberakású teremben voltunk. Én, és egy arany páncélos férfi egy hatalmas karddal. Már megszoktam ezt a helyet. Minden hónapban egyszer eljöttem ide álmomban, persze nem önszántamból. Az elmúlt évek során egyedül a férfi nevét tudtam meg. De alapnak az sem rossz. A neve Heimdall volt. Ebből arra következtettem, hogy Asgarddal álmodok állandóan.
- Régen találkoztunk. Hogy s mint? - kérdeztem halál nyugodtan a kapuőrtől. Eleinte féltem tőle, de aztán rájöttem, hogy nem testi valómban vagyok ott, tehát nem tud nekem ártani, még ha akarna sem. És volt egy másik tulajdonsága is Heimdall barátomnak. Szinte sose válaszolt, így ezt az udvariaskodó kérdésemet is figyelmen kívül hagyta.
- Rendben, akkor játsszuk tovább ezt az én kérdezek te nem felelsz játékot. Pontosan miért is vagyok itt?
Mély hallgatás. Remek. Egy darabig vártam, aztán végül is megszólalt.
- Odakintről szólítanak. Ez az alkalom rövid volt.
Tehát valaki vagy valami mindjárt felébreszt. Pedig még annyi mindent ki kellene szednem Heimből... Ahogy ezt végiggondoltam, éreztem, hogy lassan, de biztosan távolodni kezd minden. Valakinek sikerült tehát felébresztenie.Vanda kinyitotta a szemét, és az első dolog amit meglátott az az anyja volt, aki éppen őt ébresztgette.
- Ébresztő kincsem! Vacsora van, csináltam gyrost – mondta, miután látta, hogy a kislánya ébredezik. Vanda ásított egyet, majd bólintott, és kikászálódott az ágyból, hogy lefelé vegye az irányt.
Másnap délután a kinézett pizzázó előtt várta, hogy a többiek is megérkezzenek a „baráti összejövetelre". Azóta Ned elmondta neki, hogy tulajdonképpen Pete randira akarta hívni MJ-t, de nem merte, ezért kitalálták ezt a pizzázást a nagynénjével, és ha már kihúzta őt a csávából, Vandát is meghívta. A lányt nem zavarta, hogy tulajdonképpen csak egy indok volt ez az esemény arra, hogy Peter MJ-vel lehessen, inkább aranyosnak találta. Ahogy várt a többiekre berakta a fülhallgatóját, és elindította a kedvenc listáját. Ahogy elindult az AC/DC-től a Black in back elkezdett dünnyögni.
Back in black I hit the sack
I've been too long I'm glad to be back
Yes I am
Let loose from the noose
That's kept me hanging about
I kept looking at the sky cause it's gettin' me high
Forget the hearse cause I'll never die
I got nine lives cat's eyes
Abusin' every one of them and runnin' wild
Cause I'm back
Yes I'm back
Well I'm back
Yes I'm back
Well I'm back back
Well I'm back in black
Yes I'm back in black
Back in the back of a Cadillac
Number one with a bullet I'm a power pack
Yes I am
In a bang with the gang
They've got to catch me if they want me to hang
Cause I'm back on the track and I'm beatin' the flack
Nobody's gonna get me on another rap
So look at me now I'm just makin' my play
Don't try to push your luck just get out of my way
Cause I'm back
Yes I'm back
Well I'm back
Yes I'm back
Well I'm back back
Well I'm back in black
Yes I'm back in black- Led Zeppelin? - szakította félbe őt egy hang. Vanda felkapta a tekintetét, aztán megnyugodva állította meg a zenét. Csak Peter volt az.
- Nem, AC/DC. A Black in back – fordította felé a tekintetét. Ahogy elnézte Petert, valamin megakadt a szeme. Peteren megint egy jó három számmal nagyobb pulcsi volt, mint mindig. - Mindig ilyen nagy cuccokat hordasz? Csak mert szerintem jól állna neked egy mondjuk normál méretű póló is. Tehát vagy rejtegetsz valamit... Vagy MJ-nek akarsz bejönni. Nyugi, tudok a dologról. Csak hajrá – az utolsó három mondatot már suttogva mondta. Peter meglepetten nézett rá aztán elmosolyodott és megölelte a lányt. Az este további része nyugalmasan telt, mármint Vanda szemszögéből, ugyanis ő ha nem beszélgetett, akkor zenét hallgatott, evett, vagy írt. Peter azonban egész végig zavarban volt MJ mellett, amit sokszor meg is mosolyogtak később, mikor visszaemlékeztek erre az estére. Ha már MJ, Vanda és Samantha elég hamar megtalálta vele a hangot, és Neddel sem voltak bajban. Peter és Vanda azonnal remek barátoknak bizonyultak, és már az első találkozó után szinte testvérként tekintettek egymásra. Csak a pizzázó bezártával búcsúztak el, és vették hazafelé az irányt. Mire Vanda hazaért, már az anyja is ott volt, és éppen mosogatott.
- Na, milyen volt? - kérdezte vidáman a hullafáradt lányától.
- Remek volt. MJ nagyon szimpatikus csaj, nagyon jó a stílusa. Ned egy kicsit kocka, de csak pont annyira, hogy szimpi legyen. Peter nagyon jó fej srác, és össze akar jönni MJ-vel, de szegénykém iszonyat zavarban van állandóan. Amúgy nagyon jó társaság, és a végére még Peter is fel tudott engedni. És mielőtt kérdeznéd, nem, nem ittunk alkoholt, nem lettem drogos, a cigire sem szoktattak rá.
- Jól van, az a lényeg, hogy jól érezted magad. Amúgy kaptam üzenetet Evától, hogy neki jó lenne a holnap délután, tehát akkor lesz foglalkozás.
Vanda szeme felcsillant.- Végre! A legutóbbi találkozásunk óta már kétszer álmodtam azt.
Az anyuka fáradtan sóhajtott egyet.
- Akkor holnap fuvarozlak a szokásos helyre, és a foglalkozás után meg hozlak haza. De most már aludj, holnap suli, és ilyen kialvatlanul nem fogsz tudni figyelni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mi történik körülöttem?
FanficVanda Filner egy félig magyar, félig amerikai származású lány, aki abban a világban él, amiben Vasember, Pókember, Amerika Kapitány meg a többi Bosszúálló. Márpedig tudjuk, hogy ebben az univerzumban senkinek nem normális, átlagos az élete, akármenn...