A Bosszúállók fáradtan dőltek le. Nem elég, hogy egy napja a Villámló elverte őket, és a csapat fele az ágyat nyomja, vagy harcképtelen, nem elég, hogy mindenki aggódik a kölyökért, aki még mindig nem ébredt fel, még a másik mutánst is hajkurászniuk kell. Mire kiértek a jelentéshez, már csak öt ájult embert, meg egy kis krátert találtak a helyszínen. A nyomok megvizsgálása után mikor hazaértek, mindenki hullafáradt volt. Steve és Tony egyből a kölyök ágya felé vették az irányt. Tony eleve fontolgatta már néha, hogy örökbe fogadja a srácot, Steve pedig a békülés óta szintén közel került Peterhez. Mindketten megijedtek, mikor meglátták az üres ágyat, azonban hamar lenyugtatta őket a plafonról lógó Rugdalózós képe.
- Kölyök, a frászt hoztad ránk! - sóhajtott Tony – Jobban vagy?
Peter lassan leereszkedett, és leült az ágyra.
- Tulajdonképpen elég jól vagyok. Legalábbis, azt hiszem. Hány órát hagytam ki?
- Több mint egy napot kihagytál kölyök. Megijesztetted a csapatot, mindenki aggódott érted. Ráadásul az a Villámló, aki téged megtámadott, minket is helyben hagyott. Nekem eltörte a csontomat, Tonynak valamit ügyködött a páncéljával, és a többiek sem úszták meg. Ráadásul véletlenszerűen támad, és a támadások között nem találjuk. A barátnőd, Vanda is meglógott előlünk. Nem tudod hova mehetett? Elvégre te ismered.
- Fogalmam sincs.
- Jól van kölyök. Aludj, pihend ki a sérüléseidet, és együtt megoldjuk. - Amerika Kapitány lenyomta az ágyra az ellenkező gyereket, mire az tiltakozni akart, de egy pillanat alatt elnyomta az álom. A két ember, akik nemrég még egymás ellen voltak, most mosolyogva hagyták el a tizenöt éves csapattag szobáját, és visszamentek a nappaliba.
- Jó hír, a kölyök felébredt! - újságolta Stark a kanapén fetrengő Bosszúállóknak. Mindenki felkapta a fejét. Amikor a békülés után Peter komolyan a csapat tagja lehetett, és mindenki megismerte az álarc mögött rejtőző fiút, azonnal mindenki befogadta. Még Natasha is, bár neki azért kellett egy kis idő. Most, hogy komolyabb baja esett mindenki magát kezdte el okolni, pedig az egyedüli akit okolni lehetett, az Villámló irányítója volt. - Rossz hír: nem tudtok most beszélni vele, mert a Kapitány visszaaltatta.
Mindenki megkönnyebbülve sóhajtott fel. Ha Stark újra a régi, az csak jót jelenthet. A két vezető Bosszúálló leült a többiekhez.
- Most, hogy emiatt már nem kell aggódnunk, itt az ideje, hogy összeszedjünk egy valamire való tervet - mondta Amerika hőse. - Az elsődleges célunk az legyen, hogy megszabadítsuk Villámlótól azt a lányt. A másodlagos célunk, hogy megtaláljuk Vandát. Ezenkívül meg kéne próbálni kideríteni, hogy ki van Villámló mögött, és hogy ki irányítja. Eléggé összetett küldetés, de megoldjuk. Bosszúállók, gyülekező!Körülbelül abban a pillanatban, hogy ezt kimondta Amerika Kapitány, Vanda Filner felébredt, és majdnem leesett a fekvőhelyéről.
- Soha... Soha többé nem alszom fán. - lihegte ijedten. „ Ha rászánnád magad arra, hogy odamenj a toronyhoz, és segíts a Bosszúállóknak, akkor nem kéne ilyen helyeken aludnod!" mondta egy kis hang a fejében. „ De most már... Nem tudok visszafordulni. Túl sokáig mentem." replikázott. „ Simán visszafordulhatnál még." szólalt meg újra a lelkiismerete.
- Még elgondolkozom rajta. - mondta ki végül hangosan, és leugrott a fáról. A cuccát a hátára erősítette egy hajlékony ággal, majd elindult új szállást keresni.
- Esküszöm még a végén egy esőerdőben lyukadok ki, mint egy túlélősorozatban... - motyogta, míg a szemével a megfelelő bázis után kutatott. - De legalább nem leszek puhány. - biztatta magát. Ez a saját magához beszélés szokásává lett, mióta egyedül volt.......................................................................................................
Másnap reggel Vanda dideregve ébredt fel egy híd aljában. Itt talált már csak menedéket, és bár nem volt a legtisztább, vagy a legkényelmesebb szállás, de még mindig itt volt a legkevesebb esély rá, hogy megtalálják. Azóta, hogy se TV-je, se gépe nem volt, gyakran az újságárusoknál, kapucniban értesült a dolgokról, meg a TV boltok előtt is megállt néha, és ha a híreket adták, abba óvatosan belehallgatott. Előző nap még a híres Villámló tombolásába is belekeveredett, és az erejét használta, hogy megvédjen egy kisfiút. Szerencséjére nem látták sokan, és még időben eltűnt a helyszínről, viszont rémesen kifáradt. Úgy érezte magát, mint aki az összes energiáját elhasználta volna, pedig nem használta el az összeset a harcban. Mikor felkelt, elkezdett játszani az ujjaival. Kis kékes köd keletkezett a kezei körül, mire gyorsan ökölbe szorította mindkét tenyerét, és körbenézett, hogy látta-e valaki. Mivel senkit sem látott, ezért megnyugodva sóhajtott, és hátradőlt. Azonban amikor kinyitotta a szemét, egy piros kerek valamivel találta szemben magát.
A Bosszúállók fáradtan érkeztek meg a bázisra. Újra megpróbálták legyőzni Villámlót, de bár rendesen lefárasztották, nem voltak elegek ahhoz, hogy legyőzzék. Ráadásul most már egyszer sem ingott meg az irányító hatalma, és a Villámlót hordozó lány egy pillanatra sem jutott ki. Peter izgatottan várta őket haza. Bár már tökéletesen érezte magát, azért még küldetésekre nem engedték el. Viszont a fiú nagyon szerette volna hasznossá tenni magát, ezért ő lett a Bosszúállók székes csávója, és a bevetések után kielemezte a felvételeket, amiket Hadigép és Vasember csináltak. Egyszer csak megállította a felvételt, és felkiáltott.
- Azt hiszem találtam valamit! Ezt nézzétek! - mutatott a képernyőre, ahol a megállított felvételen a menekülő Vanda látszódott. Tony Stark a levegőbe bokszolt.
- Végre! Még nem lehet annyira messze attól a ponttól. Váljunk szét, és próbáljuk átfésülni a környéket. És tudod mit kölyök? Erre te is jöhetsz! - mondta, majd elindult, míg a többiek egy darabig csak néztek utána. Aztán befutott Mrs. Filner arcán levakarhatatlan mosollyal. Egyenesen odament Peterhez, és megölelte.
- Köszönöm.. - suttogta, majd könnyes szemmel elment a szobájába. A csapat is felocsúdott, és mindenki villámgyorsan felvette a ruháját, majd készen a keresésre beszálltak a quinjetbe. És így történt, hogy mikor Vanda Filner a híd alatt kinyitotta a szemét, akkor a híról lógó Pókember álarcával találta szemben magát.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi történik körülöttem?
Hayran KurguVanda Filner egy félig magyar, félig amerikai származású lány, aki abban a világban él, amiben Vasember, Pókember, Amerika Kapitány meg a többi Bosszúálló. Márpedig tudjuk, hogy ebben az univerzumban senkinek nem normális, átlagos az élete, akármenn...