3. Interjú, avagy ismerlek, de mégsem...

85 13 20
                                    

- Tudjátok min gondolkoztam? Hogy nem lenne-e kedvetek elmondani a világnak, ki van a maszk mögött. - Tökéletes lazítós este a Bosszúállókkal. Ez volt a terv, és működött is, amíg Tony fel nem dobta a fedjétek fel magatokat témát. Vanda megrázta a fejét.
- Csak azért, mert nálad jól sült el, az nem azt jelenti, hogy mindenkinél jól fog. Nem akarom anyát még ennél is több veszélybe sodorni. - kortyolt bele az üdítőjébe. Peter egyetértően bólogatott.
- De sokkal több lehetőségetek lehetne! - ült feljebb a fotelben Tony, felkészülve a kirobbanni látszó szócsatára.
- Lehet, de nehéz lenne. Most még biztos nem állunk készen. - szögezte le Vanda. Tony éppen replikázott volna, amikor Thor is belépett a szobába.
- Nem látta valaki a köpenyemet? Sehol nem találom. - kutatta végig a szobát. Hirtelen mindenki befogta a száját. Mivel az egész csapatnak elege volt már abból a piros förmedvényből, ezért Strange vállalta, hogy „elszállítja" az Északi- sarkra. Végül a Kapitány mentette meg a helyzetet.
- Talán Loki vendégszobájában láttam legutóbb! - mondta a tévét kapcsolgatva. Thor megköszönte a tippet, és végre elment. Az egész csapat egyszerre fújta ki a levegőt. Peter és Vanda karórája csipogni kezdett.
- Akkor mi mentünk.... Szép mentés volt Kapitány! - köszönt el Vanda a csapattól, és kiugrott az ablakon, Peterrel egyetemben.
- Egyszer... egyszer az életben nem tudnának az ajtón át menni? - temette a kezébe az arcát Tony. Steve megforgatta a szemét.
- Fiatalok, élvezik a vadulást... - feküdt hátra kicsit a kanapén. - És, haladtál valamit az Irányítóval kapcsolatban?
- Igen. Különös energia vette körül régebben a Villámlót. Utánanéztem, nem evilági. Thortól kértem mintákat, de egyikbe sem illik a Kilenc világban. Még azokat az űrbéli mintákat is megnéztem, amit tavaly gyűjtöttünk, de semmi. Egy teljesen ismeretlen energia szolgáltatta a Villámló erejét. Még dolgozom rajta, de meg fogom fejteni. - gondolkodott el Tony. Steve hátrahajtotta a fejét. A Bosszúállók lassan elkezdtek a szobáik felé szállingózni. A torony elcsendesedett, és a városban már csak a néha néha felhangzó energiarobbanások hallatszódtak, ahogy a két tiniszuperhős őrjáratot végzett.
- Peter... történt valami? Olyan szótlan vagy. - állt meg egy ház tetején Vanda. A fiú semmit sem szólt, csak ment tovább. Vanda összeráncolta a szemöldökét.
- Ha így akarsz játszani, akkor legyen... - suttogta magának, majd elugrott a tetőről. A levegőben maga alá gyűrte Petert, majd a földhöz vágta, hogy eltörjön a hálófolyadékot tartalmazó üvegecske. A terve bevált, és a kifolyt háló a tetőhöz szegezte a fiút. Vanda törökülésben leült vele szemben.
- Amikor először találkoztam veled Pókemberként, hasonló volt a helyzet – húzta el a maszk alatt a száját Peter.
- Igen. És akkor is beszélgetéssel végződött. - kúszott közelebb a pulcsis lány Pókemberhez. Peter nagy nehezen beadta a derekát.
- Elgondolkodtam a felfedésünkön. Félek, hogy valaki rá fog jönni. - próbálta meg fél kézzel kinyitni az oldószert Peter.
- Nem kell félned. Amíg vannak Bosszúállók, addig van egy hely, ahova tudunk menni, ha kell, ha bajban vagyunk. Emlékszel, mikor leégtetek May nénivel? Tony azonnal segített rajtatok. Mikor a mi házunkat tették tönkre a mutánsellenes srácok, akkor azonnal befogadott minket. - biztatta Vanda a letört fiút, akinek időközben sikerült kinyitnia a szert, és a kezére öntötte. A háló másodpercek alatt eltűnt, és Peternek már csak a sérült patront kellett kicserélnie.
- Igazad van. - sóhajtott fel. - Menjünk haza. Holnap kemény napunk lesz. Vanda beleegyezően bólintott, majd még egyszer megölelte Petert búcsúzóul, és elindult vissza a Torony felé. Peter egy darabig nézett utána, aztán ő is elindult Queens felé.

- VANDA FILNER! - vert fel mindenkit a kiáltás a Toronyban. Az éppen pirítósért osonó lány összehúzta magát, és lassan megfordult.
- Iiigen? - kérdezte a lépcsőn álló Tonytól. Annak gyilkos tekintetét látva kiegyenesedett. - Azért nehogy már kinyírj a tekinteteddel! Mi rosszat tettem? - kérdezte érdeklődve. A férfi csak morgott egyet, és Vanda elé dobott az asztalra egy újságot. A lány érdeklődve olvasott bele.

Mi történik körülöttem?Onde histórias criam vida. Descubra agora