Kérdezz-felelek

92 12 95
                                    

Köszönöm a kérdéseket @I_Fly_Without_Wings -nek!

Vanda, az én kedvemért kitalálsz egy jó kis nevet Tonynak? Bosszúból a kávéfőzőért?
Oké, megpróbálok... Fémhulladék? Egész jól hangzik, bár talán egy kicsit erős. Majd a Kapitány használja, ha dühös.

Steve, esetleg nem tetszik neked Vanda?
Hááát.... Ha egy olyan tíz évvel idősebb lenne, akkor tetszene. De még csak tizenöt, a jégben töltött hetven év nélkül is idős vagyok hozzá.

Tony, miért pont kávéfőző lett szegény Vanda „beceneve"?
Azt hittem ez egyértelmű. Energiát ad, mint a kávé. Egy élő kávéfőző.

Vízió, te nem vagy képes rászokni az ajtóra?
Nem lenne logikus, hogy kerülőt tegyek, miközben egyszerűbben is bejuthatok a szobákba.

Vanda, ki tetszik neked?
Hááát... A Bosszúállók már mind az apáim is lehetnének. Egyedül Peter lehetne a barátom, de ő meg szinte a tesóm, meg ott van neki MJ. Igazából, még nincs nagyon szerelmem, ha csak... (Khm, Savmentes Khm...) Most mit izélsz? Te írod a sztorit, te írtad úgy, hogy mint a legtöbb tinilány, én is odalegyek érte! (Oké, oké, menjünk tovább.)

Bruce, volt olyan tantárgy a suliban amiből megbuktál vagy csak majdnem?
Tesi. Kész kínszenvedés volt.


Natasha, szerinted ki néz ki jobban, Bruce vagy Bucky?
Bucky az a fajta szépfiú, aki kigyúrt meg minden, és jól néz ki, de Bruce cukibb. És ezért vagyok Bruce-al.


Wanda, kakaó vagy kávé?
Hát... nem tudok választani. (Vagy csak nem akarod bevallani, hogy összeöntöd a kettőt.) Különleges ízlésem van! (Aha.)


Tony, palacsinta vagy cupcake?
Pilátesz. (Nem ez volt a kérdés.) Nem érdekel. Én vagyok Tony Stark. (Amúgy cupcake.) Ezt miért?! (Magadtól nem mondtad el.)

Peter, ki néz ki jobban, Vanda vagy Wanda?
Még nem akarok meghalni. Mind a kettejük erős. (Megvédelek.) Nem baj, tartózkodóm. (Komolyan megvédelek.) Oké, akkor legyen Wanda. Őneki jobb a szerkója. (Na azért.)

Thor, egyszer elviszed Vandát majd Asgardba?
P... (Stop! Ez spoiler. Sajnálom. Thor, te meg ne harapd meg a kezem, mert ideírom Lokit.)

Bruce, mandarin vagy eper?
Hát... Az az érdekes, hogy a toronyban nem ehetünk mandarint. Még az említésére is rosszul lesz Tony. (*A Thor harapásnyomával ellátott kezét kötözi be* Jaja. Ez egy ideje szabály.)

Natasha, cica vagy kutya?
Macska. Jobban illik hozzám.


Mi történik körülöttem?Onde histórias criam vida. Descubra agora