A Bosszúállók tornya különleges hely, mindenki fegyelmezett, riadó esetén mindenki ugrik, senki soha nem lazsál- gondolják a városlakók. Aha. Miközben odakint ők ezeket az álmokat dédelgetik, a toronyban egy csapat az alvás szélén álló alak üldögél a kanapén, hogy szórakozzanak is egy kicsit. Persze pont ilyenkor szólal meg a riasztó nem? Clint fáradtan ül feljebb a kanapén.
- Tony, ha megint egy macska ragadt fenn a fán, és Steve beriasztózta a bázist, akkor én eskü kivágom az összes fát New Yorkban! - ordibálta.
- Jó hír: Clint, nem kell fát vágnod, nem azért riasztott Steve. Rossz hír, hogy találkozott egy tizenéves mutánssal. Aki nem tudom, hogy hogyan került oda, de lerázta mi drága Kapitányunkat. Időközben... JARVIS, kapcsold már ki azt a... Kapcsold ki a riasztót, így nem lehet beszélni! Na, tehát. Időközben a lány eltűnt, tehát már két órája nem ment haza. JARVIS-szal utánanézettem a dolgoknak, és találtam egy videót a lányról. Újoncnak látszik eléggé. Viiiszont. A TV felkapta a dolgot, tehát feloszlunk. Én, Barnes meg Bruce maradunk itt, Rhodeyval együtt, nem szeretnénk megijeszteni a lányt, és mi ijesztőek lennénk számára, bármit is mondasz, Barnes. Clint, Rugdalózós, Natasha, Sam, ti mentek keresni a Kapitánnyal. A többiek mennek, és elkísérik Wandát a stúdióba, megkérték, hogy tartson előadást vagy mit tudom én, mit a mutánsokról. Aztán a TV után mentek ti is keresni. Fontos, ha megtaláljátok, nehogy nekem megtámadjátok, mert nem hiányzik nekem az, hogy kimagyarázzam majd nála. Mindenki értette? Oké, akkor helyetekre, vagy Bosszúállók, Gyülekező, vagy amit akartok.
A Bosszúállók, akik elvileg értették a dolgukat, lefagyva álltak a rájuk zúduló információáradatban. Végül is Wanda törte meg a csendet.
- Egy... Egy tinédzser mutáns? Mármint, még egy?
Stark felsóhajtott, és a kezébe temette az arcát.
- Ha idáig jutottatok el, akkor nem tudom hogy fogjátok megtalálni...
Clint felpattant, és kihajtotta az íját.
- Értettük, megyünk, megtaláljuk. Kölyök, pattanj fel, végre bevetés, ez hiányzott nem?
Natasha és Sam felkeltek, és szedelőzködni kezdtek. Peter azonban még mindig a képernyőt nézte értetlenül.
- Ezt.. Ezt a lányt ismerem... Az egyik legjobb barátom! Ő intézte nekem MJ-vel a találkozást! Meg ő volt, aki „megmentett", amikor hagytam, hogy Flash lealázzon! Meséltem már róla, nem?
A csapat meglepetten nézett az izgatott fiúra.
- Ezt komolyan mondod? Kölyök, akkor legalább megismerjük a barátodat! Addig is, valaki elmenne az anyjáért? Amíg nem találjuk meg a lányt, itt fog lakni. Meg ha Bosszúállót faragunk belőle, akkor marad. De ez már a jövő zenéje, Nat, te menj érte! Oké, tehát oszlás, menjen mindenki a dolgára! - fejezte be Stark a társalgást, és ellentmondást nem tűrve elindult a kütyüi felé. A többiek egy perc alatt feloszlottak, Stark pedig megírta azt a bizonyos üzenetet. Már majdnem kész lett egy Peter szülinapjára készített hálóvető-prototípussal, amikor csöngettek.
- JARVIS, ki van odakint? - kérdezte a mesterséges intelligenciától kifelé menet közben.
- Natasha érkezett meg Mrs. Filnerrel. - válaszolta valaki, azonban ez nem JARVIS volt. Vízió lebegett éppen át az épületen. - És mielőtt kérdezné, Wanda küldött előre, végeztünk az interjúval. Nemsokára leadják. Idefele jövet találkoztam Natashaval – miután az android magyarázatot adott, továbblebegett az épületben. Vasember eközben odaért az ajtóhoz.
- Áh, már vártalak, Nat, Bucky lent vár az edzőteremben! Mrs. Filner, örülünk, hogy itt van, ne aggódjon meg lesz a lánya! - már éppen fordult volna vissza az épülethez, amikor eszébe jutott valami. - Natasha! Melyik filmben volt ez?
Natasha nemes egyszerűséggel megvonta a vállát, ugyanis éppen bekapott egy kávés müzliszeletet, majd elment Buckhoz, hogy végre bepótolják az edzést. Stark megcsóválta a fejét.
- Majd megkérdezem a kölyköt... Erről jut eszembe! Mrs. Filner, jöjjön csak be, Natasha csak az edzéseken harap, de oda meg jobb ha nem megy le, mert akkor nagyon harap. Namármost, ugye ha maga ideköltözik, akkor bizony bizonyos dolgokat semmi értelme titkolni maga előtt, mert idővel úgyis rájönne. Ilyen például a kölyök, mármint „Pókember" kiléte. Itt legtöbbször Rugdalózósként, kölyökként, vagy „a gyerek"-ként szoktuk emlegetni, ne lepődjön meg, ha hazaér, márpedig nyolc után haza kell érnie, különben kitekerik a nyakam, akkor nem lesz értelme titkolni, hogy ki is ő, mert egyszer úgy is meglátja. Addig amíg a keresők haza nem érnek, addig megmutatom a szobáját, meg hogy mi hol van, hova nem érdemes bemennie, mi veszélyes, stb. - Mrs. Filner csak bólogatott, mert megszólalni nem volt se ideje, se ereje. Egyrészt, az ember nem mindig találkozik a Bosszúállókkal, másrészt, rettenetesen aggódott a lányáért. Inkább ez utóbbi volt hallgatásának oka. Tony azonban nem zavartatta magát, csak mondta a magáét, mint mindig. - Natehát, a harmadik emelet kizárólag a nőké, mielőtt ezt bevezettük volna, volt egypár kínos eset, ezért külön emelet van a nőknek és a férfiaknak. Miénk a negyedik emelet, az övék a harmadik. Az öné a... 15-ös szoba. A szobákhoz tartozik fürdő is, ebből nem lesz gond. A 16-ik emeletre nem tanácsos menni, ott szoktunk edzeni, meg levezetni a dühünket. A Kapitány van amikor vagy hat bokszzsákot tönkretesz, aztán nekem kell kifizetni. Na mindegy. - a lift felért az 5-ik szintre – Itt van a nappali, itt szoktunk gyülekezni riadóknál, itt szoktuk általában fogadni a vendégeket, itt szoktuk megbeszélni, hogy kiket raboltak el a héten a fanfictionökben. Ezen a szinten van még a konyha meg az étkező, a fölöttünk lévő emeleteken, raktárak, műhelyek, irodák, laborok vannak. Amit még fontos megjegyezni, hogy a 13. szinten vannak az orvosi szobák. - a páros kiszállt a liftből, és letelepedett a kanapéra. Azaz Tony telepedett le, az anyuka csak idegesen leült. - Amit nem érdemes csinálni itt: elvenni egy százéves orosz ex-agymosott bérgyilkos szilváját, mert akkor begurul, megpróbálni netezni tanítani Thort, mert akkor szétcsapja a gépet, és megint áramkimaradást okoz, leitatni a Kapitányt, mert az egyszerűen lehetetlen, nem tud lerészegedni, mepróbáltam. Megkérdezni a kölyköt, hogy mi a véleménye a Star Warsról, mert kapunk egy egyórás előadást. Azt sem tanácsos, hogy Natashával összetűzésbe kerülj, voltam már a földön emiatt. Aztán Thort a családjáról SOHA nem szabad kérdezni. Legutóbb is addig zokogott, hogy majdnem árvíz lett a vihar miatt. Nem kell meglepődni, ha piros köpenyes varázslók tűnnek fel a semmiből, normális. Ahogy a falon mászkáló tinédzserek, a százéves katonák, az ablakon betörő istenek és a néha idelátogató Wakandai királyok is. Fontos, hogy ne hajolj meg előtte, mert akkor zavarba hozza. Tulajdonképpen egészen normális itt az élet, nemde? Akkor magára is hagyom, szólok, ha hazaértek a keresők, és bemutatom magát, mielőtt valaki félreértené. - azzal Stark felkelt, és otthagyta a nyugtalan anyukát a kanapén. Milyen ex-bérgyilkos szilvája? Mi történik itt minden nap? Mrs. Filner végül is felkelt, és lement ahhoz a szobához, amit kiutaltak neki. Gyönyörű volt, ráadásul majdnem akkora, mint az egész házuk.
- Oké, valahogy csak megleszek itt... - suttogta, majd elaludt azzal a gondolattal, hogy ha megtalálják a lányát, örökké hálás lesz ezeknek az embereknek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mi történik körülöttem?
FanficVanda Filner egy félig magyar, félig amerikai származású lány, aki abban a világban él, amiben Vasember, Pókember, Amerika Kapitány meg a többi Bosszúálló. Márpedig tudjuk, hogy ebben az univerzumban senkinek nem normális, átlagos az élete, akármenn...