Amikor felébredtem szörnyen szomjas voltam az emberi vérre. Körül néztem és körülöttem nagyon sok ugyanolyan állapotban lévő ember volt mint amilyenben én voltam. Még mindig nagyon fájt mindenem és amikor bele néztem az egyik ablak szilánkba meg ijedtem magamtól. A kék szemeim mostmár vörösek voltak és a bőröm sokkal sápadtabb lett. Viszont a nagy fájdalman kívül éreztem még valamit. Úgy éreztem mintha a tűz,a víz és a föld mind körülöttem forogna. Éreztem a jelenlétüket a világon. A hűvös szellőt ahogy a hajamba kap sokkal dominánsabbak éreztem. Mintha tudnám őket irányítani. Mintha várnának arra,hogy irányítsam őket. A fákat is érzem. Érzem ha öregek érzem a fájdalmukat mikor ki vágják őket. Korábban is közel voltam a természethez,mert töbször szöktem el otthonról az erdőbe túrázni egyet, de most az egész természetet az elemeket közelebbnek érzem mint valaha. Valahogy mintha egyszerre kérnének segítséget, biztatnának,hogy használjam őket és egyszerre érzem azt mintha védelmeznének.
- Te új vagy köztünk nem igaz??- kérdezte egy hang a hátam mögül. Meg fordultam és egy 16 év körüli lány állt előttem.
- Igen.- mondtam félve.
- A nevem Bree Tanner. Te ki vagy??- ült le mellém.
- Alia. Alia Rogers.- válaszoltam.
- Nos örülök,hogy meg ismerhetlek.- nyújtotta a kezét. Én félve kezet fogtam vele aztán a fejembe húztam a kapucnim.
- Mit tettek velünk??- kérdeztem.
- Vámpírrá változtattak. Te csak most ébredtél fel ugye??- kérdezte.
- Igen de meddig voltam ki ütve??- kérdeztem értetlenül.
- 3 napig.- sóhajtotta.
- De most akkor mit kel tennünk??- kérdeztem.
- Meg kel ölnünk valakit. Azt még nem tudjuk,hogy kit csak a szag mintáját tudjuk.- válaszolta.
- Milyen szag minta??- ráncoltam a szemöldököm.
- Egy piros pulóver ami a célponthoz tartozik. Ennyit tudok. Viszont nagyon szomjas vagyok.- mondta.
- Én is nagyon szomjas vagyok de mégsem lennék képes embereket ölni.- ráztam a fejem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy új vörös szem { Benjamin szerelme }
ФанфикAlia Rogers csak 14 éves volt amikor Victoria vámpírrá változtatta őt milliónyi emberrel együtt azért,hogy megöljék Bellát, Edward szerelmét. Viszont Alia nem olyan mint a többi újszülött akik csak ölni és parancsot követni akartak.