Úgy döntöttem,hogy én magam megyek Benjamin elejébe a reptérre. Muszály beszélnem vele. Így ki szállva a taxiból el kezdtem várakozni a reptéren,hogy Benjamin- ra várhassak. Remélem meg halgat majd,és nem lesz mérges rám. Végülis miért lenne?? Hisz nem tettem semmi rosszat. Ott várakoztam kb olyan másfél órát amikor, lesz szállt egy gép. Az emberek le szálltak a gépről,és utoljára le szállt Benjamin is. Ahogy lépkedtem közelebb hozzá,el kezdett görcsölni a gyomrom. Valahogy nem álltam készen erre az egészre. Benjamin észre vett,hogy feléje lépkedek,ezért meg állt. Én tovább lépkedtem felé,és amikor már csak két lépés volt köztünk meg álltam.
- Arról volt szó,hogy ott maradsz velük,mert szükségük van rád. Nem??- kérdezte ezzel meg törve a köztünk lévő feszült csendet.
- Pontosan arról volt szó.- bólintottam.
- Akkor mit keresel mégis Londonban??- kérdezte.
- Turistáskodom. Te is??- tettetem a hülyét.
- Nem vagy vicces.- nézett a szemembe.
- Nem?? Azt hittem.- biggyeztettem le a számat.
- Beszélhetnénk már komolyan végre??- kérdezte unottan.
- Én végig komoly voltam.- feleltem.
- Úgy értem, beszélhetnénk úgy mind két felnőtt,és nem úgy mint két gyerek??- sóhajtotta.
- Mintha felnőtek lennénk...- forgattam meg a szemeimet.
- Argh mindegy. Tudod érdekes volt az a beszélgetésed Alice- al.- mondta.
- A vele való beszélgetés mindig érdekes.- bólintottam.
- Azt hiszem hiába jöttem utánad.- rakta zsebeibe a kezeit.
- Miért gondolod így??- kérdeztem.
- Tudod amikor beszéltél Alice- al akkor már kezdtem azt hinni,hogy...- mesélte,de itt el akadt a szava.
- Mit hittél Benji??- kérdeztem.
- Mindegy nem érdekes. Szóval turistázkodsz, mi?? Akkor csatlakozom ezúttal.- mosolyodott el.
- Szupi akkor gyere!!- ragadtam meg a karját.Benjaminnal egy csomó szép helyet néztünk meg ketten,és közben fel idéztünk emlékeket.
- Tudod sosem mesélted el nekem,hogy hogyan lettél vámpír.- mondta.
- Nem nagy cucc. Tulajdonképpen egy Victória nevű nő változtatott át,amikor mentem haza az iskolából. Egy sereget kovácsolt össze azért,hogy meg öljük Bellát,de én és egy másik lány Bree ezt nem akartuk. A harc mezőn egy fa mögé bujtunk,és vártuk,hogy kevesebben legyenek a harcmezőn,mert ekkor akartunk el szökni. Viszont Carlisle és Esme ránk talált,és a megadásunkért menedéket ajánlottak amibe mi bele egyeztünk. De amikor a Volturi négy tagja is oda ért a harc mezőre,akkor Jane meg ölte Breet,mert mégis csak egyek voltunk a Victoria újszülöttjei közül. Engem is meg öltek volna,de amikor láttam,hogy Breet a tűzbe dobták akkor bennem akkora harag keletkezet,hogy a tenyerem fel lángolt,és Jane- ek hajitottam. Amikor ezt meg látták életben hagytak,mert különleges képességem van ami a hasznukra válhatott.- fejeztem be a hosszú történetet.
- Hűha. Ez tényleg egy hosszú történet. Mázlid volt,hogy nem öltek meg téged.
- Igen.- értettem egyet.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy új vörös szem { Benjamin szerelme }
ФанфикAlia Rogers csak 14 éves volt amikor Victoria vámpírrá változtatta őt milliónyi emberrel együtt azért,hogy megöljék Bellát, Edward szerelmét. Viszont Alia nem olyan mint a többi újszülött akik csak ölni és parancsot követni akartak.