A nagy nap.

1K 44 2
                                    

- Nem megmondtam,hogy aludd ki magad??- kérdezte Alice Bellától miközben le alapozozta az arcát,hogy ne látszódjanak a kialvatlanságtól a táskás szemei. Alice nagyon jó sminket talált ki tegnap, ezért gondolom,hogy Bellának is tetszeni fog,mert eddig csak én láttam. Én voltam a teszt bábuja. Elég fura lesz át élnem ezt az esküvőt,mert kontaklencse van a szememben viszont majd valahogy kibírom.
- Bocsánat, rosszat álmodtam. Izgulók az esküvő miatt.- sóhajtotta Bella. Én ott álltam a hátuk mögött és szórakozottan néztem az eseményeket. Szegény Bella nagyon izgul az esküvő miatt,ami megértek,mert végülis ki nem izgulna?? Ekkor a helyiségbe be lépett Rosalie és érdeklődve nézte Alice tevékenykedését.
- Nem kel segítség?? Meg csinálom a haját.- ajánlotta fel.
- Komolyan??- kérdezte Bella. Rosalie nem mondott semmit hanem oda állt Alice mellé és neki kezdett Bella hajának.
- Ugyanmár. A vőlegényed ellen nincs kifogásom.- mosolyodott el halványan.
- Inkább az ellen,hogy feladóm a halandóságom.- jött rá Bella.
- Eltaláltad.- bólintott Rosalie. Emmett és a többiek mesélték,hogy Bella és Rosalie nem voltak olyan jóban az elején.
- Esküvők. A nagy nap mindenkit összehoz.- ölelte át Alice a Rosalie vállát.
- Egyetértek Alice- al.- léptem melléjük mosolyogva.
- Alice!! Bella!!- hallottunk egy női hangot kiáltani.
- Itt vagyunk!!- kiáltott Rosalie. Ekkor be lépett a szobába egy számomra még ismeretlen nő és a szájához kapta a kezét.
- Istenem!! Olyan gyönyörű vagy!!- mondta meghatódottan.
- Ez ki??- suttogtam oda Rosalie- nak.
- Bella anyukája Renée. Aki pedig az ajtóban áll az meg Bella apukája.- suttogta vissza alig halhatóan.
- Gyere már be Charlie!!- hívta be a nő a Bella apját. Charlie zavartan közelebb lépett a szobához aztán kérdőn megállt.
- Biztos?? Nem akarok így....ő.- jött be végül. Mikor be jött Bella vissza tartott nevetéssel felállt.
- Tudom sexy vagyok.- sóhajtotta Charlie mi meg el nevettük magunkat. Ekkor Renée elő vett egy kisebb dobozkát és ki nyitotta amiben egy gyönyörű haj csatt volt.
- Gondoltuk kéne neked valami kék.- magyarázta Renée.
- Meg valami régi. Anyádon kívül.- tette hozzá Charlie mire én hangosan fel nevettem. Azt hiszem bírom a Bella apját.
- Kedves.- dünnyögte Renée aztán vissza fordult Bellához.
- Alia gyere csináljam meg a sminked és a hajad.- húzott ki onann Rosalie. Kár pedig szívesen halgattam volna tovább Charlie vicceit. Rosalie be vezetett engem az ő szobájába aztán le ültetett egy székbe.
- Olyan sminket csinálok neked,hogy az ott tartózkodó pasik elájulnak.- kezte törölgetni az arcom.
- Köszönöm de én ebből nem kérek.- fintorogtam.
- Miért nem akarsz szerelmes lenni??- kérdezte Rosalie miközben alapozót kent az arcomra.
- Már voltam.- válaszoltam szomorúan. Rosalie megállt a sminkelésemmel és döbbenten nézett rám.
- Ezt eddig miért nem mondtad?? Na és ki a szerencsés??- kérdezte vigyorogva.
- Na jó el mondom. Ez két évvel ezelőtt történt. Egy Egyiptomi nyaraláson voltam a nevelő szüleimmel. Volt ott egy fiú. Vagy 3 évvel nagyobb volt nálam de ettől függetlenül jól kijöttünk. Egy kicsit fúra volt a személyisége,mert mindig csak naplemente után találkoztam vele. Az ő sorsa egy kicsit hasonlított az enyémhez mivel ő is nevelő szülőkkel élt, csak annyi különbséggel,hogy ő jó kapcsolatot ápolt velük nem úgy mint én. Elég cuki srác volt, egyből bele szerettem. Viszont amikor el vitt be mutatni a nevelő szüleinek az egyik este akkor volt ott egy másik lány. Az a barátnője Tia volt.
- Honann tudod,hogy a barátnője volt??- szakított félbe Rosalie miközben szempilla spirált kent a szempillámra.
- Pont úgy néztek ki mind egy pár. Ott akkor eléggé el szomorodtam de ezt ott próbáltam el nyomni. A szüleivel nem volt baj csak Amun a nevelő apja eléggé féltette őt a külvilágtól és rejtegette. Aztán teljesen megszűnt a kapcsolatom vele amikor haza jöttem Washingtonba. Még mondhatni gyerek voltam akkor.- fejeztem be a történetet.
- Azt mondtad Amun?? Hm elég ismerős név.- tűnődött Rosalie aztán egy vörös rúzst kent az ajkamra.

Miután Rosalie végzett a sminkemmel és a hajammal fel vettem a ruhámat aztán el foglaltam a helyem Carlisle és Esme mellé. A zene megszólalt és Charlie az oltárhoz kezte vezetni Bellát. Bella gyönyörűen festett a ruhájában és szegényen eléggé látszódott,hogy izgul. Amint oda ért az oltárhoz meg fogta az Edward kezét és el kezdődött a szertartás.
- Hölgyeim és uraim,azért gyűltünk ma össze ezen a szép napon,hogy tanúi legyünk Edward Cullen és Bella Swan egybekelésének. Kérem ismételjék utánam. Én Edward Cullen.
- Én Edward Cullen.- ismételte Edward.

- Szeretlek.- mondta Edward
- Szeretlek.- mondta Bella és meg csókolták egymást. Az a csók egy kicsit hosszasabbra sikeredett de azért mindenki tapsolt.

A bulin meg volt a nagy hangulat, hála Alice- nak mindenki meg volt elégedve mindennel. Én nem messze ültem Edward és Bella asztalától amikor megláttam két ismerős alakot. Nem hittem a szememnek,hogy tényleg itt van Amun és Kebi Egyiptomból. Fel álltam a helyemről és el keztem közelebb sétálni feléjük csak,hogy megnézzem nem e tévesztem össze őket valaki mással. De nem, tényleg ott álltak. Mintha csak észre vették volna,hogy figyelem őket,mert el keztek nézelődni. Aztán mikor észre vettek ki ült arcukra a döbbenet.
- Alia??- szólalt meg Kebi.
- Amun bácsi, Kebi néni.- bólintottam mosolyogva.
- Te meg,hogy kerülsz ide??- kérdezte Amun.
- Hát ezt én is kérdezhetném tőletek.- vontam vállat.
- Mi Carlisle barátai vagyunk. Carlisle mondta,hogy van egy új lánya de azt nem gondoltuk volna,hogy te vagy. Ugye látom mostmár te is vámpír vagy. De ez,hogy lehetséges??- mosolygott Kebi.
- Hosszú sztori de a lényeg,hogy Cullen-ék mentettek meg.- sóhajtottam.
- Elég sokat nőttél mióta utoljára láttunk.- jegyezte meg Kebi mosolyogva.
- Tényleg?? Nem vettem észre. Hol van Benjamin és Tia??- kérdeztem kíváncsian.
- Őket féltettem el hozni a Volturi miatt. Főleg Benjamint,mert neki nagy képessége van és az kedvezne a Volturinak ha ő is csatlakozna hozzájuk.
- Ő is??- csodálkoztam el.
- Hosszú lenne el mondani.- legyintett.
- Kérlek ne mondjátok el Benjaminnak,hogy láttatok,mert majd én is szeretnélek meg látogatni titeket és akkor személyesen mondanám el.- kértem őket.
- Lakat a szánkon.....- mondta de ekkor el állt szava,mert Bella anyukája el kezdett egy altató dalt énekelni a mikrofonba, belőlem meg ki tört a nevetés. Ahogy néztem Bella is nevetett, Charlie meg a fejét fogta. Mivel láttam,hogy minden Cullen és hozzátartozó beszédet mond valamilyen formában, így én sem maradhattam ki.
- Őrültem,hogy láttalak benneteket. Majd még találkozunk.- köszöntem el aztán a kezembe vettem egy pezsgővel teli poharat és a színpad mellé sétáltam. Amint Renée le jött a színpadról így le váltottam őt én. A kezembe vettem a mikrofont aztán meg köszörültem a torkom.
- Jó estét emberek. A nevem Alia Cullen. Bár nemrég ismerem Bellát és Edwardot de azt el mondhatom,hogy Bella nekem olyan mint egy nővér és Edward olyan mint egy védelmező bátyus. Már az első pillanattól kezdve tudtam,hogy nekik eggyütt kel lenniük. Ők ketten nagyon összeillő pár. A legjobbakat legjobbak kívánom nektek továbra is.- emeltem meg a poharat ,aztán úgy tettem mintha bele innék a pohárba ,majd lesétáltam a színpadról.

Az este tovább bulizással telt még akkor is miután Bella és Edward le léptek a nászútjukra. Aztán el mentek a vendégek mi meg maradhattunk takarítani.

Egy új vörös szem { Benjamin szerelme }حيث تعيش القصص. اكتشف الآن