Edward éppen Renesmet tanitotta zongorázni ,amikor Alice be lépett a szobába,és ki ejtette a vázát a kezéből. Jasper azonnal mellé sietett.
- Mi történt??- kérdezte tőle.
- A Volturi értünk jönnek. Aro,Caisus,Marcus,a gárda és Irena.
- Gyere ide kincsem.- hivta magához Bella, Renesmet.
- Miért??- csodálkoztam.
- Mit látott Irena az erdőben??- kérdezte Edward.
- Csak sétálgattunk.- mondta Bella.
- Ness hópihéket gyűjtött.- jutott eszembe.
- Hát persze. Azt hiszi,hogy Renesme halhatatlan gyermek.- mondta Edward.
- Alia vidd ki Renesmet.- mondta Bella. Én bólintottam és fel emeltem Nessit aztán ki sétáltam vele oda ahol tegnap meglátott minket Irena. Ameddig Nessi a hóban játszott én azon tűnődtem,hogy ebből most hogyan huzzuk ki magunkat. Korábban Rose mesélt nekem a halgatatlan gyermekekről,és azok tetteiről. A Denalik anyja is ilyent teremtett,és meg fizette az árát. De Nessit nem meg harapták hanem Bella szülte. Ezt fogalmam sincs hogyan bizonyítsuk majd nekik be.
- Alia tudsz valami varázslatosat művelni a hóval??- állt meg előttem Nessi.
- Persze.- mosolyodtam el,és az ujjamat körbe keztem forgatni a tenyéren amiből egy hó tornádó keletkezett.
- Azta!!- ugrándozott vidáman.Este miután Renesme el aludt engem is be avattak a tervükbe.
- Tehát akkor tanukat kel össze szednünk??- értettem meg.
- Pontosan.- bólintott Carlisle.
- Nem rosz ötlet,de honann tudjátok,hogy el is jönnek majd találkozni Renesmevel??- kérdeztem bizonytalanul.
- Meg vannak a modszereink erre.- válaszolta Emmett.Viszont reggel elég nagyot csalódtunk,mert Alice és Jasper el hagytak minket,amit nem értettük,hogy miért. Bellaek el vitték Renesmet a Denalikhoz,hogy ők legyenek az első számú tanúk. Ezzel az ötlettel nem volt bajom ameddig a következő tanú jelöltjeink meg nem érkeztek. Ott bizony olyan dolog történt amit álmomban sem gondoltam volna.
YOU ARE READING
Egy új vörös szem { Benjamin szerelme }
FanfictionAlia Rogers csak 14 éves volt amikor Victoria vámpírrá változtatta őt milliónyi emberrel együtt azért,hogy megöljék Bellát, Edward szerelmét. Viszont Alia nem olyan mint a többi újszülött akik csak ölni és parancsot követni akartak.