Šťastná rodinka

224 15 4
                                    

PŘEČÍST DOLE!)

Hawks nás všechny vzal za ruce a šel s náma zřejmě směr dům ve, kterém bydlí L.O.V. ,,Hawksi nemáme vymyšlený plán!" Hawks mě jen bouchl křídlem a běžel dál.

,,Víte kde to je?" Kývl jsem a Hawks prudce zastavil. Dívali jsme se na nám známý místo. ,,Mám nápad." Všichni jsme se na něj koukli a on ukázal na okno. ,,Hawks se mnou vzlítne k tomu oknu... já ho nějakým způsobem vykopnu a vlezu tam. Zjistím situaci a dojdu pro ně. Poté se oběvíme u okna a Hawks nás vezme dolů a bezpečně utečeme." Řekl nám plán a Hawks s Katsukim na to kývli.

,,V žádným případě! Nechci aby tam tě chytli."  Katsuki mě objal. ,,Jediný kdo se tím oknem protáhne je on a Hawks by mě ani tebe ve vzduchu neunesl." Povzdychl jsem si a kývl. ,,Ale slib mi že se tě nechytí." Zvedl palec nahoru a Hawks ho zezadu objal.

,,Jestli ti bude špatně tak zrvracej vedle." Kývl a Hawks s ním vzlítl k tomu oknu.

Pohled Harua

,,Zhluboka jsem se nadechl a kopl do skla, které se rozmbilo. Usmál jsem se a protáhl ruku tou dírou a okno si otevřel. Naznačil jsem Hawksovi ať mě pustí a chytl se parapetu. Kývl a pustil mě. Rychle jsem se vytáhl nahoru a vlezl oknem dovnitř.

Oklepal jsem se a podíval se kolem sebe. Nikdo tu nebyl. ,,Fajn hlavně dávej bacha..." šel jsem ke dveřím, které jsem pomalu otevřel. Vyšel jsem z toho pokoje ven a šel k nějbližším dveřím. Chytl jsem kliku a ve chvíli kdy jsem chtěl otevřít tak někdo otevřel prudce za mě a ty dveře mě praštili do hlavy. Spadl jsem na zem a chytl jsem se za hlavu.

Zasičel jsem bolestí  a podíval se před sebe. Stál tam ten modrovlásek s červenými kolečky. ,,Haru? Co tu děláš?!" Chytl mě za ruku a stáhl k sobě do pokoje. ,,Šli jsme ti a tvému tátovi pomoct..." Usmál se na mě a skočil na mě. ,,Jsi hrozně lehký" v tu chvíli stuhl a já mu vyhrnul velké tričko. Uviděl jsem jeho žebra... Povzdychl jsem si a někdo najednou vběhl do pokoje.

,,Aki...kdo tu je a co tu chce?" Díval se na nás černovlasý muž s jizvama po těle. ,,Přišel jsem vám pomoct.. je tu i Hawks..." černovlasý muž najednou zpozornil. ,,Hawks?" Usmál se a někam odešel. Aki ze mě seskočil a vytáhl si cestovní tašku z pod postele. Naházel do ní potřebný věci a stoupl si přede mě. Usmál se a dotkl se rty na těch mích. Odtáhl se a rozešli jsme se do pokoje vedle kde už byl Dabi s taškou. Nepochopil jsem jak zjistil kam jít ale neřešil jsem to.

Kiriho pohled

Celý nervózní jsem se díval na okno. ,,Klid bude v pořádku" hned jak to dořekl tak někdo lezl z okna ven. Nejdříve to byl Aki, který skočil a Hawks ho rychle ve vzduchu chytl. Položil ho na zem a poté a u okna oběvil Aki. ,,Já to nedám já se bojím..." podíval se za sebe a někdo ho objal. Aki se zhluboka nadechl a skočil.

Hawks ho chytl a položil na zem a poté se ukázal u okna Dabi jenže ten od okna poté odešel. Všichni jsme zmateně koukali ale poté se otevřeli dveře a z nich vyšel. Oddechli jsme si a Dabi se rozběhl k Hawksovi a objali se.

Všichni jsme se rozešli k nám domů. ,,Máme tolik pokojů?" Zamyslel jsem se. ,,Máme jen jeden pokoj pro hosty... ale když tam bude Hawks s ním a Aki bude u Harua tak to hezký vyjde..." Katsu jen kývl a šli jsme dál.

Když jsme byly už doma tak jsme si všichni sedli na gauč v obýváku. ,,Takže Hawks s Dabim budou v pokoji pro hosty a Aki bude u Harua v pokoji. Nějaké námitky?" Nikdo nic neřekl a poté odešli. Já se opřel o Katsukiho a usmál se.

Uběhl rok

Takže... řeknu co se stalo za jeden necelý rok... Haru měl narozeniny takže mu je sedmnáct a Aki je měl zrovna včera takže mu je už šestnáct. Za ten rok se z něj stal normální kluk co si plní svůj sen být hrdinou. Ano! Akiho vzali na UA ale pod podmínkou že s ním bude Haru jak ve tříde tak v pokoji protože ostatním Aki zatím moc nevěří a párkrát už použil svůj quirk anižby chtěl.

Co se týče Dabiho tak se z něj stal hrdina i když mu moc hrdinů nevěří tak mi mu věříme. Opět se mu říká Toya. Shoto neboli jak říká sám Toya malý bráška byl nejšťastnější člověk na zemi když zjistil že jeho bratr žije. Taky požádal Hawkse o ruku...

Co se týká našeho kuřátka jak říká Toya. Samozřejmě myslím našeho Hawkse tak ten Toyovi řekl ano. Mají společně kluka... má modrý křídla která na dotek někoho spálí. Včera se spolu vzali a Hawks je šťastnější než kdy dříve. Upozorňuji! Pořád s Hawksem pracuji!

Co se týče L.O.V tak většinu z nich chytli.. kromě Shigarakiho a pár lidí. Shigaraki hned jak zjistil že Dabi a Aki utekli či odešli tak zmizel...

Co se týká našeho Izuka tak ten je pořád hrdinou číslo jedna... i když už párkrát byl málem mrtvý... nechápu proč to tak přehání vážně ne....

Od té doby co se vše dalo do pořádku tak všichni co znali All Mighta osobně tam mu nosíme na hrob květiny, které měl rád a nosíme mu i dopisy.

No a teď já a Katsuki. No tak pořád se milujeme i když se někdy pohádáme ale kdo ne? Já, Katsu, Hawks a Toya jsme taková hrdinská čtyřka... pracujeme spolu.

Jo! Abych nezapomněl! Haru má brášku! Ani nevíte jak jsem obrečel to že nemáme holčičku ale dalšího syna.... jmenuje se Noya... má blonďaté vlasy do stran a černou ofinu. Oči má červené jako já a zuby už špičaté nemá.

Vzal jsem si do náruče Noyu a šel za ostatními na zahradu. Noya hned jak uviděl Katsukiho tak začal ječet radostí a ten si ho vzal do náruče. Začal si s ním hrát a já si sedl k ostatním. Hawksovi na ramenou seděl jejich andílek a díval se na nás.

,,Já mám hrozný hlad..." Všichni se zasmáli a já se začal cpát melounem...

-----------------------Konec--------------------

Ahojky! Musela jsem vás hrozně překvapit teď že? Já vím já vím slibovala jsem že to bude delší příběh a že nekončí a vy máte teď plné právo být na mě naštvaní...❤🥺 omlouvám se!

Tak... tento příběh je na svém konci... ukončila jsem ho takto brzo protože jsem se už bála že kapitoli nebudou tak zajímavé protože mi došli nápady na tento příběh....za což se znova  omlouvám...🥺

Chtěla bych moc poděkovat za hvězdičky, přečtení a hlavně za vaše komentáře, které jak víte miluju z celého svého srdce!❤ Opravdu moc mi tím pomáháte a naznačujete mi tím to že mé příběhy nejsou špatné!❤

Tak naposledy tu poděkuji a naposledy se tu omluvím...❤💔 příběh si našel v mém srdíčku místečko a na to nezapomenu!❤

INFORMACE K NOVÉMU PŘÍBĚHU!!!

Tak! Nový příběh je na světě a já doufám že mu dáte šanci protože nechci o nikoho z vás přijít! Příběh je z normálního života bez Quirků tak snad nevadí! (Prostě moc nápadů na příběhy s Quirky nemám...)

Tak dejte prosím šanci mému novému příběhu a Ahojky!❤

Family Kde žijí příběhy. Začni objevovat