Blonďáček s červenýma očima

210 16 10
                                    

Došel jsem k počítači a sedl si na oranžové křeslo. Hawks si ke mě přisunul židli, kterou nevím kde vzal ale neřešil jsem to. Počítač jsem zapl a vyskočilo tam ať tam zadám heslo. V tu chvíli jsem uslyšel jak Haru zaskučel bolestí. Otočil jsem se na Hawkse a on jen kývl hlavou ať za ním jdu že máme na práci celý den. Usmál jsem se na něj a on mě pohladil s úsměvem po ruce.

Došel jsem za Haruem a on se posadil. ,,Pořád to hodně bolí?" Kývl a já byl v tuhle chvíli rád že měl kraťasy. ,,Nevíš jestli tu nemá tatínek někde lékárničku?" Haru jen ukázal na skříň u stolu. Došel jsem ke skříni a otevřel jí. Opravdu tam byla lékárnička, vytáhl jsem jí a šel s ní opět za Haruem.

Podíval jsem se na tu jeho popálenou nohu. Nebylo to pěkné... teda...vůbec se mi to nelíbilo.... povzdychl jsem si a vytáhl z lékárničky chladivou mastičku. ,,Možná to zabolí tak kdyby to bolelo hodně řekni mi ano?" Kývl a já vymáčkl kousek mastičky na jeho ránu. Jen zasičel bolestí ale pak si úlevně oddechl. Usmál jsem se na něj a mastičku mu začal roztírat po popálenině. Nejdříve se začal klepat poté začal mručet a následně začal mluvit. ,,Tati přestaň prosím." Podal jsem mu ruku a spáleninu mu mazal dále. ,,Tati přestaň to bolí!" Zaječel na mě a já rychle zvedl ruku.

,,Už ti na to šahat nebudu.." kývl a natáhl ke mě ručky. Usmál jsem se a vzal si ho do náruče. Šel jsem s ním ke stolu a sedl jsem si s ním na křeslo. ,,Nevíš jaké má tatínek heslo?" Haru se na mě podíval a poté na počítač. ,,Naše jména.." poté si položil hlavu na mou hruď a zavřel oči. Pohladil jsem ho po tvářičce a napsal naše jména. Vážně se počítač otevřel. ,,Tak jo... pokud vím tak by všechny důležité věci měli být tady." Klikl jsem na složku s názvem důležité a tajné. Nedělá mi dobře tohle dělat... ale jinak se dál neposuneme.

Složka se otevřela a vykoukli na nás všelijaké dokumenty ale jeden mě a Hawkse zaujmul nejvíce. Jmenoval se Liga.... Klikl jsem tedy na to a více se přesunul ke stolu aby mi Haru nespadl z klínu jak jsem se předkláněl. Vykulil jsem oči a Hawks na tom byl dost podobně. Nemohl jsem uvěřit svím očím... ,,Tolik toho věděl..."

Byly tu fotky, různé zprávy, informace... tolik toho bylo. Klikl jsem na složku s fotkami a vyskočili na mě všelijaké fotky záporáků... hlavně lidí z Ligy... když jsem to projížděl tak Hawks ukázal na jednu fotku. Na té fotce byl Shigaraki a Dabi ale ještě někdo tam byl... ano byl tam Aki.... ,,Ta svině.." podíval jsem se na Hawkse co se dívá na Dabiho... ,,Stalo se něco?" Otočil jsem se na křesílku k němu. ,,Já a Dabi se známe od dětství vím o něm snad vše..." v tu chvíli jsem dostal nápad. ,,Co všechno?"

Vzal jsem fixu a šel k bílé tabuli s Haruem v náruči. Hawks přišel za mnou. ,,Jeho pravé jméno je Touya... Todoroki Touya..." napsal jsem na tabuli co řekl. ,,Počkej... myslíš ten Touya? Ten mrtvý bratr Shota?" Kývl a já jen překvapeně koukal. ,,Musíš i psát že jsme spolu byly zasnoubení?" Vykulil jsem oči... ,,Cože jste byly.......zasnoubení?" Kývl a já šel znova k počítači. On šel opět za mnou a já se znova posadil.

Pohladil jsem spícího Harua po ručce a poholdně si ho chytl tak abych ho neprobudil. ,,Dobře tohle teď hoďte za hlavu..." vyjel jsem ze složky s fotkami a najel na informace. ,,Akim Shigaraki... jeho quirk... hm.. dokáže vyslat oheň, který lidi změní na prach jen když se spálí..." postavil jsem se a šel dát Harua na gauč. Položil jsem ho tedy na gauč a přikryl ho dekou co tu byla.

Protáhl jsem se a šel znova k počítači. ,,Není tu nic co by pomohlo Katsukiho najít... třeba už je pozdě Hawksi..." řekl jsem větu, které jsem sám nechtěl věřit. ,,Najdeme ho neboj..." Usmál se na mě a chytl mě za ruku. ,,Ale co když ne?! Co když to všechno děláme zbytečně?! Já a Haru teď prožíváme peklo Hawksi! Kdyby tu Katsuki byl tak se nic z toho nestane! Absolutně nic! Kvůli mě má teď Haru spálenou nohu! Kvůli mě Katsuki umíral! Kvůli mě zmizel!" Začal jsem plakat a chytl se za hlavu.

,,Já... já jen chci klid... klid, který tu byl dokud Katsu nezačal umírat a mi jen odpočítali dny kdy už ho nikdy neuvidíme...." Hawks si mě přisunul blíže a objal mě. Najednou mě ale chytl za tváře a tím jsme se dívali do očí. Položil jsem čelo na to jeho... tohle dělal jen Katsuki... na rtech jsem cítil jeho teplý dech. Zavřel jsem oči a v tu chvíli jsem ho uviděl... místo Hawkse byl Katsu..... začali mi téct slzy a spojil jsem naše rty v domnění že ten předemnou je můj blonďáček s červenýma očkama.

On mi polibek oplatil a já se jen usmál. Otevřel jsem oči a místo Katsukiho tam byl Hawks. Prudce jsem se odtáhl a začal si rukávem u trika utírat rty. ,,To co se stalo... dělejme že se to nestalo..." podíval jsem se na Hawkse který jen kývl. ,,Měli by jsme jít domů." Opět jen kývl a já došel za Haruem. Vzal jsem si ho do náruče a pohladil ho po tvářičce. Vzal jsem klíčky a vyšli jsme z kanceláře. Zamkl jsem a šli jsme k výtahu, který nás poté svezl dolů a my šli před budovu.

,,Zítra v osm tady." Hawks opět jen kývl a odešel. Já jsem se s Haruem v náruči rozešel směr domů.

Cesta netrvala moc dlouho a najednou  jsme byly v pokojíčku. Položil jsem stále spícího Harua na postýlku a přikryl ho. Dal jsem mu pusinku na tvářičku a odešel do ložnice kde jsem za sebou opět zamkl. Vytáhl jsem ze skříně Katsukiho hrdinský oblek a jen ho objal. Sedl jsem si na postel a zhluboka dýchal. Opět jsem zavřel oči a on se oběvil přede mnou.

Začal jsem plakat a otevřel oči. Opět tam nebyl. ,,Katsu.... kde jsi...."

Ahojky! Dnes se mi povedlo vydat další kapitolu tak jen doufám že se vám líbila!❤ u další kapitoly zase čauky!❤

    

Family Kde žijí příběhy. Začni objevovat