BAB 1

8.8K 137 40
                                    

~his future wife~'

"I'm sorry, Rose. Please forgive me.", Kata James. Dia melutut dihadapan Rose Camelya sambil bibirnya tidak henti dari mencium tangan gadis itu dengan bertalu-talu.

Matanya tidak lepas dari memandang ke arah wajah Rose Camelya. Namun sedikit pun tidak dihiraukan oleh gadis itu.

Air matanya tidak henti-henti mengalir dari tubir matanya. Hatinya sakit apabila dipermainkan begitu sahaja. Sedih, perit, kecewa, sakit bercampur aduk.

Teresak-esak dia menahan tangisannya dari memecah supaya anak-anak mereka tidak terjaga dari tidur.

"Fine. I forgive you.", Bibirnya mengeluh kecil.

James tersenyum gembira mendengar jawapan gadis itu.

Tubuh ramping Rose Camelya dengan erat seperti tidak mahu dilepaskan langsung tanpa membalas apa-apa pun pada gadis tersebut.

Lalu dengan perlahan, Rose Camelya menyambut pelukan itu dengan erat juga.

~~~~~~~~~~~~~~

Tiga bulan sudah berlalu, Rose Camelya sudah pun melupakan segala kesalahan atau kesilapan yang James telah buat padanya.

Dia mahu meneruskan hari-harinya tanpa mengungkit langsung tentang masa silamnya bersama James.

Hari berjalan seperti biasa. James akan bertolak pada tepat pukul lapan pagi untuk pergi ke pejabatnya manakala Rose Camelya akan menguruskan anak-anak mereka.

Namun begitu, hari demi hari berjalan. Kelakuan yang mencurigakan mula ditunjukkan oleh James.

Kebetulan pada malam itu, James tidak balik ke rumah katanya kertas kerja banyak yang perlu ditandatangani olehnya.

Rose Camelya mula berasa resah apabila James masih tidak balik ke rumah mereka lagi pada pukul sepuluh malam.

Hatinya seakan-akan berkata yang lelaki itu sedang mempermainkan dirinya.

Tetapi disebabkan dia terlalu mempercayai lelaki itu dengan sepenuh hatinya, Rose Camelya hanya menghiraukan sahaja segala andaian yang dibuat olehnya.

Dia yakin yang lelaki itu mungkin hanya tertidur dipejabatnya. Gadis mahu memejamkan matanya pun susah. Fikirannya bercelaru.

~~~~~~~~~~~~~

Kelopak matanya dibuka. Kepalanya ditolehkan ke arah kanan.

Seorang gadis yang tidak berbaju sedang tertidur lena disebelahnya diusap dengan perlahan. Senyuman manis terlakar di bibirnya.

Tidak sangka yang dia akan bertemu lagi sekali bersama sahabat kecilnya pada masa dahulu yang sangat rapat dengannya.

Livia yang merasa tidurnya diganggu mula membuka kelopak matanya.

Wajah James ditatap sambil tersenyum manis. Dia memeluk James dengan erat tanpa perasaan malu, dia memegang alat sulit lelaki itu sambil tersenyum nakal. Manakala James pula mendengus.

Dengan geram, dia mula menterbalikkan tubuh Livia gaya seperti merangkak.

Lubang keramat yang sudah berada di hadapannya mula dijilat dengan rakus kadang-kala sengaja lidahnya ditekan masuk ke dalam lubamg keramat itu dengan kuat membuatkan Livia mendesah.

"James please f**k me! I want you inside me~", rayu Livia yang sudah tidak mampu untuk menahan lagi nafsunya yang membuak-buak itu. Mendengar rengekan gadis itu, membuatkan James terus memasukkan kemaluannya ke dalam lubang keramat gadis itu.

THE UNKNOWN  •HIATUS• [ 2 ]Where stories live. Discover now